![]() |
ik wil geen ckv!!!!!!
bij mij op school moet je kiezen tussen muziek of tekenen
dat is verplicht!!! maar ik kan het beide niet!!! mijn tekenen is bagger en ik kan bij muziek nog niet eens noten lezen!! dus ik heb een probleem ben ik de enige??? -x-x-jes Jo |
Nou, ik kan wel noten lezen, maar tekenen kan ik ook echt niet, ik had er echt een hekel aan altijd
|
Citaat:
|
Nee, bij ons hebben ze ook geen dans, maar wij moesten ze allebei doen, wij mochten niet eens kiezen tussen, je moest tekenen en muziek hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
zo had ik het nie bekeken. maar je moet er wel examen in doen, en dat lijkt me gewoon kut maargoed, het komt heus wel goed, hoop ik |
Je kunt beter een onderwerp maken wie ckv wel leuk vind, dan krijg je geheid minder reacties.
|
Ja ik denk het wel
|
Citaat:
Dat de regering ons wat cultuur bij wil brengen slaat nergens op. Hannibal vind ik niet echt cultuur http://forum.scholieren.com/smile.gif Wij moeten trouwens op school kiezen uit 6 onderdelen, en daar moeten we er 5 van kiezen. Daar zit dus ook muziek enzo bij. Als ik jou was zou ik muziek kiezen. Je hoeft toch niet per se noten te kunnen lezen? Wij niet in ieder geval. MVG, Niek |
Jaaaaaa het zijn kutvakken ik heb ze vorig jaar ook gehad dat ckv en tekenen maar heb ze laten vallen ik ga er echt geen examens voor doen..
Much Love!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |