![]() |
Je lichamelijke info! [Plaats hier]
Het zou leuk zijn als mensen hier deze vragen zouden willen beantwoorden, dan heb je al een klein ''beeld'' van wat zich achter dat beeldschermpje bevind! ;)
man/vrouw leeftijd: kleur haar: kleur ogen: lengte: bril ja/nee Mijne: Man 17 Blond Blauw 1.83 Ja (lenzen) |
geslacht: meisje
leeftijd: 18 kleur haar: blond kleur ogen: blauw lengte: 1.62 meter bril ja/nee, zo ja sterkte: Ja, en lenzen, -5.5 dioptrie hoe lang kun je rennen voor je buiten adem raakt: 1 minuut Ik vind dit saaie informatie, dus ik heb er meer aan toegevoegd:) |
Citaat:
man/vrouw vrouw leeftijd: 14 kleur haar:donkerblond kleur ogen: groen lengte: 1.73 bril ja/nee nee |
Man
18 jaar Donkerblond Hazel (bruin/groen gevlekt dus ;)) euhm.. 6'3" :confused: nope |
Citaat:
6,3 ?? :confused: |
man/vrouw: Man
leeftijd: 16 kleur haar: kastanje-tot-donkerbruin kleur ogen: donkerbruin lengte: 1.84 (ongeveer) bril ja/nee nee en nu? |
Citaat:
six foot, 3 inches ;) |
je kan natuurlijk ook gewoon een foto posten in een willekeurig fototopic, maargoed...
|
man/vrouw: femme
leeftijd: 16 kleur haar: donkerblond kleur ogen: blauw lengte: 1.53 en 2 mm ;) bril ja/nee: nope |
man/vrouw: Man
leeftijd: 17 kleur haar: Zwart kleur ogen: Bruin lengte: 1.95 m bril ja/nee: Nee hoe lang kun je rennen voor je buiten adem raakt: 10 minuten |
man/vrouw: vrouw
leeftijd: 17 kleur haar: lichtbruin met oranje uitgroei en nu zwarte vlechtjes kleur ogen: bruin lengte: 1.79 bril; nee |
Wat wil je met dit topic bereiken? Hier heb je weinig aan, en zeker op L&G vind ik dit toch niet passen..
Vandaar dat ik dit topic naar de kantine schop.. |
man/vrouw: mijnheer
leeftijd: 20 jaren kleur haar: donkerbruin kleur ogen: blauw/groen lengte: 1m86 (+/- 2 cm) bril ja/nee: jazeker |
man/vrouw: Jongentje
leeftijd: 18 jaar kleur haar: Zwart kleur ogen: Bruin lengte: 1,69m bril ja/nee: Nee Huidskleur: Blank Spierwit of Zon-bruin: Zonnebank-bruin Aantal vingers: 10 Aantal tenen: 10 Aantal nagels: 18 Nagels lang/kort: Kort Littekens ja/nee: Ja Aantal moedervlekjes: Geen idee Postuur: Normaal Borsthaar ja/nee: Ja Snor ja/nee: Nee Baard ja/nee: Nee Witte tanden: Ja |
vrouw
leeftijd: 17 kleur haar: zwart kleur ogen: bruin lengte: 1.65 bril: nee |
leeftijd: 15 kleur haar: blond kleur ogen: blauw lengte: 170 bril ja/nee: nee |
man/vrouw: man
leeftijd: 16 haarkleur: donkerblond kleur ogen: groen lengte: 190 cm gewicht: 65 kg bril: ja, -2,75 aan beide ogen |
leeftijd: 19 kleur haar: bruin kleur ogen: grijs lengte: 1.90 m bril ja/nee: Nee hoe lang kun je rennen voor je buiten adem raakt: ten eerste: ik ren niet; ten tweede: ik kan niet lang genoeg lopen om buiten adem te raken. (slechte kniën) |
leeftijd: 17 kleur haar: roodachtig/roodbruin kleur ogen: bruin lengte: 1.75 bril ja/nee: ja, ik draag hem alleen nooit |
Boeiende informatie is dit:o
man/vrouw: Vrouw leeftijd: 16 kleur haar: blond kleur ogen: onbestemd (blauw? grijs? groen?) lengte: 1.63 bril ja/nee: Jazeker, en ik ben er trots op:D |
hm, op die manier weet je tenminste wie je moet toevoegen op msn :D
|
leeftijd: 18 jaartjes kleur haar: blond kleur ogen: daar komt niemand uit :confused: hou t maar op groenig lengte: 1.80 bril: alleen voor t lezen (en computeren natuurlijk) |
Citaat:
|
leeftijd: 17 kleur haar: donkerbruin kleur ogen: grijs-blauw lengte: 1.72 bril ja/nee: soms, maar vaak niet |
Citaat:
|
Zoals het er nu naar uitziet hoeft het CBS niet bang te zijn dat er geen mensen meer bij ze willen werken.
Hoe nutteloos kan een topic zijn.. |
man/vrouw: V
leeftijd: 19 jaar kleur haar: Bruin met blonde plukken (van de zon) kleur ogen: Bruin/groen lengte: 1,66m bril ja/nee: Nee |
Citaat:
maar dr staat toch geen foto in waarop jij met bril staat, en een kort rokje en net jasje enzo, en waarop je streng kijkt? :D ;) :o |
leeftijd: 18 kleur haar: donkerbruin ,krullend,hlalflang kleur ogen: blauwgrijs lengte: 1.60 :( bril ja/nee: leesbril (enkel voor m'n linkeroog, die is -2.5,het rechterglas is gewoon glas) opvallend kenmerk: litteken in de hals en 1 lachkuiltje :cool: |
Citaat:
:D ;) |
vrouw
leeftijd: 16 kleur haar: (middel) blond kleur ogen: groen/blauw/grijs lengte: 170 cm bril nee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Man
leeftijd: 18 kleur haar: Donkerbruin kleur ogen: Meestal groen lengte: 180 cm bril nee |
man/vrouw: meisje
leeftijd: 16 kleur haar: op dit moment donkerrood, anders zwart kleur ogen: donkerbruin lengte: klein; 1m57 bril ja/nee: bril + lenzen |
man/vrouw vrouw
leeftijd: 19 kleur haar: heel lichtblond kleur ogen: groen lengte: 1.68 bril ja/nee nee Interessant? |
man/vrouw
Leeftijd: 17 Kleur haar: donkerblond Kleur ogen: groen, blauw en grijs. Een soort mix. :p Lengte: 1m75 Bril ja /nee : Ik heb een bril tegen mijn hoofdpijn, om mijn ogen te ontspannen maar heb hem bijna nooit op. :p |
vrouw
leeftijd:13 kleur haar:blond kleur ogen:groen/blauw lengte:1,56 :cool: bril ja, lenzen, links -4.00, rechts -3.00 |
vrouw
leeftijd: 18 kleur haar: donkerblond kleur ogen: blauw lengte: 1.73 bril ja/nee: lenzen :) |
man
15 donker blauw 1.85 bril ja/nee ja, -1.5 en -0.5 |
leeftijd: 17 kleur haar: donkerblond kleur ogen: donkerbruin lengte: 1.78 bril ja/nee: nee, lenzen |
leeftijd: 18 kleur haar: asblond, meestal bruin geverfd kleur ogen: uhm, soort van groen met bruin in het midden lengte: 1.67 bril ja/nee: ja |
man/vrouw: menneke
leeftijd: 21 kleur haar: donkerblond kleur ogen: blauw lengte: 1.83 bril ja/nee: nee |
man/vrouw: girl
leeftijd: 14 kleur haar: heel licht blond kleur ogen: blauw lengte: 1.78 bril ja/nee: heb een bril ergens liggen, maar ik draag lenzen, -2.00 aan beide ogen, met een cilinder in m'n rechter oogje |
leeftijd: 18 kleur haar: donkerbruin kleur ogen: donkerbruin lengte: 1.72m bril ja/nee: nee, contactlenzen. |
vrouw
leeftijd:16 kleur haar: donkerblond (kort en achter omhoogstaand :) ) kleur ogen: blauw lengte: ong. 1.65 bril ja/nee; jups sinds kort |
leeftijd: 16 kleur haar: sinds kort (ja ja): lichtgoudbruin :D kleur ogen: groen lengte: 1.75 bril ja/nee: nee, lenzen |
Citaat:
|
Citaat:
15 jaar Bruin met geblondeerde plukken Bruin 1m 70 ja (een paarse 'lijn' met glazen die eraan hangen als het ware) (-1,25;-1.00) |
Dames... gewicht mag er ook bij :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |