![]() |
[PAINT] ernesto che guevara
|
nope ik vind 't niks...
en dan eigk vooral dat hoofd... detail maar toch weer niet... en dat grijs... nee... ik vind 't niks... |
Uhm... nee, sorry. Vinnet niets.
Je hebt in het blauw wtitte van de vlag een 'wapper' zitten, maar de rode driehoek is gewoon vaststaand zeg maar... Dat klopt niet. En het hoofd, mja dat grijs past helemaaaal niet in het plaatje, ziet er heel opgeplakt uit. en als hij dat petje niet op had zou ik nooit che guevara er in herkennen. |
Citaat:
Is het Che? Nee dat ik er niet in gezien. Maar ik bedoel zoiets is ook kei moeilijk. Vindt dat je het toch goed hebt gedaan :) |
hoofd is juist mooi. (y)
|
de vlag is ronduit lelijk, sorry
maar het hoofd toch wel knap van je, dat je zoiets kan maar jammer van de onderlip die ziet er erg raar uit |
Dat hoofd vind ik wel mooi, alleen jammer van die vlag.
|
de onderlip heb ik erg lang mee gestoeid en is uiteindelijk ook nie gelukt.. en ja de vlag vergeef me het was laat :)
|
leuk id, goed geprobeerd, maar de volgende keer beter je best doen en wat geduldiger en zorgvuldiger zijn;)
|
Ik vind het heel knap gedaan, maar niet zo erg mooi...
|
In het rode driekhoekje had idd iets meer 'boog' gekund. En Chés lippen lijken een beetje op zijn snor geplakt, maar voor de rest vind ik em wel mooi eigenlijk. Vind vooral het gezicht goed gelukt, ogen en lijnen in voorhoofd ed.
Ik blijf er btw bij dat het knap is dat je het geduld hebt om dit allemaal met paint te doen en dat je het met paint kan maken. |
die frons op z'n voorhoofd vind ik mooi. Hij heeft een mooie uitdrukking op z'n gezicht erdoor.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |