![]() |
Pc gecrasht
Mijn pc is gecrasht, althans hij wilt niet meer opstarten. nu heb ik 2 recovery cd's ( deel 1 en 2 :D hehe) maja, hij start wel op via de cd maar ook daar blijft hij vast hangen.
Nu wil ik um dol graag opnieuw installeren maar moet dit via dos en hoe moet ik daar in komen?... alvast bedankt, jan |
Uhm, als je eerst eens vertelt wat voor OS je hebt [win9x/me/xp]
en waarom dat je PC is gecrashed, en wat je zelf al hebt geprobeerd om de boel te fixen? (y) |
Vermeld eerst eens je OS, XP heeft geeneens DOS meer.
|
Ik heb XP Home, met een snelle pc ongeveer 2 ghz. verder weet ik dat ie echt heel vol stond met van alles en nog wat.. virussen etc.. Explorer kon ik al niet meer fatsoenlijk openen. ik wou hem al opnieuw installeren maar heb ik te lang mee gewacht :rolleyes: .. als hij opstart en hij komt bij dat schermpje met zwarte achtergrond en staat er Windows XP Home, dat je dat balkje ziet dat hij aan het laden is , hang hij vast..
|
Gewoon booten van cd, instellen in de BIOS dat ie eerst je cd-rom bekijkt. Dan de stappen op het scherm volgen, kun je je schijf formatteren en alles er weer opnieuw opzetten. Simpel (y)
|
ok, maar dat doe ik ook. de cd word opgestart. staat er ook recovery enzow.. maar tijdens het opstarten loopt ook deze cd vast :confused:
|
Doe de originele XP cd in je cdrom en alles komt goed.
Hoe je aan zo'n CD komt moet je zelf voor zorgen. |
Citaat:
|
Dan moet 'ie 'em krijgen. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |