![]() |
deo voor vrouwen
welke deo vinden jullie het beste voor vrouwen?
en let er op! geen deo die van die vuile witte randen laat op je bloesje |
Rexona crystal (is speciaal tegen witte strepen op je kleding ;))
|
ik heb adidas maar welke weet ik zo ff niet
|
Dove
|
adidas,de groene
|
rexona of nivea
|
nivea
|
Nivea of dove
|
Mjah, gewoon rexona of nivea of dove oid, en dan
spuitbus goed schudden voor gebruik = geen wit poeder dat eruit komt roller niet te overdreven veel doen = deo trekt in je huid en komt niet op je bloesje stick eerst even laten 'drogen' voor je je aankleedt |
rexona, eerst schudde = perfect
|
Ik vindt nivea wel erg prettig...
|
dove geeft ook af hoor :rolleyes:
Ik heb 8x4 en nivea die ruiken wel lekker :D en laat geen witte vlekken achter ;) |
ik heb vogue ofzo.. ook heel lekker.
en ja, je moet wel schudden natuurlijk ;) |
Ik heb nooit witte vlekken na deo opspuiten, ik heb 8x4 en Vogue:)
|
Ik heb altijd een deo zonder alcohol. Ik wissel nogal vaak van merk. :)
|
Rexona Cotton Dry
En de roller van Fa, een witte.. (naam vergeten, en kan 'm niet vinden :o) Ik wissel heel vaak van deo ivm allergie als ik ze te lang gebruik, maar deze werken voor mij het beste. |
Ik gebruik Nivea.
Ja, de vrouwenversie. (Heb namelijk een gevoelige huid... En ik gebruik al 3 of 4 jaar Nivea, heb geen enkele reden om het te veranderen...) |
Ik schud nooit, moet dat? :confused:
*kijkt* Hmm... Eigenlijk staat het er ook best wel groot op... :o |
Odorex extra dry, dat moet je 's avonds opbrengen (gewoon met een watje op je oksel deppen)
Dat werkt echt super goed, na een paar keer zweet je nauwelijks meer :) Deoleen werkt heel goed, maar geeft wel strepen, dus dat is beter voor als je een shirt met mouwen aan hebt. En anders gebruik ik Sanex of Rexona, maakt me niet zoveel uit :) |
Citaat:
|
Ik vind Rexona best wel goe... die legt wel een dun filmpje op je huid... maar ik heb er nog geen witte randen van op m'n kleren gezien!
Wel de Rexona spray, niet de roller!!! |
Citaat:
|
nu weet ik het heb adidas de blauwe.
ik schud ook nooit! |
Citaat:
|
Addidas of 8x4 Intensive
Ik zoek nog steeds een deo die zweten super verminderd..( ik kan makkelijk als het warm is mijn hele t-shirtje onder zweten van boven naar beneden aan de zijkant :( |
Ik heb Adidas, die witte.
|
Citaat:
Normaal heb ik Dove sensitive of gewone dove. |
proefdiervrije van de trekpleister aqua
|
nivea is goeie! (y) ruikt ook heel lekker! :)
|
Sanex
|
Adidas sensitive, dat is de enige waar ik geen uitslag van krijg als ik me net geschoren heb en in de zomer doe ik dat zowat iedere dag dus das wel fijn, je moet hem alleen wel heel goed laten drogen voor je je aankleedt want anders krijg je wel witte strepen. De deo van Etos huismerk (ik heb de water-versie) vind ik heel lekker ruiken, werkt goed en ik krijg er ook niet snel uitslag van.
|
Tja, tjonge, boeiend, alsof iemand de binnenkant van mijn kleren controleert...
|
Citaat:
|
Ik gebruik bijna nooit deo :o
Zonder deo zweet en ruik ik niet, met wel :confused: |
Citaat:
|
Ik heb twee soorten, eentje van Vogue, goed schudden en laten drogen voor het aankleden. En nog eentje van rexona, die smeer ik uit, laat ik drogen en dan pas iets er over heen... Zo krijg ik nooit witte strepen.
Daarnaast komen witte strepen vaak juist van het zweet. Gebruik dus bijvoorbeeld deoleen, die helpt tegen zweten ipv tegen de geur van het zweet. |
Citaat:
|
Niemand IMPULSE? Ik heb altijd Impulse ICO..
|
Citaat:
|
Odorex Extra Dry. Wat een uitvinding! Je zweet niet meer. Iedereen zou t moeten gebruiken.
|
Ze hebben hier bijna geen spuitbussen of rollers :( wel sticks, gebruik een of andere gel, di elekker ruikt... maar laat als jje direct je shirt aan trekt witte strepen achter :( oh well
|
Citaat:
|
Citaat:
|
8x4 inspire
|
ik heb bijna alle deo's geprobeerd:
impulse (alle geuren),vogue,dove,rexona,8x4 (alle geuren OOK mannengeuren), adidas, eigen merk etc etc maar Sanex blijft de beste :) |
Fa gloof ik.. maar ik heb echt wel 20 verschillende deo's gehad. Rexona, Sanex, Adidas, Vogue, 8x4 *geen idee wrom eigenlijk*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |