![]() |
Janis Ian
Mening????
|
DOE HET ZELF, OUWE GRAFTAK!
serieus: wat moeten we hiermee? |
Citaat:
Ik vraag gewoon jullie mening over Janis Ian! |
Citaat:
2. Wat is je eigen mening? 3. Zie 1 |
dat is een zangeres, te downen op vitaminic.
beetje respect a.u.b.! |
Ik ken 2 nummers, At seventeen en When the party's over.. is wel leuk, ik moet nog maar eens een keer meer gaan luisteren :)
nog tips? |
Citaat:
- Stars - In The Winter - Miracle Row |
Citaat:
Och, ik moet maar weer eens meer worteltjes eten.:S |
Janis Ian is mooi! Janis Ian is pure emotie, die gouden stem als honing zo zoet, en ik moet al huilen als zij haar gitaar maar aanraakt!
mwoh gaat wel :) on a more serious note: ik ben opgegroeid met de plaat Between The Lines, zover ik weet haar grootste succes zeker in Nederland. Prachtige nummers staan erop zoals At Seventeen (dé hit), From Me To You, In The Winter, Light A Light. Voor sommigen ongetwijfeld te zoetsappig maar bij mij roept het beelden op van warme chocolademelk en gebreide truien op winteravonden bij de gaskachel. Naast Between the Lines heeft ze zeker meer goede muziek gemaakt zoals Society's Child (eerste plaat/hit) en later Fly Too High (disco-hitje), Stars en Jesse. |
En meest bekend trivia-feit (om dit topic nóg interessant te maken): ze is bi-sexueel (of lesbisch tegenwoordig, maar dat weet ik niet zeker) maar kwam pas in de jaren 90 uit de kast.
Ze is trouwens ook al jaren voor verspreiding van muziek via internet. Wat een meid hè. http://www.artistdirect.com/Images/S...47464r9k0d.jpg hot! (okee nu ga ik te ver) |
The other side of the sun is ook erg leuk. :)
|
ik hou er niet van.
ik dacht trouwens ook dat ze al was overleden :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |