![]() |
Kunstautobiografiee?
heeft er iemand toevallig een kunstautobiografie gemaakt!? zou je het dan ff willen zeggend an zeg ik m'n meel adres
|
wij kregen een blaadje met een -tig tal puntjes die je erin moest verwerken...(die gozer van ckv in dit geval, vond de mijne het beste...slijmslijmslijm. toen walgde het echt van zijn kin af, kan ik wel zeggen)
|
ik moest er ook een maken voor nederlands...
|
ik moest er ook een maken voor nederlands...
|
aaah ik ben je echt eeuwig dankbaar als je die naar mij zou willen sturen.. ! http://forum.scholieren.com/smile.gif)*slijm*
sannuhh@Hotmail.com |
voor wanneer moet je t hebben, want ik moet nog wel even zoeken...
|
volgende weeek.
|
ik heb er ook ooit eentje gemaakt geloof ik. maar dat ding is persoonlijk volgens mij ofzo, dus ik denk niet dat je er iets aan hebt. maar m'n mail staat bij m'n info.
------------------ groetjes!! ikke |
he, ik wil nie zeike hoor, maar et is toch niet zo moelijk om een stukje te lullen over wat je in je leven heb gezien aan kunst, ik bedoel, come on, des noods zeg je, ik ben nog nooit in een museum geweest.
|
niemand kan voor jou zijn kunstautobiografie geven. Het is voor iedereen persoonlijk. als je het overschrijft wat erg dom is want het is zo simpel als wat dan moet je het dus wel verantwoorden op je mondeling. Alles wat er in je kunstdossier zit wordt ter spraken gebracht op je mondeling. als je het dan overschrijft weet je er dus niets van af. das dan een mond vol tanden op je mondeling.
aw-tje |
http://forum.scholieren.com/smile.gif ik ben geen perfecte 2de fase leerling.. tut mir leid.
|
niemand kan voor jou zijn kunstautobiografie geven. Het is voor iedereen persoonlijk. als je het overschrijft wat erg dom is want het is zo simpel als wat dan moet je het dus wel verantwoorden op je mondeling. Alles wat er in je kunstdossier zit wordt ter spraken gebracht op je mondeling. als je het dan overschrijft weet je er dus niets van af. das dan een mond vol tanden op je mondeling.
aw-tje k ben het helemaal met aw-tje eens, het is heel simpel en je kunt het gewoon niet overschrijven. maar ja, ik kan me voorstellen dat het een probleem word, als je je eigen naam niet eens weet, maar als je latijn kunt, kun je ook wel een kunstbiografie schrijven, desnoods zonder auto succes miles |
ik heb em wel maar die van mij wil je niet want ik had hem niet zo goed gemaakt
(niet zo goed= niet erug m'n best erop gedaan dus laag punt) |
joh zeik niet so.. krijg er nog een minderwaardigheidscomplex van..
|
gewoon een heleboel geslijm,ik heb meegedaan aan die en die musical,ik luister die en die muziek,de bios vind ik helemaal te gek...allemaal van dat soort crap invullen en t komt allemaal goed.
|
pff gaat je ff ergens anders druk over maken..
niet over mij bijv... |
wij hoefde alleen een forumliertje in te vullen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Ja, hallo. Het moet over jezelf gaan en dus NIET over iemand anders. Zoek maar eens op in je woordenboek wat autobiografie betekent.... Het schrijven valt best wel mee hoor......
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |