![]() |
Volgens mij ben ik nu wel...
....geschikt om forumbaas te worden.
Nu ik ruim 4 uur heb aangekeken hoe dit forum werkt, ben ik van mening dat er enkele structurele aanpassingen gedaan dienen te worden. Zo viel mij in een topic op, dat er nogal 'op de man wordt gespeeld'. Toen ik dat zag, dacht ik nog bij mezelf: "man, man, man, doe dat toch niet" Een hardere aanpak zou wellicht gewenst zijn. Tevens beschik ik over bepaalde leidinggevende capaciteiten, en ten tijde van een laagconjunctuur zijn dit soort mensen schaars. Met een juiste aanpak help ik JULLIE er weer bovenop. |
Hahaha :D
't Lijkt wel een politicus :p |
Eindelijk ik dacht je het nooit zou worden :)
|
Citaat:
|
Anders vraag je Shiiiiiit ook :) ...bundeling van krachten he (y)
Je CV kan wellicht problemen op gaan leveren alleen :o |
Nee nee, want je hebt geen avatar.
|
volgens mij ben JIJ degene die ergens mee geholpen moet worden :p
|
Citaat:
|
Je ego hoeft niet meer opgekrikt te worden merk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oftwel geschikt voor een baan bij albert heijn achter de kassa! good luck
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we behoefte hebben aan interimforumbazen krijg je wel een belletje of een mail.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Succes dan maar.
|
dit topic werkt mij op de lachspieren :)
|
Citaat:
over het 'op de man spelen'... tjah wie de bal kaatst kan hem terugverwachten he. Ik hoop alleen dat ie hard aankomt. Verder lijkt het me handig dat je hier even het adres van je instelling plaatst zodat we je met z'n allen van harte een kaartje 'veel beterschap' kunnen komen overhandigen. Neem vooral op tijd je medicamenten, en nu oogjes dicht arrogant snaveltje toe en tot nooit meer! met vriendelijke groeten, Vince 007+1/2 |
mail to : seksVoorForumbaasTeWorden@scholieren.com
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |