Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   kaart sturen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=553769)

Vink 29-07-2003 23:10

kaart sturen

Hoi,

Is het afgezaagd om iemand die je leuk vind en die ziek is een beterschapskaart te sturen. Ik heb haar telefoon en mail niet, wel dr adres. Het probleem is dat ik er alleen op me werk zie tot nu toe en dat ik bijna klaar ben met vakantiewerk. Wie had gedacht dat ik dat nog jammer zou vinden? :p

Zoiets wou ik erop zetten:

Hoi ...,

Veel sterkte en ik hoop voor je dat je weer snel beter wordt (oid)

Liefs van een anoniempje.

suggesties voor iets anders??

nare man 29-07-2003 23:16

Natuurlijk is dat afgezaagd, maar zijn verjaardagskaartjes ook niet afgezaagd? Als het een collegaatje van je is zou ik sowieso een kaart sturen, daar is niets overdrevens aan. Het is gewoon een kwestie van beleefdheid, ook al gaat het maar om vakantiewerk. Lijkt me ook sterk dat ze daar iets achter zoekt, tenzij je het te overdreven doet. Je moet het echt laten lijken alsof je bezorgd bent om haar gezondheid en niet alsof je haar ziekte aangrijpt om contact te kunnen leggen. Dat komt namelijk *erg* fout over.

Sarah 29-07-2003 23:18

Natuurlijk is dat niet afgezaagd. Ik heb nog helemaal nooit een beterschapskaart gekregen, en bovendien zijn kaartjes altijd leuk (vindt de TPG ook).

Maar waarom anoniem? Je zet er toch niets persoonlijks op? Je wenst 'r alleen beterschap en laat merken dat je aan 'r denkt, dat mag ze toch best weten?

en als je het toch anoniem doet, zet er dan gewoon géén naam onder en niet 'een anoniempje'. Ik neem aan dat ze intelligent genoeg is om zélf te beseffen dat het anoniem is als er geen naam onder staat.

Sarah 29-07-2003 23:19

Citaat:

nare man schreef:
Natuurlijk is dat afgezaagd,
Citaat:

sarahbressers schreef:
Natuurlijk is dat niet afgezaagd.
muahaha:) *ligt dubbel*

femkeb 29-07-2003 23:20

mijn idee is zet er wel je naam onder (als ze je tenminste kent want dat weet ik niet)

kijk als je nu anoniempje neerzet terwijl je bijna klaar bent met werken zal ze je nooit meer als mogelijke stuurder van de kaart bedenken. Zet je je naam onder de kaart dan zal ze als ze weer beter is zal ze je bedanken en kan je zo (als je dat nog wil) een gesprek beginnen.

Loontjuh 29-07-2003 23:22

Gewoon kaartje sturen met een lulverhaal en haar beterschap wensen en je naam eronder. Het wordt altijd heel erg gewaardeerd en ik stuur ook nog vaak kaartjes gewoon naar mn vriend :)

Sithan 29-07-2003 23:32

Citaat:

Vink schreef op 30-07-2003 @ 00:10:
Liefs van een anoniempje.

Ach ik denk dat er weinig mensen zouden zijn, die dan niet even vrolijk en nieuwsgierig worden...dus kwaad zal het zeker niet doen :)

El_Fenomino 29-07-2003 23:34

Ach ik heb ook wel eens een anonieme valentijnskaart gestuurd.. Ik denk dat niet anoniem.. Dus met Naam. Meer zin heeft.

nare man 29-07-2003 23:52

Citaat:

sarahbressers schreef op 30-07-2003 @ 00:19:
Natuurlijk is dat niet afgezaagd.
Citaat:

sarahbressers schreef:
Ik heb nog helemaal nooit een beterschapskaart gekregen.
Misschien heb je dan vrienden nodig, maak je dat ook een keer mee ;)

:p

teddybeer1983 29-07-2003 23:59

Citaat:

nare man schreef op 30-07-2003 @ 00:52:

Of gewoon een keer een ongeluk krijgen, zet t op het forum en we gaan massaal kaartjes sturen. :D :p *sorrie, ziek zijn is niet leuk ik weet t*

Ontopic.
Ik zou idd gewoon je naam eronder zetten. En ga niet nu op het laatste moment bij de laatste kans iets proberen te versieren, want dat werkt toch niet.

Sarah 30-07-2003 00:02

Citaat:

nare man schreef op 30-07-2003 @ 00:52:

of ik moet eens iets ernstigers krijgen dan griep-van-twee-dagen:)

LilDushi 30-07-2003 20:00

Citaat:

sarahbressers schreef op 30-07-2003 @ 00:19:
muahaha:) *ligt dubbel*
wuhahahahahhaha:):D:D:) :rolleyes:

Rubke18 30-07-2003 21:09

Damn wat kan je je toch ergeren aan lil dushi gaat het haar er soms om hoeveel posts ze op een dag kan zetten ofzo

* rot kind * :mad:

Lilything 30-07-2003 21:21

leuk idee,
maar doe t niet anoniem
je hebt het lef er 1 te sturen
zet dan ook je naam eronder!:D

AtHell 31-07-2003 01:31

"Bel me + je nummer"

Meer serieus advies ga ik vanavond niet geven.

Soveelah 31-07-2003 13:32

Afgezaagd? Post krijgen is altijd leuk, veel leuker dan mail of een SMS-je - kzou zeker een kaart sturen en voor een leuke tekst, tja, dat vind ik altijd lastig, iets van, wat vervelend dat je ziek bent! Heel heel heel heeeeel veel beterschap en ik hoop je snel weer te zien ofzo. Iig niet zo'n onpersoonlijk veel beterschap, ik

G.T.C. 31-07-2003 17:25

ik vind het niet afgezaagd hoor. Is toch juist lief? Misschien ben jij zelfs wel de enige die haar een kaart stuurt.
Maar zet er ajb je naam onder want dan heb je er tenminste nog wat aan. Ik garandeer je dat ze het leuk vind, en dat ze je nog een keer bedankt.

Alleen als jullie elkaars foon nummer niet hebben is het wel handig om dat ook effe erbij te zetten.

zet je zoiets neer:

Hoi

Ik hoop dat je snel weer beter word. Des te eerder kan ik je een keer mee uit nemen, haha. Bel me gewoon is op 0612345678 als je wil

Veel sterkte

liefs,
Frits

of je doet gewoon je eigen kaartje en dan ergens onder aan;

Wil je me nog is bellen?
0612345678

gewoon doen (y) ;)

G.T.C. 31-07-2003 17:28

Citaat:

Rubke18 schreef op 30-07-2003 @ 22:09:
Damn wat kan je je toch ergeren aan lil dushi gaat het haar er soms om hoeveel posts ze op een dag kan zetten ofzo

* rot kind * :mad:

het zijn ook van die hele wijze uitspraken van haar :rolleyes:

BCR 31-07-2003 17:38

Ja, lief idee.

Nee, niet "anoniempje".

:P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.