![]() |
mp3 speler wil niet werken
kheb dus vanmiddag een mp3 speler gekocht. Nou, kheb dus de software geïnstaleerd, usb kabel in usb poort gedaan. Als windows zegt dat hij nieuwe hardware had gevonden, die ook geïnstaleerd. Het programma ervan kan ik gewoon openen, maar hij zegt dan telkens : Please connect MP3-device. Hij zit er ook goed in want hij zag hem daarvoor dus wel. Enig idee hoe ik ervoor zorg dat deze weer werkt? (ik ga dus zaterdag op vakantie en wil hem dus werkend mee kunnen nemen :p)
|
wat is het voor iets?
|
Citaat:
MCU: SMTP3410 Music format: Mp3's,WMA Internal memory interface: MMc' LCD: 28x18 HTN Segment PC link: mini USB LCD driver: HT 1621 Hard key: total 9 keys-play/stop/power off Vol+, Vol-EQ/REC. A-B/DEL,FF,REW,HOLD Supply power: One cell AAA USB Flash Disk Merk: NIC om maar gelijk alles te typen En in de handleiding kan ik niks vinden, die is Duits |
Dus een mp3 speler met Multimediacards als opslagmedium :) Onder Windows XP zouden die dingen toch gewoon moeten worden herkend als externe schijf.. (dan krijg je een nieuw schijfstation erbij) Probeer verkenner anders ns, of ga na of je wel de goede software hebt geinstalleerd.
Belangrijk: Wat voor OS draai je, anyway? |
Citaat:
|
oh, hij heeft iig 1x gewerkt. Maar toen liep mijn bagger pc vast :(
en als hij voor dinsdag niet werkt ga ik gewoon terug naar de winkel ermee. |
Misschien loont het de moeite om even te kijken op de site van de fabrikant of er misschien nieuwe drivers beschikbaar zijn. Scheelt vaak enorm :)
|
Ik heb een digitale camera die met de originele drivers ook niet werkte onder XP..
|
Citaat:
|
Merk/type van je mp3-speler? Uit die gegevens die je gaf kan ik geen merk of type halen..
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je nog meer USB apparaten? Werken die wel goed? |
Uninstall het hele zaakje eens (de bijgeleverde software) en installeer eens opnieuw. Verder zou zoiets eigenlijk als thumbdrive herkent moeten worden en gewoon als extra schijf in je Mijn Computer tevoorschijn moeten komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat het apparaat ook een MP3 functie heeft, weet XP niets van, geloof ik. |
Citaat:
|
het was dus een fabrieksfout, heb een nieuwe meegekregen en deze werkt wel.
hier te bewonderen :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |