![]() |
Verliefd op de toiletjuffrouw.
Pas geleden was ik in m'n stamkroeg 'Brommedaris' samen met een vrienden, lekker genietend van onze alcoholische versnaperingen. Na de nodige biertjes moest ik natuurlijk erg nodig m'n behoefte doen, dus zocht ik mijn gerief in het toilet. Daar aangekomen zag ik een ietwat uitgemergelde dame van weleer zitten, een jaar of 50, met een permanentje en afschuwelijke oogschaduw. Toch kruisten de blikken van onze ogen, die van mij en de toiletjuffrouw, elkaar. De vonken spatten er vanaf, haar ogen waren vuurrood, gevuld met de magie der liefde. Ik begroette haar al stotterend, liep de WC in, deed m'n ding en liep het toilet uit. Al glunderend gaf ik haar een fooi van 10 euro met een knipoog als toegift. Heel de avond kon ik niets anders doen dan aan haar denken.
Nu is mijn vraag, zal ik haar de volgende keer uitvragen als ik haar weer tref? Maar misschien is ze al wel getrouwd of zo, :'(. Met vriendelijke groet, Henk Mul. |
haha je maakt een grapje? hoop ik
|
ik voorspel een slotje hehe....
maar wel :D :cool: |
Ik zou aanbieden om een keer te helpen met schoonmaken van de wc (y)
|
Citaat:
Dank je wel, Alex, :). En Bruut, ik ben serieus, bloedserieus. Met vriendelijke groet, Henk Mul. |
Wat dacht je van de opening zin:
Zeg zal ik mijn WC borstel es in je stoppen. rrrrr |
Jij moet vrienden worden met ArieP (y)
Dan kun je gaan swingen enzo.. Misschien kan jij Arie's vrouw wel wereldschokkend klaar laten komen.. |
Mee uit vragen naar de sanitairafdeling van de Formido (y)
|
Zorg gewoon een keer dat je erbij bent als zij de plee aan 't schrobben is. Zodra ze voorover bukt dan .....
|
Citaat:
je 'ding' te doen! Succes verzekerd! |
Citaat:
lol kit je vriendin vast en neuken maar :D |
Citaat:
Met vriendelijke groet, Henk Mul. |
De leukste dingen gebeuren in de WC-hokjes. ;)
|
"Zo Conny!! promotie?" :D hahahaha.....
|
als iemand nog ooit één keer de tv citeert...... en dan lacht.......
Dood! |
mag ik es vrage hoe oud jij bent zodat we nog es hartelijk kunne lache. als jij verliefd bent moe je ut zelf wete rijk zal ze niet zijn :D
|
haha ik vin t erg goed bed8 :cool: :D
|
*ligt helemaal in een deuk*
|
misschien de geur van glorix die je hersenen aantastte ;)
|
Citaat:
|
en zij maar afvragen of jij een druiper hebt dat je zo vaak naar de wc moet.
|
Citaat:
Die verwijzing vat je toch wel? Ga eens in het kippentopic kijken van Henkie hier, en dan niet alleen de eerste post! |
Citaat:
|
:eek:
It was me!! Kom in mijn armen schat, en eet nog wat! |
henk ik hoop dat je wel ouder bent dan 45
zo niet zal ik me schamen. :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wahah...
|
Ga daar naar de wc en zeg dat je je billen nie af kan vegen ofzo, dan moet ze je wel helpen :p
|
beter neem je dr niet op het toilet, maar op de bar , veel geiler voor je vrienden :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul (vanuit het toilet met de laptop op zijn schoot). |
Gadverdamme, een vieze gerimpelde kut!
|
Hehe moeten we dit niet nou echt serieus nemen? :D
*begint te lachen* |
Versier haar
met WC-papier of course :D |
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAH....
maar nu even serieus: hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi |
jongen je moet gewoon waar je zin in hebt
|
Citaat:
|
Nou is Evito geband, is er iemand anders voor in de plaats gekomen die minstens zo erg is. En guess what....het ís Evito niet eens. Het is echt iemand anders!
ROFL :D Het is dus toch waar: God straft onmiddelijk... |
Ik dank U beiden, poesiefox en azaziël.
Ik heb een update; HenkMul heeft liters zweet in z'n nek, handjes zo klam als het klimaat van een oerwoud en ladingen voorvocht in zijn broek zitten. Natuurlijk vragen jullie je af wat de reden daarvan is... welnu, ik ga vanavond met drie vrienden wederom naar Brommedaris om daar, na het goudgele gerstenat van de tap geproefd te hebben, m'n slag te slaan bij het summum der vrouwelijkheid. Ik hoop uit de diepste krochten van mijn fragiele hart dat Zij aanwezig zal zijn. Bidden jullie mee? Morgen hopelijk meer sensatie rondom HenkMul's avon(d)(t)uren. Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
nou henk, ikwens je succes, ik zal voor je bidden... :rolleyes:
ontopic: HAHAHAHHAHAHAHHAHHA :p |
OMFG
Hahahahahaahahahahah... Waarom praat je zo moeilijk man? :p |
Citaat:
|
Vielen Dank. Ik ga nu de deur uit; ik heb m'n Old Spice-luchtje op, dus dat kan gewoonweg niet misgaan.
Met vriendelijke doch zenuwachtige groeten, Henk Mul. |
Citaat:
|
Maarjah.. vertel ons wel ff hoe het gegaan is he? Ik verwacht een uitgebreid verslag.
|
Citaat:
|
* veegt tranen uit ogen*
Ben jij Evito's grote broer ofzo, die ten vondeling achter een boom is gelegd? Enfin, met een ferme scheut Old Spice pas je heel goed bij de geur van WC eend, dus ze valt vast op je als een blok. Maar kijk uit he, je hebt hier een ban te pakken voor je het weet als je niet saai bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |