![]() |
navelpiercing veranderen
Ik heb een vraagje over m'n navelpiercing. Ik heb ze nu toch al een tijdje en ze is helemaal genezen dus wil ik er een andere insteken. Maar ik weet alleen niet hoe je dat ringetje eruit doet! Ik heb er al aan zitten trekken, maar het komt niet los! Kus
|
Moet dat niet door zo iemand gedaan worden die hem ook zet...? Volgens mij is het niet zo simpel om er 'even' een andere in te zetten als bij bv. een oorbel of neuspiercing ofzo.
|
Ja, ik vreesde daar al voor :-) Maar een vriendin van mij heeft dat zelf gedaan. Ik heb geen tijd om het door iemand anders te laten doen want ik vertrek bijna op vakantie
|
Citaat:
|
Dat middenstukje zit ertussenin geklemd dus je moet het ringetje met je vingers een beetje opentrekken en dan floept het eruit.
Ik had er eerst ook supermoeite mee gehad. Maar heb zolang geprobeerd dat het lukte. Succes! |
ik heb het mijne gewoon opengedaan met een tangetje :)
|
je moet hem open doen met een tangetje. Ik heb een staafje gekocht in de piercing winkel zelf, en daar hebben ze hem er toen ook ingedaan.
|
Het zal wel net zo zijn als een oorbel, dat het ene uiteinde van het ringetje in de andere zit, dat ie hol van binnen is ofzo?
|
Citaat:
|
Ik heb mijn navelpiercing oowk zelf verwisseld... Maar kheb een staafje daar hoof je alleen een bolletje van los te draaien en dan kun je hem eruit halen. Enne... het is egt nie eng ofsow om te doen. Nie dat juh et eng vin, maja, gewoon aankondiging.
Laf joew, fAiCa |
Citaat:
|
Ehm, j ehoeft ze niet open te trekken... je duwt gewoon tegen het balletje terwijl je het ringetje stevig vashoud... gaat vrij simpel als je het eenmaal voor elkaar hebt. en om hem er weer in te doen doe je het ringetje er weer door en het balletje met een kuiltje in de ring en dan gewoon er weer tussenduwen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |