![]() |
Vervelend
Ik vind het vervelend dat ik hier vanalles kan lezen over wat mijn huidige vriendin heeft uitgespookt met haar exen.
Kan iemand zich dat voorstellen? |
praat toch geen nonsense (y)
|
Als ik soms lees hoe de meisjes posten hoe lang 'hij' is van hun vriendje, hoe ver hij spuit, hoe hij smaakt, hoe slecht hij vingert en hoeveel facials hij al heeft gegeven.. tja daar zet ik m'n vraagtekens wel eens bij :> Vooral als iedereen weet dat hij ook op het forum zit, haha.
|
Lees t dan niet?
|
Ja, ik snap wat je bedoelt. Toen mijn vriend begon te filosoferen om ook eens een account te maken op s.com kreeg ik daar best de kriebels van. Ik post hier vaak best persoonlijke dingen. Niet alleen op seksualiteit, maar ook op psychologie en zo af en toe op andere fora. Ik ga er nooit van uit dat iemand die dat leest mij IRL kent... Als hij dat daadwerkelijk zou doen zou ik een stuk minder op seksualiteit posten en ook restricties voelen op psych over dingen die hij niet zou hoeven of mogen weten.
|
Dan zou ik dat eens tegen je vriendin gaan zeggen, als ik jou was, en haar vragen of ze alsjeblieft geen intieme details over haar ex-vriendjes meer wil posten. En als ze daar wel mee door wil gaan, dan lees je haar posts toch gewoon lekker niet?
|
Kan het me voorstellen... maar zoals hierboven...
|
Citaat:
maar in een relatie is het toch ook de bedoeling dat je gewoon open tegen elkaar bent (kijk andere mensen die dingen lezen over je zijn vervelden maar je eigen vriendje toch niet?) |
praat er dan met haar over dat ze niet nog meer post!!!!
zou zelf ook vervelend vinden,maar ja is haar keuze natuurlijk en als je niet wilt weten lees het dan gewoon niet ;) |
Citaat:
Dat heeft ze nou eenmaal gedaan, maar dat was toch voor jouw tijd? En ze is nu met jou toch helemaal happy? |
Ja, ik snap precies wat je bedoeld. :)
Wat is haar nick dan? :o |
Nee. Wat heeft haar ex nou met jou te maken? Als ze nou zonder het jou te vertellen allemaal dingen over jóu post, ok. Maar over haar exen? Das volkomen haar zaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
(voor de rest heb je wel gelijk dat het niet leuk is dat soort dingen te lezen, maar daar ging het nou niet om) |
Nee, I know. Maar dat klopt op zich ook wel.. ik hoef het ook niet persé te weten maar als ze er over vertelt kan me dat inderdaad weinig schelen. Maar dat die persoon in kwestie het weer niet leuk vindt, dat snap ik.
|
Mjah, misschien voelt hij zich buitengesloten als het gaat om iets dat ze met hém nooit heeft geprobeerd, of minderwaardig als ze zegt dat een ex fantastisch was in iets, en dat is ook niet prettig, dus ik begrijp wel dat-ie het vervelend vond... maar ach, als ze dát alleen maar belangrijk zou vinden, dan was ze nog wel met een ex samen geweest en niet met T-ijsje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n vriend en ik praten veel over ons vorige sekslevens. Ik vind het nogal leerzaam, en ik vraag hem zelf de oren van het hoofd. Maar ik heb wel de indruk dat hij het minder wil weten wat er bij mij gebeurde, dan omgekeerd.
|
Ik zou het vervelend vinden als iemand (een ex, een vriend, whatever), iets over zijn sexleven met mij neer zou zetten wat ik nog niet wist.
Dus dat hij tegen mij bijv. zou zeggen dat hij het allemaal geweldig en heerlijk vond en dan op zo'n forum of tegen vrienden ineens alles af zou kraken. Of als ik tegen hem zou zeggen "dit is prive, dit moet je voor je houden, ook als het uit is" en hij zou het daarna aan iemand doorvertellen of op een forum zetten. Dat zijn dingen die met vertrouwen te maken hebben nl. Maarjah, ik zet zelf ook veel dingen over m'n sexleven op het forum en als m'n ex dat zou doen, gewoon op een normale, eerlijke manier zoals ik, dan zou ik daar geen problemen mee hebben. En aan de topicstarter: schrijft ze dan dat haar sexleven met haar exen zo geweldig was enzo, waardoor je je onzeker voelt? Dan kun je daar het beste eens met haar over praten. :) Zij kan je dan geruststellen... misschien moet je zelf eens wat vaker met haar over sex praten..? :) xx |
Citaat:
|
En ohja.. ik zou ook nogal gekwetst zijn als ik stuntelig, maar wel vol liefde iets met 'm gedaan zou hebben en hij zou daarna aan iemand vertellen dat ik het nou niet bepaald goed deed.
Ja, ik zou dan ook wel weten dat ik er nix van kon. Maar als hij van me zou houden zou hij het anders brengen, of helemaal niet ter sprake brengen. Hij zou het dan niet op zo'n botte manier zeggen. |
Citaat:
|
Hmm mijn vriend en ik zitten allebei vaak op t forum en we posten heel vaak tegelijk of als we bij elkaar zitten... Verder post ik niet zoveel over mijn exen...
|
Citaat:
|
hee, kijk uit, een offtopic forumbaas! run.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:( Hmmmm... nee, ik kan best begrijpen dat je t niet leuk vind...
Maar aan de andere kant, als voor de rest alles goed gaat tussen jullie, denk ik niet dat je je al teveel zorgen moet maken T-ijsje... :) |
Thank G-d mijn vriendje kan geen NL :p
|
En aan de topicstarter: schrijft ze dan dat haar sexleven met haar exen zo geweldig was enzo, waardoor je je onzeker voelt?
Dan kun je daar het beste eens met haar over praten. :) Zij kan je dan geruststellen... misschien moet je zelf eens wat vaker met haar over sex praten..? :) xx [/B][/QUOTE] We praten best veel over sex, maar niet over de sex die we hadden met anderen, alleen maar over hoe we ons eigen sexleven zo goed mogelijk kunnen maken. Het probleem is vooral dat ik als ik lees wat zij met dr exen heeft gedaan, ik het voor me ga zien. En tuurlijk, lees het dan niet, maar ik wil het ergens ook gewoon weten, omdat ik anders ga denken van goh, misschien heeft ze dit en dit en dit en dit ook wel gedaan met die jongens... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het vervelender vinden als mijn broer hier mijn posts eens gezellig zou komen lezen. :/
Of een ander familielid.. |
Dr staan hier zoveel dingen over andermans exen e.d. en over persoonlijke dingen (ws ook op psychologie) en ik vind dat als je een serieuze relatie hebt dat je alles van elkaar mag weten!
|
Citaat:
|
Nee ik zou dr totaal niet blij mee zijn. Heb sowieso al problemen als ik bepaalde dingen hoor over zijn verleden, iets over exen lezen zou ik helemaal niet tegen kunnen.
tja eerlijk is eerlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als jij het aanblik van het verleden niet aankan, ook al is dat het verleden van een ander, ziet de toekomst er maar schrander voor je uit, beste Tijs. Als jij hier werkelijk zo mee zit, raad ik je bovendien aan eens te spreken met je vriendin.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |