![]() |
Top 3 ergernissen?
Wat is jouw top 3 van ergernissen op dit forum? :)
|
mijn top 3
- dat iedereen zich loopt te ergeren:p - geen inhoud in topics - alleen maar negatief over dingen -xxx- vera |
1. figuren als k-master-k, SHIIIIT, en ga zo maar door die erop uit zijn de sfeer te verpesten
2. zie 1 3. uhhh zie 2 |
1) Mensen die anti-drugs zijn (zonder gegronde argumenten).
2) Fundamentalistische christenpuppies. 3) WeZeNtJuhHzZz DiE Ut GeiAhl VinDuH Om Zoo Tuh SpelLuuH. |
1) Bemoeiallen
2) Breezahtaal, grove spelfouten 3) Mensen die op serieuze deelfora neptopics openen |
1. Mensen die zich aanmelden met een bogus nickname, alleen om bestaande forummers te irriteren of gewoon om de sfeer te verzieken.
2. Mensen die niet normaal kunnen typen (geen interpunctie, geen hoofdletters, hele post één lange zin, etc.) 3. Mensen die hele posts van een halve pagina quoten om daarop met één zin te reageren. |
1. Al te serieuze mensen, die het van anderen niet kunnen verdragen dat ze wel gevoel voor humor hebben. Lighten up!
2. Zpelvautuh 3. Klikspanen bij M en M. |
1. Onvriendelijke mensen.
2. Domme mensen. 3. Mensen die in de darkroom een gloeilamp bij zich hebben. |
1 onterecht gebanned worden
2 geen reden krijgen 3 zien 1 en 2! |
1. smiletjes
2. spelfouten verder niets, dus het valt nog mee |
* trolls
* het hanteren van matig Nederlands * bijdehante betwetertjes |
1. mensen. die. zo. typen. en. dan. een. hoop. 'or' en 'ja' er tussendoor gooien.
2. mensen die constant foto's posten 2b. mensen die constant foto's posten en roepen hoe lelijk ze wel niet zijn 3. spelfouten als 'ik wordt', jij reageerd', etc. 4. mensen die achter elke zin een uitroepteken zetten 5. mensen die na 5 woorden op enter drukken en op de volgende regel verder typen, na 5 woorden weer op enter drukken en.. etc. zoiets.. een hoop dingen ergeren mij :o of was het irriteren mij :( |
1. Alle fouten die met spelling en opmaak te maken hebben. Ook m'n eigen fouten.
2. Forummers die alleen maar een topic maken om de rest te irriteren. 3. Posts met bijna alle smilies erin verwerkt. *lees en erger* Gisteren ging ik naar mijn werk. (n) Ik dacht: wat doe ik hier? :confused: Ja, toen ging ik maar weer naar huis. :p Maar nu zit ik zonder geld :( gelukkig heeft mijn moeder de loterij gewonnen (y)maar ze wilde me geen geld geven! :rolleyes: Dus toen schold ik haar uit :cool: Daarna schopte ze me het huis uit! :eek: :mad: Wat moet ik nu doen? :o :( |
1 mensen die heel de tijd lopen te zeiken over spelfouten.... er zijn mischien ook wel mensen dislexties en die zien het dus gewoon niet....
2 al die smilies tussen de teksten door 3 die brezzah taal |
Shoot me again i ain't dead yet!
|
1. Nicks die aangemaakt worden voor het irriteren
2. Posts waarbij je 3 keer moet lezen voordat je de helft snapt. 2b. Inhoudloze posts. 3. Taalgebruik, kleurtjes, overdreven veel smileys etc etc. |
nergens aan, ik irriteer me liever aan echt serieuze dingen
|
1. onduidelijke verhalen *wat kan komen door raar taalgebruik, geen leestekens plaatsen, enzenz.*
2. Mensen die onder nicknames ontzettend flauwe topics openen zonder enige reden. 3. Mensen die in discussies op t forum andere forummers persoonlijk gaan benaderen als ze het er niet mee eens zijn. *dus van het onderwerp afwijken en hun eigen mening door willen drammen* |
Citaat:
Iig, mijn ergernissen: 1. kortzichtige mensen 2. de flood-control 3. mensen die ironie niet begrijpen |
1) Sfeer verpestende mensen
2) BrEeZaH-mensen 3) BrEeZaH-mensen die de sfeer verpesten |
1: Mensen die rondwaggelen waardoor je er echt niet langs kunt.
2: Nagelbijten en daar geluid bij maken. 3: Statisch haar. (bij mezelf dan in ieder geval) En nu op het forum: 1: Mensen die zich gedragen als uberforummer en alles beter denken te weten. 2: Breezer taal. 3: Mensen die te snel op hun teentjes getrapt zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1: mensen met wie totaal geen discussie te voeren is
2: BrEaZaH-types 3: mensen die zonder enige aanleiding gaan schelden op anderen |
- Die irritante people die op deze manier typen: hAlLo iK bEn CaTtUs
- Topics met weinig inhoud - mensen die denkendat ze alles beter weten:D |
Citaat:
Ik vind het trouwens ook irritant dat er PEOPLE zijn die zo nodig de engelse en nederlandse taal door elkaar heen moeten gebruiken, alleen om te laten zien hoe 'niggah' ze wel niet zijn ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij IS ook hardstikke braaf. Hij heeft zeker 16 paar zijen sokken in de kast liggen!( als iets me mateloos irriteerde was dat het wel, btw) Weet iemand WAAROM hij is geband, anders dan misschien de bestendige algemene antipathie die tussen hem en het forumbaasgebeuren in de loop der tijd is ontstaan? Met andere woorden: wat heeft-ie nou weer gedaan? Op de brandstapel ermee! Hanged, drawn and quartered! |
Citaat:
Hoezo een verkeerd beeld van iemand |
Citaat:
|
1 ik
2 ik 3 ik :) :) |
Citaat:
|
1 Breezertaal
2 Domme taalfouten 3 Mensen die altijd gelijk denken te hebben |
- mensen die sarcastische opmerkingen als serieus interpreteren (ik maak me hier zelf ook wel eens schuldig aan)
- bReEzAhHtAaltJuH, maar dat komt steeds minder voor - mensen die anderen voortdurend willen pakken op spel- en typfouten. |
*onnodig Engels gebruiken
*mensen die het leuk vinden om een ander te kwetsen *die controle dat je niet teveel persoonlijke berichten achter elkaar mag sturen:p |
1)het gezeik op elkaar
2)overdreven lang offtopic-geblaat 3)het kliekjesgedrag |
Citaat:
Verder erger ik mij aan; 1.) Alles foutieve dingen qua taal. Denk hierbij aan hoofdletters, interpunctie, maar ook aan dingen zoals: "bij me eigen denk ik dat jij toch dommer ben als mij", of iets in die trant. 2.) Mensen die zich (proberen) aan te passen om zo als niet-newbie gezien te worden. Mensen die denken dat ze veel hoger staan dan newbie's. Aaargh! 3.) Mensen die zich te snel aangevallen voelen en zich dan proberen te verdedigen door te schelden, zinloze topics te maken en zeggen dat alles klote is. |
1. BrEeZaH, grove spelfouten, onleesbare topics, foute interpunctie etc. etc.
2. Mensen die zonder reden andere mensen compleet afzeiken. 3. Eeehm. Ja. Dat was het wel zo'n beetje. |
-forumbazen
-forumbazen+ -admins ;) |
- mensen met slechte spelling, interpunctie, etc. (o.a. Breezahsletjes natuurlijk, en van die domme kleurtjes)
- betweters, denken alles beter te weten, kunnen ook alleen maar serieus doen - meepraten om zo op n goed blaadje te komen. Ze hebben ineens ook alles meegemaakt, weten precies hoe je je voelt en willen er 'bij horen.' |
- het 'wij zijn beter' gezeik
- mensen die om complimentjes bedelen door bij foto's te zeggen hoe ontzettend lelijk ze zijn - het geslijm op onzin. 'mooie jij' 'nee. jij bent mooier *kus*' 'grrr jíj bent het allerallerallermooist. en ook heeel lief. *aai*' |
* Onleesbare posts, doordat er gebruik is gemaakt van bv Breezertaal of er is geen rekening gehouden met hoofdlettersen leestekens.
* Mensen die zeuren over spelfouten. Ik ben zelf dislectisch en ik kan d'r ook niet aan doen. (Daarom hoef je mensen nog niet af te gaan zeiken, ik doe gewoon m'n best om normaal te schrijven.) * Forummers die hier alleen maar zitten om de boel te verkloten. Dus bv een extra nick om de boel te kloten of alleen maar mensen afzeiken (k-master-k). Ok een keer een lullige opmerking moet kunnen, maar alleen maar, nee dankje. |
1 mensen die praten over dingen terwijl ze er niks van af weten.
2 af en toe breezertaal 3 meningen terwijl er geen goede argumenten zijn. dit alles komt gelukkig niet vaak voor. |
ik ga in bad
|
Citaat:
|
- Mensen die geen knipperlicht uitdoen op de rotonde, terwijl jij lekker moet afremmen in je auto
- Spelfouten die echt zeer doen aan je ogen - Mensen die denken dat ze altijd gelijk hebben |
1. Spelfouten
2. Kortzichtigheid 3. Domheid in algemene zin |
1) breezertaal idd, BaH
2) kortzichtige mensen 3) inhoudloze topics (die ik tot mijn grote spijt ook regelmatig creeer) :) |
1. irritante mensen.
Eh... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |