![]() |
Het Jackass Topic.
Ok dus hier kan je vanalles over jackass kwijt.
Ik heb daarstraks de film gezien op dvd en hij is wel goed. :D Heeft iemand die aflevering van de cumball 3000 ooit gezien? Ben hem nu aan het downloaden en zo dadelijk kijken. Wat zullen jullie nooit vergeten uit Jackass? :D :) |
De tienduizend winkelwagentjes...Hét symbool van Jackass.
Maar er zijn zoveel leuke scenes, moeilijk om te kiezen. |
ik vond Tom Green altijd veeeeeeel leuker
|
papiersnijden
de vader van bam margera omelet golfkarretje sneeuwijsje zoveel.. |
De familie Margera vind ik ook goed.
In de film als ze dingen doen met mensen (golfterein met die toeter, met die gong, shoplifter,.......) :D (y) |
zo snel mogelijk melk of bekertjes eierpunch drinken... :rolleyes:
|
het deurstopperspiraaltje! :D (mooi in zijn eenvoud :p )
en alle skatetrucs enzo |
aansteker wanner scheet gelaten wordt
|
Citaat:
Jackass is wel geinig. Maar na 3 keer alles gezien te hebben heb je het wel gezien. |
gumball rally aflevering was wel leuk... zeker als ze de ferry gingen trashen... :) :D
film is ownage! met het speelgoedautootje :o :eek: heb je die 30 minuten extra footage gezien bij de huurvideo? wie heeft de dvd's van steve-o al gezien? |
O ja de G umball. :D
Die 30 minuten was cool ja. :) (y) Ik heb de film op dvd gezien, met ook dat je de film met commentaar van Johnny Knoxville en de producer enzo kunt zien, is leuk. Ik had daarstraks een dvd van steve o the tour ofzo zien liggen, is het goed want ik heb het nog nooit gezien, over wat gaat het eigenlijk? :) Met op die golfbaan, die toeters was grappig in de film al die mensen. :p :D En met die gong enzo. (y) :) |
High Aleigh (Ik weet dat het fout is geschreven, maar ik weet niet hoe het goed is) is cool, dat er zo'n team is die allemaal sinaasappelen op Johhny en Steve-O gaan gooien, maar die was op TV.. Van de film vind ik het gaaf als Johhny die verrotte auto terugbrengt en nog geld probeert te krijgen: "Well, there's still some gas in it, that should be worth something":D
En natuurlijk de röntgenfoto's van het speelgoedautootje |
Ook heel goed was het stuk in de afleveringen "eddies auto"
hehehe. :D (y) Die gast was pissed toen. :p Heeft iemand de jackass crew al eens in het echt gezien of weet er iemand of ze een keer in belgie of nederland komen voor wat dan ook? :) |
Citaat:
|
Citaat:
Was dat die meesterlijke opname van die gast die Russich deed? I neet ghelp with car. I want to buy gas. Give me 4 liter. Its in fucking gallons zegt die gast. Het mooiste is is als ie zn handen op de toonbank legt en dat die gast em wil slaan met een stok maar steeds mist "hah ur too slow :D" meesterlijk allemaal |
Citaat:
Die was echt goed, en dat hij dan tegen johnny Knoxville in gewoon engels praat was raar. Hij praate met accent maar hij kon ook perfect engels zonder accent. :) En dan dat hij "one pound of gas" wou. :p :D |
Ok. Then I want new engine zegtie dan :D
stoere dingen hebben ze altijd _O_ |
Citaat:
Heeft iemand de jackass crew al in het echt gezien of weet er iemand of ze ooit in nederland of belgie komen? :) |
jackass is gaar (n)
download maar eens CKY2K en CKY3 en zie het echte werk! |
Citaat:
ben bezig met terminator 3 binnen te halen. |
camp kill yourself was ook een voorloper van jackass waar ze dingen doen die"ietsjes" extremer zijn zoals van daken afspringen van hotels.
of poppen voor outos gooien van een brug af zodat ze denken dat ze iemand hebben aangereden. Stunts zijn ook veel koeler zoals van hijskranen springen. En de helft van de video is skatevideo. dus perfect! (y) |
Juist CKY is veel bruter mede dankzij de skateboardscenes.
Binnenkort komt er trouwens een film van Ryan Dunn incl. Bam Margera, Tony Hawk etc. etc. check www.ryandunn.tv maar eens voor een trailer |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm.. wij hebben al een jaar geen MTV , schijnt dat het in september weer terugkomt, kan ik ook ein-de-lijk weer es jackass kijken!
(en tomgreen of komt dat niet meer) |
spermathon lijkt me leuk om een keer te doen :D
|
Citaat:
K heb een halfuurtje gedownload en ik heb alvast ff zitten kijken, die lui ownen! :D Gadverdamme zie je zon gast schijten. *jek* Smeertie het op die slapende gast. Volgende dag pist hij de gast die dat had gedaan op zn hoofd.... Meesterlijk :D |
Sommige mensen kunnen jackass vies en ordinair noemen, maar wat ze zeker niet kunnen ontkennen is dat het een grote invloed heeft op de kijkers .............. en op de sterren. ;)
Tony hawk en matt hoffman komen stuntjes doen voor jackass, brad pitt laat zich ontvoeren voor jackass. Dan moet je toch eens denken hoe geliefd jackass is als zei zelfs willen meedoen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe is Johnny Knoxville eigenlijk begonnen met jackass? :) |
Was writing for a skateboarding magazine called Big Brother when he did a story about self-defense equipment, which he tried on himself while Jeff Tremaine (editor for Big Brother) filmed it. After that he was asked to do a television show, hence "Jackass" (2000).
:) |
Citaat:
|
7 augustus kan ik eindelijk de dvd bestellen bij bol :) kan m hier in dit gat nergens in een winkel vinden (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begreep the point er niet echt van. :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |