![]() |
MSN6 valt uit vlak na aanmelden
De topictitel zegt 't al. Ik heb (onder hevige druk van vrienden en vriendinnen :p ) MSN 5 vervangen door 6, maar nu doet 'ie het niet meer.
Vlak nadat ik mezelf aangemeld heb knalt 'ie eruit. Hij loopt niet vast, maar sluit zichzelf gewoon af. Ik heb 't met 5 verschillende accounts geprobeerd, 20 keer opnieuw geinstalleerd, regkeys verwijderd, kortom álles geprobeerd, maar hij doet 't nog steeds niet. And that really pisses me off :mad: Iemand een oplossing? Zo ja: (y). Zo niet: heeft iemand dan een linkje naar MSN5? |
*doet wilde gok*
Hmmm... Heb je recentelijk ook naar virussen gescaned? Ik heb zo'n vermoeden dat het het 'W32.ElKern.gen' en / of 'W32.Klez.gen@mm' virus kan zijn... Ik heb hier zelf ook recentelijk nog problemen mee gehad. Mijn MSN (en later andere programma's deden exact hetzelfde zoals je hierboven beschreef). W32.Klez Removal Tool |
Hey, dank je! Ik zal er eens naar kijken!
|
Hij doet 't! :D
|
eeuhm...
ik heb zon beetje t zelfde probleem, maar het vreemde is dat ik er eerst niet op kon, maar gisteravond weer wel, en nu lukt t weer niet. zal t met dezelfde oplossing wel weer goed gaan?? |
wat ik nog vergeten was:
ik meld me aan, maar na een poos 'bezig met aanmelden' staat er dat mn wachtwoord niet klopt of mn aanmeldingsnaam niet bestaat... help me |
typ het goede w8woord
waarom blijft tog iedereen steevast MSN zeggen? :\ |
heel grappig
mn wachtwoord klopt namelijk wel ik kan gewoon nog mn email bekijken enzo dus t ligt aan msn6 |
Citaat:
was niet grappig bedoelt iig het leuke met producten van M$, is dat het _of_ werkt, _of_ niet werkt. maar dat het half werkt is iets bijzonders, daarom leg ik eerder het probleem bij de gebruiker zelf neer |
o oke
ik ben gewoon chagerijnig op msn hier doet ie t dus idd half... je weet verder geen manier om t op te lossen denk ik of wel? |
en nu doet ie t ineens weer wel....
ik ben benieuwd voor hoelang |
bij mij WIL die niet eens aanmelden, zegtie dat het w8woord onjuist is!! :confused:
|
ja dat heb ik nu dus ook weer
joy |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |