![]() |
Tevreden met lichaam
Zijn jullie tevreden met de volgende delen van de lichaam:
Buikje, gezicht, voeten en borsten/borstkas? |
Citaat:
gezicht... :rolleyes: voeten... :D borsten... :rolleyes: |
Citaat:
|
Buik: NEE
gezicht: NEE voeten: NEE borstkas: NEE |
buikje... mag iets dunner, maar niet al te slecht
gezicht... mag iets minder bol, maar is al minder dan eerst. kan er mee door. voeten... te groot. vind ze gewoon lelijk borsten... helemaal tevreden mee |
Buik - wel plat maar spiren zijn niet echt goed zichtbaar (een beetje)
Armen - veel te dun Benen - te veel haar handen - mag wat meer vet hebben borst - meer spieren Rug - ben ik wel tevree mee kont - dunno :confused: Gezicht - Nee, niet mooi |
Buikje: wel oke
Gezicht: wel tevreden mee Voeten: prima Borsten: ook oke Over het algemeen ben ik zeer tevreden met mijn lichaam |
buik: (y)
gezicht: gaat wel voeten: niet echt, beetje groot borstkas: (y) |
buik: :( (n)
gezicht: (y) voeten: mwoah ja best wel borstkas: twijfelgeval |
Buikje ja
gezicht gedeeltes ervan voeten ja borsten mwoeah |
Buik: ja
gezicht: hmm middelmatig, op sommige dagen meer dan anders voeten: nee ik heb balletvoeten (N) borsten: ja |
buikje :)
gezicht :) voeten :( borsten :) |
buik: nee veel te dik
gezicht: nee ik heb een lelijke kop voeten: nee ik heb rare platvoeten en ze zijn groot en smal dus ik vind nooit fatsoenlijke schoenen. borsten: welke? :( |
buik: tot een paar maand geleden was ik er tevreden mee, nu niet meer: teveel gesnoept
gezicht: sommige delen wel, sommige niet, en ik kan er heel goed uitzien, maar ook verschrikkelijk mottig (hangt af van hoe ik me voel) voeten: ja tevreden borsten: tevreden kont: tevreden qua vorm, nu nog wat minder volume benen: tevreden qua vorm, minder qua lengte maar ik ben in proportie. |
buikje: NEE
gezicht: soms wel, soms niet voeten: NEE zijn te groot en te breed = moeilijk leuke schoenen vinden borsten: NEE |
Buikje: nee
Gezicht: wel redelijk Voeten: Tja, ik vind voeten zowiezo lelijk dus.. Borsten: Redelijk maar als ik zou kiezen heb ik liever ietsjes kleiner. |
Buikje: ja
Gezicht: soms wel, soms niet Voeten: ja Borsten: ja |
Citaat:
Oke, mijn buik mag wat minder spierig, en mijn borsten wat groter... maar tevreden ben ik wel. |
Ik ben absoluut niet tevreden met mijn lichaam, voel me echt niet fijn..Alleen mijn ogen, die zijn mooi blauw..De rest, tsja..ik vind mezelf te zwaar, mn haar is vreemd en ik heb lelijke benen..Dus verre van perfect...
|
Buik> ja
gezicht> ja, behalve mn neus (druk maak ik me er niet om) voeten> alle meisjes uit mn klas willen mijn voeten... tja, ze zien r ok uit :) borsten> vroeger vond k ze niet zo mooi maar kep ze nu wel leren waarderen, dankzij mn vriendje :D |
Citaat:
benen: jawel, vroeger vond ik ze niet mooi maar nu wel kont: ja, krijg ik altijd wel positieve opmerkingen over. rug: niet erg interessant? |
ik heb een mooi gezicht (ik mag het zeggen)
maar voorderest ik ben nu hard aan het trainen om vet te verbranden en spieren had en heb ik al dus daar hoef ik niet superhard meer aan te trekken |
ik wil gewoon een wasbordje
|
Buik: soms, na de vakantie meestal wat minder
gezicht: kan erger denk ik.... voeten: te groot, maar ik kan er goed mee lopen borsten: ja...wel best :) |
Citaat:
Gezicht: Ja Voeten: Ja Borsten: Nee Kort maar krachtig ;) |
Buik: nee, te dik
Gezicht: nee Voeten: ja Borsten: ja |
Buik: Mag wat strakker, na de zomer gaan we er aan werken.
Gezicht: Ok, maar ben er niet helemaal blij mee. Voeten: Ja, mn voetjes zijn adorable :p Borsten: Prima hoor, niet veel boeiends, past gewoon bij mijn lichaam. |
buik op het moment niet :P
gezicht :yup voeten: ehm... ja, zou niet weten hoe ik ze beter wou. borsten: ehhhhhhhh, mjah zodra ik de 5 kilo die ik de afgelopen maand aangekomen ben wegens niet sporten en weer afgerend heb ben ik weer tevree, lol. Ik ben wel tevreden geloof ik (y) |
Buikje - zolang er kleding over zit - prima. Bloot - naah.
Gezicht - ik heb me er bij neergelegd. Dat valt onder tevreden, denk ik? Voeten - natuurlijk :P Ik heb hippe voeten Borsten - tis wa best. Iets groter was misschien iets meer in verhouding geweest, maar ik vind het niks om mezelf voor m'n oren te slaan als ik ren. Zo is het mooi klein en rond en stevig en niet-hangend :) |
jep, met alles tevree
|
buikje- redelijk ja, mag wel ietsjes slanker
gezicht- ja voeten- nee borsten- mag groter:) maar ja, is wel ok |
Buik - Jazeker :p Ik heb er tenminste een klein beetje vet aan maar ook weer geen hangbuik :p Niet zo mager als de nete en 6 kleine blokjes met zware inspanning :p Eerder een kussentje :o
Gezicht - Tevreden met mn ogen ja. Oren iets te olifant achtig :p En mn lippen :o schijnen erg mooi en vol te zijn :o Voeten - Te groot... zo'n maat 46.. Ik weet het, er loopt groter rond.. Ik blijf het te groot vinden Borstkas - Ik ben aan de lange kant dus het is er nou niet echt superbreed. Maar superdun... nah Over het algemeen wel tevreden |
buik is bij mij goed
gezicht ach ja ik ben geen chirurg :( voeten weer wel :) borstkas ook niet echt |
Citaat:
whahahahahha! :D don't worry! ze groeien heus wel hoor :D en zo niet, dan is 't 't einde van de wereld niet! :p |
buikje: redelijk, t mag alleen wel iets gespierder
gezicht: lelijke neus, lelijke oren, nee dus. voeten: mwaoh kan ermee door, maatje 37, wel ok dus. borsten: ach ja, zolang ze maar niet veel groter worden dan ze nu zijn, ik vind ze nu wel redelijk ok. |
buikje: mag iets strakker
gezicht: is goed zo voeten: ze zijn op zich mooi, smal en tenen lopen mooi af, maar te groot. niet tevreden dus. borsten: precies goed |
Ow, wat ben ik prachtig.. ;) :cool:
|
Buik: te dik
Gezicht: met vlagen (y) Voeten: mwoah Borsten: redelijk |
Buik: Ja best wel
gezicht: redelijk voeten: mochten iets kleiner verder niks mis mee borsten: nee |
Buik: (n)
Gezicht: (y) Voeten: (y) Borsten: (y) |
Buikje, gezicht, voeten en borsten/borstkas?
Buik: had iets platter gemogen.. maar redelijk tevreden. Gezicht: (n) Voeten: mooi klein, maar m'n tenen zijn niet mooi.. Borsten: enige van mn lichaam waar ik echt tevreden over ben (y) ________________ |
Buikje; mag wel iets platter en iets minder maar ben wel redelijk tevreden
Gezicht: t gaat, vind mn ogen wel mooi en mn neus en mond gaan ook wel. Ik zou alleen wel eens een ander kapsel willen hebben maar ik durf niet :o Voeten: ik vind ze wel mooi zou alleen wel wat kleiner mogen Borsten: ben ik ook wel tevreden mee, als ze maar niet groter worden. |
Buik: vroeger wel, nu iets te dik
gezicht: niet bepaald nee borstkas: neutraal voeten: haha nee totaal niet |
buikje: jaah (meestal wel ;))
gezicht: neej.. voeten: voor voeten zijn ze wel leuk, alleen ben ik zowieso niet zo gek op voeten ;) borsten: jewel... |
ik ben opzich wel redelijk tevreden met mn lichaam.. tja mn buikje mag iets minder maar hier kan ik mee leven
Ben minder tevreden met kledingwinkels die hun kleding en schoenen niet op mij aanpassen (heb brede voeten en dan alleen aan de voorkant.. combinatie: brede heupen, korte benen, zeer lange romp en smalle schouders werkt niet echt) |
Citaat:
|
Buik: Nee
Gezicht: mnou ook niet echt... heb een veel te lang en smal gezicht Voeten: Nee, vind ik te groot, en ik heb rare tenen Borsten: Och, kan altijd erger, zal ik maar zeggen... maar niet tevreden mee. |
geil, dat ben ik.... :rolleyes: :p
|
Buik: ja
gezicht: meestal wel, maar heb soms van die buien :o voeten: jawel borsten: ja benen: zijn wel vrij grof en gespierd, maar dat komt door het sporten..het drilt iig niet ;) kont: jawel |
Daar zijn de meningen over verdeeld.... :p Ik vind mezelf vrij standaard, maar ik krijg welles leuke opmerkingen over mn uiterlijk:D
Neway: Buik: Ja daar mogen iets meer spieren aan, maar ik heb 6 duidelijk blokjes dus het kon erger... Gezicht: Saves vinnik me der over het algemeen het beste uitzien, vraag me nie wrm. Hetgene wa me altijd wel bevalt zijn mn ogen, en het feit dat mn gezicht lang nie meer zo bol is als een drietal jaren trug. Voeten: Tsja, t zijn mn voeten, ze boeien me nie egt dus laat ik maar zeggen dat ik gemiddelde voeten heb. (nie qua maat dan...45) Borst: Heb nie te klagen, maar ben erg veeleisend, dus ik zeg altijd maar dat het wel wa beter kan. Armen: Tsja euh armen, kweenie heb ik nooit zo naar gekeken Benen: Zoon btje de pronkstukken van mn lichaam, ik wil nie opscheppen (maar ik besef dat het nu al te laat is), maar ik vind ze psies goed: best slank, maar tog goed gespierd. Van die lopersbenen zeg maar, en lopen kunnen ze ook wel.:P:D Kont: het minst boeiende deel van mn lichaam:P Srry voor de lange post die hiermee weer een regel langer is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |