![]() |
Het grote bedanktopic
Zie hier, het grote bedanktopic. Voor alle bedankjes die je nooit hebt gedaan en/of hebt kunnen doen. Misschien ben je wel geband en kon je nooit 'Dank je wel' zeggen tegen die ene forummer, misschien werd een topic net gesloten. Mijn zat zijn of haar inbox vol. Wie wil jij graag bedanken?
Ik wil graag Terror Koe bedanken omdat ze zich bijna als enige openstelt voor wat ik te vertellen heb en omdat ze haar hart durft open te stellen en haar liefde durft te tonen. :) |
Ik wil iedereen bedanken die lief is en ook iedereen die naar mijn eindeloze geouwehoer luistert... :D
|
Ik wil riconoscente bedanken voor zijn lessons in love, en dat van een leek :p . En dit is niet sarcastisch bedoeld!
Ik wil mensen op muziek bedanken voor het noemen van leuke bands en nummers, die ik anders misschien niet gekend had. Ik wil Avelon en Wishfuldreaming bedanken voor hun pedagogisch verantwoorde beleid. |
Hierbij bedank ik Daantje_0705 voor de fijne gesprekken. :)
|
Ik wil Doc bedanken dat hij het zo lang met me uitgehouden heeft en zo diep met me is gegaan om me te laten inzien wie ik werkelijk ben.
|
Ik bedank mezelf, omdat ik zo aardig ben. :p
|
Ik bedank een mede Q-genoot for making my day.. :)
|
Ik bedank WolterB omdat hij ervoor heeft gezorgd dat dat ene topic toch gesloten werd:D
|
ik bedank de mensen die mij hadden gefeliciteerd en eigenlijk iedereen hier wel die altijd zo serieus reageerd en mij daarmee al veel hebben geleerd..... (y)
|
En ik wil mijn vriendin bedanken omdat ze zoveel van me houdt. :)
|
En ik bedank degene die me zo een teiltje aan gaat geven. :|
|
Ik wil Nederland bedanken voor de bloemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Uh... ik wil ... uuuh... Poesiefox wel bedanken voor de nuttige tips en de bijstand :P Semyaz voor een heerlijke tijd, Morgan dat ze het al zo lang met me uithoudt, N00dles voor het aanluisteren van mijn non-stop gelul op de MSN... Mja dat is het wel met de forummers :P |
Citaat:
|
Ik wil graag de mensen bedanken die aan mij gedacht hebben op vakantie en die mij een kaartje hebben gestuurd. :)
|
Citaat:
|
Ik wil graag Tofke_H bedanken voor zijn immense stupiditeit. Bedankt, je bezorgt me wederom een egoboost van jewelste.
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Citaat:
Ik ben vandaag zo behulpzaam (A) |
gheh
|
Ik wil mijn ouders bedanken, omdat ze mij op deze geweldige wereld hebben gezet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
No way!!!!!!!!! |
ik wil graag I.V. bedanken voor het maken van deze topic. dus bij deze:
BEDANKT |
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
het ging erom, bedank je medeforummers. Aangezien jij je ouders bedankt dacht zij, jouw ouders zijn forummers.... :)
|
Ik wil ~Sjehezerade~ bedanken voor de rondleiding in Gent en mij op sleeptouw nemen tijdens de Gentse fieste.
Verder wil ik Jon bedanken voor het mogelijk maken van dit Heerlijke Gele Forum. En natuurlijk alle mensen van Onzin, omdat ze bewijzen dat zelfs kansloosheid relatief is, en dankzij hun weet ik dat ik niet de aller kanslooste persoon online ben. |
Ik wil Koen bedanken voor 't bannen van die domme Evito...
alleen Flem bannen was wat minder :p |
Ik wil Wendy (... ;) ) bedanken voor alle gesprekken die we hebben gehad en het weekend in haar woonplaats Den-Helder!
Je bent un topwijffie! (y) |
wil iedereen bedanken die mij niet haat hier. :)
|
Ik ben een tegendraadse rotpuber dus ik bedank helemaal niemand. >:]
|
Citaat:
|
oha cHa0s wil ik ook bedanken dat ie z'n punkpunten opoffert om met pplz like me om te gaan :) (y)
|
Ik wil die gek van een Evito bedanken voor alle keren dat hij mij aan het lachen heeft gemaakt. Niet dat hij het lezen kan, want hij is geband. Met dank aan Koen. Niet dus. Ik heb toch zo de schurft aan die vriendjespolitiek hier!
Nog meer bedankjes: voor iedereen die mij bijstond toen Koen mij had geband! Ja, om Evito ja. Hij mag hem niet, ik mag hem wel. Fout fout. Levert je hier een ban op. Evito is voor Koen persona non grata. Pfff. :rolleyes: |
Ik wil de douche bedanken voor al die fijne uurtjes.
|
Hoezo hij is toch niet meer geband? Iig niet onder rinoscente of wel?
|
Citaat:
|
Ik wil iemand bedanken voor alles wat die persoon voor mij gedaan heeft. Hij of zij weet wel wie ik bedoel.
|
Beetje onzinnig om het te delen als wij er niets wijzer van worden in mijn humbele opinie, maar ieder z'n meuk.
|
Ik wil een forummer bedanken voor het opkrikken van m'n zelfvertrouwen (y)
|
Ik bedank ******** en Charmed Prue voor het vernoemen van mijn naam in dat andere topic ;)
En ik bedankt Koemeeltje voor de wazige gesprekken :) thx wijffie (K) |
Citaat:
Doos :D Ik wil jou ook bedanken voor de geweldige, leuke, minder leuke, domme, WAZIGE :p en grappige gesprekken. |
Wawl, omdat hij zo goed lieft. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ABBA:
Bedant voor de Muziek, de liedjes die jullie zongen, voor al de blijheid die dat teweeg heeft gebracht, ik kan niet meer zonder, waar zou ik zijn, zonder de trein. Dus nogmaals, lieve ABBA, bedankt voor de Muziek |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |