![]() |
kan iemand mn droom uitleggen?
hoihoi,
sorry als het niet op dit forum hoort/ al 100 keer is geweest. de laatste tijd droom ik heel vaak dat ik zwanger ben. normaal onthou ik mn dromen nooit, maar deze weet ik telkens nog precies na te vertellen.. de ene keer is het aan het begin van de zwangerschap, de andere keer aan het eind, met bevalling erbij. ik ben 17 jaar, niet toe aan kinderen dus.. heb geen flauw idee waar dit vandaan komt, heeft iemand een idee wat het kan betekenen? groetjes, Bloem |
*Zoekt op*...
1 Dromen over zwangerschap staan meestal voor iets waarvoor een tamelijk langdurige wachttijd nodig is, mogelijk het volbrengen van een project. Een nieuw gebied van ons potentieel of onze persoonlijkheid ontwikkelt zich. Interessant genoeg betekent een droom over zwangerschap zelden daadwerkelijk onze eigen zwangerschap, hoewel het kan wijzen op zwangerschap van iemand in onze omgeving. 2 [nvt, je droomt niet over iemand anders zijn/haar zwangerschap he?] 3 In spiritiueel werk doet zich altijd een periode van zwangerschap voor. Mogelijk moeten we geduld betrachten en de situatie op zijn beloop laten zonder in te grijpen, zodat we een taak kunnen vervullen. |
Citaat:
Citaat:
groeten, peter. |
In het verwijzingstopic kan je het kwijt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |