![]() |
Dr DRE producer van Blu cantrell/Sean paul?
Dr DRE is bij heel veel dingen betrokken, maar is hij nou ook producer van Blu of van Sean? of misschien allebei? :)
Want bij dat nummer breathe van Blu samen met Sean is de muziek gewoon van van The Chronic 2001. Of hebben ze het alleen maar gejat? |
geen vaste producer van beide...
geen enkele artiest / mc heeft een vaste producer... en dre die kloot maar wat aan, die doet voor iedereen wel vat... net zoals de neptunes, maar dan iets minder goed... het is trouwens wel een ruknummer, en beide zijn ze té triest !!! die beat is gebruikt met toestemming van dre... niet gejat dus... |
Citaat:
|
wat een belachelijk slecht nummer en een ontiegelijke kutclip! (n) als Dr. Dre het heeft bedacht valt het me erg van hem tegen
|
ja, ik ben het eens met mcbeweging
|
ik verdiep me er niet in.
|
'breathe' vind ik wel een cewl nr
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het eigenlijk alleen een grappig nummer door die sample van DRE :) En die ogen zijn wel cool van Blu in de clip. Maar voor de rest is het idd ruk :p Ok.....de beat is dus gewoon gejat :D. Iedereen die een bekende sample of een al bekend nummer wil gebruiken voor zijn eigen nummer moet daar eerst toestemming voor vragen. Al had DRE dit nummer geproduceert had ik het een ander verhaal gevonden. |
Ik vind het liedje 'what's the difference' beter dan Breathe. Beide hebben dezelfde beat. Die van Dr Dre is een veel beter nummer. Die Blue Cantrell is trouwens wel lekker. (y)
|
Citaat:
|
Ik hoopte eerst dat Sean Paul een parodie op Shaggy was. Nu ik weet dat hij serieus probeert een muziekcarriere op te bouwen doormiddel van die clowneske raps, weet ik niet of ik moet lachen of huilen.. of huilen van het lachen.. :/ wat een slecht product is hij zeg..
|
ik erger me dood aan die hoofden van hun...
en al helemaal aan die make-up :mad: (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sean Paul is toch dope?
En Blu Cantrell heeft haar mond recht laten trekken ofzo? Ziet er iig wel beter uit. Breathe is wel een goed nummer vind ik, voor de zomeravonden :). |
Citaat:
|
sean paul is niet dope
|
w-e-k zelfs, en dat 'ding' in die clip is nog erger..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind SP en Blu allebei niet slecht.
Maar die beat van "What's The Difference" erdoorheen vind ik een beetje jammer. Vooral omdat het origineel leuker is. P.S. Waarom hoor ik "Like Glue" gister pas op Hot or Not(in de keuken op m'n werk luisteren ze 538) terwijl die toch allang uit is.....ten minste, ik heb em al een maand of 2 in m'n winamp staan.... |
Citaat:
true underground hoor. |
Hahaha, zo bedoel ik t niet.
Maar Like Glue is t einde van de clip van uhm...Get Busy(geloof ik?) Dus t verbaasde me...ik dacht dat die tegelijk gereleased waren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wack en Blu is nog erger. ??? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |