![]() |
het grote vergevingstopic!!!
wie zou je bij deze publiekelijk even willen vergeven. en wat had hij/ze dan fout gedaan.
ik wil nu al even op voorhand alle mensen vergeven die mn verjaardag gaan vergeten. (dat zijn er altijd wat aangezien daar niet zo aan gedacht word in de vakantie) |
Vergeving moet je verdienen, die krijg je niet zomaar.
|
Citaat:
ik vergeef hierbij toch mijn hond dat ie me frikandel op at :p |
hehe, dan vergeef ik mijn kat dat ze mijn sla opat...
sinds wanneer lusten katten sla???? :eek: :confused: |
Ik vergeeft hierbij iedereen die ooit gedacht heeft dat ik ongelijk zou kunnen hebben.
|
Dat is nog niks: de mijne eet salmiakbal. Als ik er een tussen ijn tanden klem, komt ze er aan gestoven, wil ze er ook even aan likken. Doet ze ook met dropjes.
|
vergeven, overgeven bedoel je zeker :p
Ik vergeef eigenlijk best wel snel ofzo :o Dus ik heb op het moment niks te vergeven. |
euhm mensen die op dit moment t bij me gedaan hebben, kunnen het ook verders vergeten, ik vergeef hun niks
|
Citaat:
|
ik vergeef niet, als een ander zo stom is om een fout te maken, dan is dat niet mijn schuld.
|
Citaat:
|
Ik ben zo lief dat iedereen altijd lief tegen me is, dus er valt niets te vergeven :p :D
|
ik heb nooit dingen om mensen voor te vergeven
en asl ik dat wel zou hebben zou ik het toch niet doen ik vergeef niet.. als je bij mij een fout maakt lig je dr uit, net zo lang tot ik je erg genoeg mis om je te vergeven |
Citaat:
|
Degenen waarop ik boos ben hebben dat ook ECHT verdiend en worden niet vergeven.
|
mijn hondje en ikkuh zijn weer vriendjes :D
it's coookieee time :p *hondje springt omhoog hapt koekje* |
dit topic doet me trouwens denken aan dat ene programma het spijt me op tv met die caroline tenssen,
het spijttttttttt me vergeeeeeeeeef me ik kan het echt niet anders zegggguhhh, ik kan het nieeeeeet uitlegguhhhhh |
Ik ben niet zo vergevingsgezind. :o
|
Hierbij vergeef ik mezelf dat ik vandaag zat te klieren tijdens het eten. :o:)
|
Citaat:
|
*heft de handen*
Jullie zijn allemaal vergeven, kinderen. Ga nu in vrede |
Ach.. vergeven.. ik maak er verder geen punt meer van op dat moment, maar ik vergeet 't zeker niet, en als er weer zoiets gebeurd dan help ik ze wel herinneren dat het niet de 1e keer is dat ze zoiets flikken.
|
Citaat:
|
Niemand. :)
|
Citaat:
|
Nou, ik ben wel een haatdragend type hoor. Een zekere FB+ moet mij nu niet tegenkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wees dan nu bereid de kieteldood te sterven! bJe ligt er net zo mooi voor. ( het is meer het principe Koen, dat ik niet kon winnen ;) ) |
Citaat:
|
Ik vergeef mijn beste vriend dat ie me uitgelachen heeft. Hij liet zijn kat op me los. (8 weken oud deugnietje) En dat doet betrekkelijk pijn als zo'n ding aan de binnenkant van je broekspijp omhoog probeert te klimmen.
Ik denk alleen dat die kat hem niet gaat vergeven dat ie zijn rizla papiertje verstopt heeft. (die kat is nogal gehecht aan een rizla papiertje, als die zoek is moet het hele huis over de kop, anders wordt die kat gek, en het moet DAT papiertje zijn, niet een andere) |
Ik ben totaal niet vergevingsgezind dus dit topic is niet aan mij besteed
|
Iedereen die mijn verjaardag is vergeten... Maar eigenlijk vergeef ik ze niet, maar toch ook weer wel omdat het in de vakantie is en ik er niet was... Maar toch vergeef ik ze niet (I'm not crazy I'm a strawberry)
|
Ik vergeef hierbij mezelf voor het feit dat ik het iemand niet vergeef dat ie zijn werk niet af wil zeggen om met mij op vakantie te gaan :(
|
Citaat:
volgens Keyser Saus hoor ik dat eigenlijk wel te weten maar ik weet het niet :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder heb ik niet zoveel te vergeven. Ja, er is 1 persoon die bij mij op z'n knieen mag liggen voor vergiffenis, maar die krijgt het dan alsnog niet. De ex van mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin was even 3 weken op vakantie met haar zus, en voor mijn neus staat haar vriend vreemd te gaan 2 dagen voor ze terug zou komen. FOUT! He messed with the wrong girl. Die krijgt eerder nog een schop na dan vergiffenis. |
Ik vergeef mensen niet zo snel eigenlijk :o
|
ik ben allesbehalve vergevingsgezind :)
|
Eh, niemand?
|
Citaat:
|
Ik heb niemand te vergeven, ik word namelijk nooit boos op iemand.
|
Ik vergeef niet, ik vergeet! :o
|
Ik vergeef niet zo makkelijk... k Wil altijd een reden hebben om iemand te vergeven, vaak genoeg flikken ze je het even later weer en zo kun je bezig blijven...
|
Citaat:
|
Ik ben best vergevingsgezind en makkelijk (soms iets té schijnt...). Er is één persoon die ik niet zal vergeven, voor de rest is het allemaal wel OK.
|
Citaat:
natuurlijk vergeef ik ze wel. maar het is wel niet leuk hoor :( |
vergeving is niet mijn stijl,zij maken de fouten niet ik.
|
Vergeving moet verdiend worden. :)
|
Ik vergeef alle mensen die me zijn vergeten te noemen in het top tien forummers topic....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |