![]() |
Klote IE
Hoe kan het toch in godsnaam dat als ik alle mappen met temp, cookies, temporary internet files en de history heb gewist, IE bij het autoaanvullen bepaalde webadressen blijft aanvullen?
Niet dat ik verkeerde dingen heb opgezocht ofzo ;), en je zou kunnen zeggen van zet het autoaanvullen uit, maar het frustreert me gewoon dat het lijkt alsof je nooit alle dingen uit de geschiedenis krijgt, iemand een suggestie? Ik zie dus niks meer staan bij de adres balk als ik het op pijltje omlaag klik, en ook bij de geschiedenis staat niks meer en alle temporary internet directorys zijn ook leeg, maar bij het autoaanvullen blijft hij bepaalde, en alleen sommige, dat is het gekke, webadressen aanvullen. wat is dan, buiten allerlei software, een manier om echt alles weg te krijgen. Ik heb windows xp met IE 6.0 |
Citaat:
Citaat:
Dat autoaanvullen afzetten (of juist aan): Extra >> Internetoptie's Tabblad "inhoud" Knop "autoAanvullen" Op de 2 wisknoppen klikken. En formulieren uitvinken, en eventueel "gebruikersnamen en ..." ook. Verder eens kijken of je geschiedenis niet op 1 dag hebt ingesteld, of de optie hebt aangevinkt "geschiedenis, cookies,.. leeg maken bij het afsluiten van IE" |
Nee dat heb ik niet zo ingesteld, ik ben alleen wel benieuwd hoe je dat kunt instellen van die cookies verwijderen na het afsluiten van IE, kun je dat even uitleggen, verder is er denk ik dan nog geen oplossing voor mijn probleem
|
Ik heb iets geks ontdekt in het autoaanvullen
Hij doet dit alleen bij pagina's die ik recent heb opgezocht. Zo is het dus bedoeld, en als ik dan de geschiedenis en alles wis zijn deze ook weer weg. En daarnaast doet hij het bij een paar pagina 's die ik al heel lang geleden heb opgezocht, paar maanden geleden ofzo. Bij een stuk of 7. Die blijven er gewoon instaan wat ik ook wis. Iemand nu een suggestie omdat het nu misschien wat duidelijker is ofzo? |
Zo'n address ff onthouden, en dan in je register zoeken waar dat dat staat [Regedit --> Zoeken --> Jouw address]
Als de andere adressen ook er tussen staan heb je 't gevonden ;D |
Ja dat dacht ik dus ook, maar dat werkte dus niet :s
andere suggesties ? |
Een .ini file? Van Iexplore, Win.ini, System.ini, etc?
|
nee niet bepaald, maar het ergert me nu wel echt. Ik bedoel
IE lijkt onderhand een KGB programma, een beetje geschiedenis etc is handig maar dit gaat onderhand echt te ver. |
Ik heb nu toch ff nix te doen :D
Ik help wel ff zoeken ;) |
Wat moet ik doen? :confused:
Ik krijg 't niet Ik heb alle cookies en alle temporary internet files gedelete? Maar ik krijg 't niet :eek: |
IE verwijderen en opnieuw installeren. Tadaaa :)
|
Nah, errug extreem, ik zoek liever ff uit waardattie 't opslaat [doet ie dat wel :confused: ?]
Is much more fun :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |