![]() |
Nederlands voetbal live op internet
Het internetbedrijf Yeahronimo.com gaat de voetbalwedstrijden van 8 Nederlandse clubs uit de eerste klasse live uitzenden op het internet. De kijker betaalt hiervoor 4,95 euro.
Volgens Roelant Oltmans van Yeahronimo.com worden alle contracten met de 8 clubs volgende week afgesloten. Het gaat om SC Heerenveen, FC Utrecht, Roda JC, Vitesse, AZ, NEC, FC Groningen en ADO Den Haag. Het is de bedoeling elke week twee matchen te brengen. De kijker betaalt hiervoor net geen 5 euro. Een deel van de opbrengst vloeit terug naar de clubs. Ga jij kijken naar zo'n wedstrijd? Vind je juist geen 5euro redelijk, of te veel, of juist te weinig? Jou mening over dit soort zaken? |
nou ja... het is een leuk id natuurlijk past helemaal in de digitale tijd waar we ons nu in verkeren.. alleen ik weet niet hoe de kwaliteit van de beelden zal zijn. dus ook kan ik niet oordelen of mijn 5 euro de wedstrijdjes waard zal zijn:)
|
Het is leuk dat het kan, maar ik denk niet dat het aan gaat slaan want er zijn maar weinig mensen die zo gek zijn van hun club dat ze er 5 euro voor over hebben om hun club te zien spelen. Maar die mensen zitten meestal zelf ook in het stadion, dus is het aan maar weinig mensen te verkopen. Als je in het buitenland bent is het wel handig
|
Ben blij dat ik elke week in het stadion zit (y)
|
Van die ploegen kijk ik liever de samenvatting. Ik denk niet dat ik voor vijf euro naar zulke wedstrijden ga kijken (niet dat het altijd slecht is ofzo, maar als het niet van Feyenoord/Ned. elftal is kijk de hele wedstrijd bijna nooit).
Als ik een hele wedstrijd wil zien ga ik naar het stadion (van welke club dan ook) want ik wil er wel sfeer bij :) |
Het is voor sommige mensen natuurlijk wel makkelijk die niet naar het stadion kunnen.
Maar ik vraag me af wat de kwaliteit van zoiets iets is. Heb der zelf niet zoveel verstand van maar misschien dat iemand anders dat hier wel heeft? |
Leuk idee, maar denk dat de kwaliteit van het beeld minder zal zijn en daarbij volg ik het ook liever van ouds via de radio met Langs De Lijn. Gewoon leuker :)
|
Citaat:
Zolang Henk "Sucker" Kok niks zegt is langs de lijn idd het leukst. |
Citaat:
Daarnaast zijn wij ook uiterst trots op onze Gouden gids divisie :rolleyes: Maar goed... 't lijkt me niet dat iemand 90 minuten naar een kleinschermpje wil gaan zitten kijken naar wedstijden van de Nederlandse middemoot, met nogal matig voetbal. Neem dan een abo op Canal+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.sport.nl/nieuws/home.php3?id=8259 |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ff ontopic. |
Citaat:
Henk Kok is een Groninger en géén fries ;) Ik mag hem niet zo omdat ie altijd negatief over FC praat en altijd positief over de tegenstander van ons. Maar wat je zegt ontopic :) |
NAC gaat zeer waarschijnlijk niet in zee met dat bedrijf van *kotskotskots* Roelant *kotskots* Oltmans.... hij heeft NAC naar het randje van de afgrond gehaald.... en NAC Media gaat zelf internetuitzendingen op touw zetten
|
Citaat:
Dat zou FC Groningen van mij ook wel mogen doen (ja we hebben ook een FC Groningen Media) maar is dta niet duur voor een club als NAC?? Of wordt het een dure betaal zender? |
Ik vind het schandalig duur en de kwaliteit zal veel beter moeten worden eer mensen het via internet willen bekijken.
|
kan best goed idee zijn....
alleen pak dan wel andere clubs... deze clubs hebben al hun supporters al in het stadion zitten... (utrecht en vitesse dan ff niet meegeteld he ;)) kijk: utrecht vind ik een prachtig clubske, maar om daar nou 5 euro voor te betalen om een wedstrijd te zien op de computer.. nee sorry |
Citaat:
|
Ik ga daar niet voor betalen, uitwedstrijden van Vitesse zie ik wel in samenvatting op tv en luister ik via de radio.
Thuiswedstrijden zie ik in het stadion wel |
denk niet dat het zal aanslaan..
Op tv is het vaker beter te zien, en als je het via internet moet gaan bekijken moet je nog eens een goede connectie hebben anders is de kwaliteit weer bagger. |
Citaat:
|
Ik ga daar geen geld voor betalen. ik kijk liever op http://www.livescore.com/scores.dll?...&comp=Holland1
Geen videobeelden, maar wel handig. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |