![]() |
Shrek 2
8 juli 2004 komt shrek 2 in de bioscoop!!!
ik kan niet wachten!!! De film begint waar de vorige eindigde... Shrek en Fiona keren terug van hun huwelijksreis en vinden een uitnodigingsbrief van Fiona's ouders om te komen eten. Het enige probleem is dat ze geen idee hebben dat hun dochter nu ook een ogre is. geweldig!!! (jullie merken vast dat ik een mega shrekfan ben!!! :D :cool: |
shrek 1 was :cool: maar meestal vallen die sequals tegen...
ik ga iig kijken! (hopen dattie meevalt) |
Lord Farquaad: Some of you may die, but its a sacrifice I'm willing to make.
Gingerbread Man: Alright! Do you know...the muffin man? Lord Farquaad: The muffin man? Gingerbread Man: The muffin man. Lord Farquaad: Yes, I know the muffin man. Who lives on Drury Lane? Gingerbread Man: She's married to the muffin man-- Lord Farquaad: The muffin man?!? Gingerbread Man: THE MUFFIN MAN!!! Lord Farquaad: Run, run, run as fast as you can. You can't catch me, I'm the Gingerbread Man! Gingerbread Man: You're a monster! Lord Farquaad: Tell me where are the others! Gingerbread Man: Eat me! [spits] Lord Farquaad rules zeer hard |
donkey vind ik leuker hoor
|
http://movies.go.com/images/photogal...k/shrek_15.jpg
http://movies.go.com/images/photogal...ek/shrek_8.jpg geweldig!!! (y) :cool: :D :p |
Leuk :P Al is Shrek niet mn favoriete computergeanimeerde film, is ie zeker koel om te kijken (en dus ook het vervolg) :)
|
Ik heb zo hard gelachen om de film, maar nog 10 keer erger om de dvd-rom. Daar heb je een inspreekstudio !(y)!(y)! :D :p
Dat is echt humor!! Ook dat stukje wat Dangerous uit de film overnam. Die scene kan je ook inspreken. maar ja....over shrek 2. Lijkt me wel grappig. Ik had niet verwacht dat ie echt in de bios zou komen. Meestal komen die sequals alleen op video uit. Ik ben alleen bang dat ie niet zo grappig zal zijn als de eerste. De eerste was apart. De tweede kan dat niet meer zijn. |
Shrek 2.. ik denk toch wel dat ie wel weer ok word..
Ik ben benieuwd.. en me zusje al na deel 1 beloofd dat we er weer heen gingen.. Toen was al bekend dat er een deel 2 kwam! |
vond Shrek eerlijk gezegd niet geweldig..
teaser poster deel 2 http://www.lightsoutentertainment.co...mages/1024.jpg |
heel flauw, die poster dan...
|
Citaat:
|
heel flauw, die teaser dan...
*hoopt dat TAFKAB zich nu een stuk beter voelt* |
Ik vond Shrek1 wel leuk, maar ik denk dat het wel een film/verhaal is dat bij 1 deel moet blijven...
Anders zal het (denk ik) teveel richting Amerikaanse sitcom humor gaan, en dat is doorgaans verschrikkelijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat het deel 1 kan halen qua genialiteit :cool: Waarom moet er van iedere goede film een deel 2 gemaakt worden?
*schudt hoofd* Zonde... eigenlijk. Maar ik ga um wel kijken als echt Shrek-fan |
Citaat:
|
really? cool :cool:
|
Citaat:
voorbeelden: Matrix2, Lotr2 En nu over Shrek 2 Deel 1 was echt heel erg grappig, hopelijk deel 2 ook :p |
Citaat:
|
volgens mij lees ik t niet goed zie ik nou..tis laat lang daggie :o :p
|
Screen uit shrek 2 (y)
http://members.chello.nl/j.dhaas/shrekkie.jpg BEn ook erg benieuwd naar Shrek 2 :D WOrd vast weer een mooi vervolg (y) (hoop ik :D) |
hey niet zo sceptisch... toy story 2 was nog leuker dan deel 1... wie weet lukt het bij shrek ook!
|
Ik ben benieuwd wat ze er van maken, ik verwacht niet te veel maar ook zeker niet weinig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lotr2 had veel te veel comedie en PJ concentreerde zich volgens mij te veel op de aktiescenes en te weinig op het verhaal Matrix 2 had veel onnodige scenes: bijvoorbeeld de veel te lange sexscene de veschtscene met dat kleine chinese mannetje voordat neo naar het oracle gaat (natuurlijk met zo'n domme one-liner erna) |
Citaat:
LotR is 1 verhaal, in 3 delen, dus geen sequel. The Matrix Reloaded is de helft van een sequel. |
|
john cleese: hihaa
|
Citaat:
En Matrix is gewoon een vrvolg of je het nou wilt of niet :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jennifer Saunders! (y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom hier nog op terug... |
Ik heb wel vertrouwen in een Film waarin John Cleese in speelt. (y)
|
Citaat:
cool :cool: ik weet niet hoe die heet, maar ik weet wie je bedoelt (y) |
LITHGOW! John Lithgow :cool:
|
Citaat:
|
|
|
Kan je beter een nieuw topic openen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |