![]() |
Modellen Die Gaan Acteren
John Abraham- Jism
Milind Soman- Agni Sakshi Rahul Dev- Asoka |
:confused:
|
idd, waar de neuk gaat dit topic over
|
Mila Jovovich...
Maar die is geloof ik niet eerst model geweest. Het ging tegelijk bij haar. |
zulle wel weer indiers zijn uit bollywood.boeiend
|
kijk op zich volg ik de titel wel hoor, ik vind het ook nog niet eens zo heeeeel oninteressant. Maar als ik die Bollywoodiaanse namen zie....
Maar goed uhm Cameron Diaz Katja Schuurman heeft Bridget Maasland geacteerd? Oja en ik voel er meer voor om het erover te hebben of dat een goed idee is of modellen gaan acteren, wat je ervan vindt. Welke modellen dat niet hadden moeten doen, welke wel. Is het een trend, zet het zich door. Gaan de modellen na verloop van tijd beter acteren. Je kan er best nog een knappe topic van brouwen. Maar niet klakkeloos opnoemen. Dan nog even mijn mening over modellen die gaan acteren: zolang ze het goed doen heb ik geen bezwaar |
Citaat:
|
behalve de echt goede, die niet zo mooi zijn
maar Daan heeft gelijk, als je kop mooi genoeg is voor een film, dan ook voor een reclame of modeshow |
Citaat:
|
sorry :o ;)
|
Citaat:
En Daangerous heeft gelijk. Al is het ook wel eens zo dat acteurs/actrices worden gebombardeerd tot model. |
Citaat:
Bij het volgende topic van r dat ik open, krijg ik denk ik de slappe lach... |
Citaat:
|
Het wordt pas echt erg als een model/actrice denkt te kunnen zingen. (en daarvan zijn in Nederland genoeg voorbeelden te vinden lijkt me... *komt in ademnood* :rolleyes: )
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |