![]() |
Pijpen met tongpiercing
Is dat nou lekkerder (voor een jongen als een meisje een tongpiercong heeft), of juist niet? En meisjes met een tongpiercing: hoe gebruiken jullie de piercing tijdens het pijpen?
|
Kheb werkelijk geen idee. Maar ik wil wel zeker weten ooit eens gepijpt worden door een meisje dat een tongpiercing heeft :)
Maar volgens mij voel je er ook niet zo heel veel van hoor... kheb eigenlijk ook geen idee hoe een meisje der tongpiercing gebruikt bij het pijpen. Achja zolang ze dat ding niet in me pisgaatje gaat duwen vind ik alles best :P |
Helaas heb ik het nog niet meegemaakt, maar gepijpt worden door iemand met een tongpiercing lijkt me inderdaad en aparte ervaring.
*zet op planning* |
Je voelt er nauwelijks wat van, het is echt niet de holy grail of blowjobs.
|
Citaat:
andere zouden het mischien wel heel prettig kunnen vinden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom vraag je dat 60cent? heb je zelf een tongpiercing?
ben nog nooit door imeand met tongpiercing gepijpt.. zal ook wel niet gebeuren :D |
Ik vind t ook nie echt verschil maken...
maar er zullen vast wel jochjes zijn die t wel merken... |
Citaat:
|
volgens mn vriend voelt ie weinig verschil...
|
Citaat:
maar dat was niet helemaal duidelijk. en omdat ik niet misselijk wilde overkomen heb ik ook nog serieus gereageerd |
Citaat:
|
Citaat:
Foutje in je nick denk ik :rolleyes: |
Hij is een jongen maar heeft naar aanleiding van een ander topic zichzelf een meisje gemaakt;)
Hmm ik heb een tongpiercing maar ik vind t niet lekkerder/minder lekker om te pijpen. Je merkt er niet zoveel van... |
Citaat:
Phew, ik vond die navelpiercing al zo pijnlijk! Nou hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik hem minder lekker pijp dan menselijkerwijs gesproken mogelijk is, omdat ik geen stuk ijzer door mijn tong heb. Ik bedoel, aan mijn techniek zal het niet liggen, en aan mijn inzet ook niet. |
Ik voel er anders zeer veel van, en het geeft zeker een extra dimensie... lekkerder... mja... eigenlijk wel...
|
Citaat:
|
ik heb het gehad meisje had 2 tongpiercings...
na ik vind het lekkerder zonder dan heb je teminste niet steeds zo een hard ding tegen je snikkel die je voelt |
om heel eerlijk te zijn voel je er geen ene ruk van... of ze moet haar tong kapot drukken tegen je lul :P
en zij heeft nog wel een extra groot bolletje.. ennuh poesiefox die tongpiercing valt echt zwaar mee(vind ik) het doet echt totaal geen pijn, kim werd wel een beetje spokerig toen ze hem liet zetten maar dat kwam meer door die meganaald dan door de pijn :P:P |
ik heb er eigenlijk nooit klachten over gehad, meer het tegendeel!!
|
Citaat:
|
Ik heb tot nu toe weinig verschil gemerkt
De keer dat ik wel verschil merkte irriteerde het en was de opwinding gauw verdwenen. Techniek is -zoals zovaak- belangrijker dan het gereedschap. |
Citaat:
|
Citaat:
mmmmmmmmmmm ok inkoppertje ik weet niet of je er blij mee bent dat je vriend dat zegt |
Mannen voelen zon piercing wel, maar erg stumulerend is het niet. Het kunnen pijpen is eigenlijk meer van belang.
|
*heeft 1,5 maand een tongpiercing*
heb het nog niet geprobeerd eigelijk, maar ik weet wel dat ik de eerste keer zoenen best ingewikkeld vond haha :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
UuUhm heb zelf een tongpiercing en volgens the boys I know voel je er zekers wel wat van ... die vinden het lekkerder ... hoe en waarom weet ik verder ook niej :) ...
Maar ik zelf ben weleens gebeft door een jongen met een tongpiercing en vond het echt geweldig ik voelde zeker wel een verschil ... mwjah dat kan bij jongens anders liggen natuurlijk .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tongpiercing is minst pijlijke piercing :) |
Citaat:
|
Lijkt mij niet lekker zo een ding dat steeds tegen je eikel ramt.
|
Citaat:
|
ff voor de dames...doet zown tongpiercing nou pijn...en helpen van die lekkere bakken hertog ijs dan?? want mijn vriendin neemt er maandag eentje (helemaal uit eigen beweging) en als dat nou helpt dan breng k er iedere dag ff zown bakkie, en duurt t lang voordat je weer kan zoenen, normaal eten, etc?
|
Ik ben ooit met m'n toenmalige vriendin meegeweest toen ze de hare liet zetten, ze vond het compleet geen pijn doen.
Ikzelf heb ik toen ik een keer grondig bezopen was een gat in m'n tong gebeten (2 voortanden, dwars er doorheen) en dat voelde ik de volgende ochtend pas :) |
Citaat:
Wie van mijn mondelinge kwaliteiten :D niet klaar kan komen, heeft zelf een probleem. Aan het feit dat ik er geen stuk ijzer doorheen heb laten jassen, kan het echt niet liggen. |
oh, dus het valt erg mee, nou kzal t er zeggen en dan zie k t maandag wel...hopen dat t meevalt...dr ouders zijn 2 weken op vakantie en dan gaat ze een piercing laten zetten, als het tegen zit twee weken niet tongen...dan zit je daar twee weken... :rolleyes:
|
Citaat:
T is echt verwarrend hoor! |
Ik heb er nooit zoveel van gemerkt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |