![]() |
Utrecht hipheid
een klein vraagje aan alle hippe lifestylers: wat is leuk in utrecht aan (kleding-)winkels? iets in de richting van de A'damse 7 straatjes (zeven toch ja?), waterlooplein etc.
deel je hipheid geheimen met me :D |
definitie hip? of wat vind jij hiP?
|
netjes (y)
|
9 straatjes zijn 't.
|
de netjes is inderdaad wel leuk, lijkt een beetje op de london.
|
ik denk inderdaad dat je dan toch bij netjes uitkomt, eventueel de shisha..en soms hebben ze wel leuke dingen bij art op de lijnmarkt.
|
netjes idd!! Lillth/Ezone/Cellblock/oortje/(t wed) Brittain Sierado Sixxx Xtreme Forecast
ZOVEEEEEEL hipheid in 1 stad |
uhm ik weet wel een paar leuke winkeltjes:
- shisha, indiaas winkeltje met allemaal geweldige spulletjes in een steegje langs de oudegracht - er is ook een vrolijke kleren winkeltje langs de oudegracht, bijna nog op de twijnstraat, weet de naam niet, iets met harmony geloof ik - de plato, en dat andere cdwinkeltje, en dat winkeltje op de oudegracht weer. - magic piercing ;-) - uhm ja ik onthoud de namen eigenlijk nooit zo... |
dank, dank, gulle forumhipheders
|
Citaat:
|
ik vind utrecht echter superkut hoor
gewoon naar amsterdam gaan (y) |
Qua hippe kledingwinkels kan utrecht uiteraard niet aan amsterdam tippen, amsterdam is gewoon de modestad van nederland. Maar ik heb nog nooit gehad dat ik iets echt niet kond vinden hier in utrecht, er zijn echt genoeg winkels. Persoonlijk kijk ik een beetje rond als ik wat wil kopen, maar de "Steppin' Out" heeft zowiezo kwaliteitskleding (wel mooie broeken) maar niet zo divers, vooral broeken en polotjes in alle kleuren van de regenboog die op maat worden gemaakt. Maar in een uurtje of drie kun je echt wel heel utrecht langs gaan voor kleren, gewoon beetje zoeken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |