![]() |
nieuwe kookboek jamie oliver..ik heb em
(y)
int engels weliswaar..maar helemaal gratis en voor niets over de mail gekregen :D |
Mededeling.
Is het van een bepaald soort (alleen vegetarisch bijv, of alleen hoofdmaaltijden), of gewoon de hele mikmak? |
Citaat:
|
Waar/waarom heb je hem gratis gekregen dan?
|
Oeh, komt Naked Chef eigenlijk nog op televisie?
|
Dat programma is echt koel!
Ontopic: Staan er nog leuke dingen in dat kookboek? |
ooh leuk, waar heb je die gekregen dan :cool:
als ik moet koken, kook ik ook altijd uit een Jamie Oliver boek :cool: |
staan er recepten in voor "meals in a bag" dat zijn zo'n simpele gerechten! en in no time klaar
|
Is dat eigenlijk ook een handig boek voor studenten? Ik ga dit jaar op kamers en elke dag pizza bestellen is ook zo prijzig en ongezond, dus zo af en toe zal ik toch moeten koken. Om meteen te beginnen met drie gangen diner's lijkt me wat veel van het goeie. Heb je dan wat aan zo'n Naked Chef boek?
|
Citaat:
maar waarom heb je die nou gratis gekregen? en voor niets over de mail? :confused: |
oew die taart is lekker (y) (y)
|
Citaat:
yep, die "meals in a bag ". 20 minuutjes om het te maken,20 minuutjes in de oven |
jamie oliver is cool!!!
alleen het lijkt altijd of ie ieder moment kan gaan kwijlen... :( maar hij heeft leuk haar! |
Dat is toch die naked cook? Goeie kok man, wou t ook worden maarja... Das een heel ander verhaal :D
|
Jamie is goewd!!
K, and wack it in the oven! It's a lovely taste everyone can do! Goeie gast, met goeie recepten, we hebben se hier allemaal (die boeken) FAVO: Vodka-(Water)Meloen |
Citaat:
Verder zijn er ook zat kookboeken voor beginnende kokers oid... beetje zoeken en vragen bij verkooppunten en je vindt t wel... Jamie Oliver is niet moeilijk, maar ook niet t makkelijkst om mee te beginnen. *werkt in een boekhandel vandaar dat ik dat weet* btw, dat nieuwe boek van Jamie Olvier kan nog wel ff gaan duren in t Nederlands volgens mij, ik heb er nog niks over gehoord en ik neem aan dat daar wel flinke promotie bij komen kijken. |
Citaat:
|
ik heb de naked chef is terug ofzoiets
ik smelt weg bij die feesttaart... :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |