![]() |
Zeilscholen
Ik heb nu CWO-2 en ik zou graag op willen voor mijn 3, maar het probleem is dus dat ik compleet geen idee heb waar ik dit kan doen. Ik heb geen ervaringen oid met zeilscholen en zou niet weten welke ik moet nemen. Ik zou het liefst deze zomer nog (eventueel herfstvakantie) voor een week intern naar een zeilschool gaan (evt ook een zeilkamp oid). Weet iemand hier goede adressen voor die ook niet al te duur zijn? Alvast bedankt!
|
vinea?
|
vol/te duur/erg veel mensen uit mijn omgeving slechte ervaringen mee
|
Probeer het eens bij zeilschool De Veenhoop, dat is een kamp van een week, en supergezellig!
|
Vinea is echt top om CWO3 te halen.
Ik zeil al 3 jaar met vinea. Ik heb CWO1+2 al, je moet wel aangeven dat je CWO3 wilt halen, want anders heb je kans dat je CWO2 nog een keer krijgt. Nou veel zeilplezier. Kijk ook eens op www.vinea.nl |
Volgens mij ben jij een vette kakker: Zeilen en Hockey :o
|
Citaat:
Ja en jij bent maar een mislukte voetbalsupporter, tuig dat het is :nono: ;) |
Citaat:
Is er niet een plas bij jou in de buurt met een zeilschool? Kga deze lente mijn 2 afmaken :) |
Ik ga elk jaar naar Aquavitesse in Bruinisse. Is heel erg leuk ! Alleen wel duur (ik geloof iets van €500,- voor van zondagavond tot zaterdagochtend, nog niet eens 6 hele dagen).
Tis echt heel leuk... www.aquavitesse.nl |
vinea is echt heel zwaar kut.
als je daar 2 hebt mag je bij echt zeilscholen weer bij 1 beginnen. beste kan je kijken bij een zeilschool in friesland, 't garijp (!!!!), de veenhoop, de morra, etc. staan allemaal op internet. niveau van zeilen en lesgeven is daar hoger dan in loosdrecht. zijn allemaal goed, wel veel verschil in prijs. |
Vinea (vond ik zelf echt leuk!), 't Vossenhol (aan de Kaag, een vriendin van me is er geweest en ze vond het erg leuk) of gewoon zeilschool 'De Kaag'.
Maar ik zou gewoon ff op internet zoeken, gewoon 'zeilscholen' intikken bij Google. Vindt ie genoeg op (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |