![]() |
kent iemand deze band?
Janez detd
|
Nee sorry
(en nou heb ik je blijgemaakt met een dooie mus... ;) ) |
ja, en nu?
|
ja en ze zuigen pikken in hel.
|
Ja
|
ah-oh
|
die zaten volgens mij op i scream
ik heb wel verhalen gehoord, onder andere over een optreden op groezrock waar de mensen helemaal uit hun dak gingen (en niet omdat het goed was) |
maarja uhm dus....
waarom zijn die niet bekend in NL terwijl ze wel een volle zaal hebben op rock werchter? |
Nee.
|
neuh
|
Nope, maar om je te helpen in je queste om deze band te promoten zal ik wat downloaden
|
dank u :D
|
nou het zat zo, ze mochten openen op groezrock, maar kwamen gewoonweg niet opdagen
ik kan ze persoonlijk wel waarderen ze zijn ontzettend arrogant ze zijn ontzettend commercieel ingesteld en daar hou ik van :p de reden dat ze in belgie wel populair zijn, is dat ze uit belgie komen en belgen vinden alles wat van eigen bodem komt altijd helemaal te gek... FEIT bovendien is de punkscene in belgie veel en veel levendiger dan die in holland op het moment |
nee
|
Citaat:
|
Yep ze speelden iets van 13 liedjes op Werchter met daarin ongeveer 5 covers( o.a. Metallica)
|
Citaat:
En Janez Detd zijn oersaai. Vriendelijke jongens, maar saaie slechte muziek. Tada. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whaaaat??
nu begrijpen we er beide nix meer van wedde! |
wat nu?! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zeker als ik zin heb in pizza |
|
Citaat:
eetlust verdwijnt |
Ja, is wel lachen...
|
Citaat:
|
Ja ik ken ze, (boeiu), vind ze wel ok.
maar ik wist niet dat ze op groezrock zouden openen dit jaar. ik was daar namelijk ook.. heb ze niet op het affiche zien staan dan denk. |
Die band sucked dick. Voorprogramma van Bad Religion in Paradiso paar jaar terug.....zoetsappige trrrrroep.
|
Citaat:
klote band btw. |
Citaat:
staat er dit jaar? |
Ik ben Belg en ik vind ze niet goed.
|
ik ben nederlander en ik ken ze niet
|
Citaat:
|
Citaat:
Janez Detd zijn vriendelijke jongens volgens jou.... heb je ze ooit al ontmoet? Ze zijn zo arrogant als ze maar zijn kunnen! Echt, dikke nekken dat dat zijn! (en jah, ik heb ze al wel ontmoet, niet expres, zaten toevallig ook in de backstage van graspop) Puur commercieel bandje die k*tmuziek maken... mijn mening... |
janez wie?
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
ok echt slecht kan je ze niet noemen, maar wel als je weet dat ze in hun beginjaren echt veel gedurfder waren, en daarna zware toegevingen gedaan hebben voor de platenfirma zodat ze nu zo saai en mak als een lammetje zijn. Mijn mening... |
Hou nou eens op!! :( :( Ik wordt helemaal niet vrolijk van als jij over K's Choice begint...
Ik vind 't mooi jah :( |
Citaat:
je mag het best mooi vinden hé exo eigenlijk wel schattig, jongetjes met een foute muzieksmaak ;) |
maar maar maar maar maar maar
oh.. :/ nou, toevallig vind IK soulwax niks aan puhhhh |
Citaat:
2many deejays wel, daarin spelen de broertjes beter dan in soulwax trouwens er zijn wel meer belgische bands dan soulwax en k's choice tttuh |
Citaat:
ff praatje maken en dan spelen ze kung-fu vs to-fu voor me |
Neuh
|
ben belg en vind ze niet goed
k's choice daarentegen :p maar ik ken ook niks van hun achtergrond, ik ken alleen enkele liedjes :) |
Mede-Belg
We hebben wel wat beters in België zitten dan dat fake-punkgedoe van Janez Detd, dat vooral gericht is op puisterige tieners in hun puberteit die zich willen onderscheiden van hun vriendjes door te zeggen dat ze naar echte punk luisteren. Das Pop, Millionaire, dEUS,... (Naturaliseren we Peter Pan Speedrock trouwens niet even?) (zou trouwens nog een leuk topic zijn op muziek: België vs. Nederland) |
Hier een Nederlander!!!!
Ennuh... Ik ken ze!!!!! Goed he?! Bovendien vind ik ze wel goed!!! Ik ken maar 1 nr; raise your fist, en vind t echt een super nummer!!!! Ze klinken hardstikke goed!!! Zijn t belgen dan? Ze klinken niet zo.... ehmm hoe zeg je dat... Belgisch? Niet lullig bedoeld hoor.... Maare kennen jullie Belgen Di-rect dan?! Want das dan weer de Nederlandse rocksensatie van dit moment (en de afgelopen 2,5 jaar).... Maare.... Alle rock/punkrock is beter dan al die hip-hop en r&b shit!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |