![]() |
mamma, waarom?
Mam je doet me zo veel pijn
je maakt me geestelijk kapot je gaat toch niet zeggen dat ik je kind niet ben want dan voel ik me verrot je zegt dat ik niet gewenst was maar een stom ongeluk maar je hebt me wel op deze wereld gebracht en nu maak je me stuk had dan abortus gepleegd want je maakt een leventje kapot mam hou nou gewoon op want door jou voel ik me verrot je doet me zoveel pijn zij je maar is dat je van me houdt maar ik wil niet meer leven en dat laat jou gewoon koud maar mam als ik zelfmoord zou plegen onthoudt dat het jou schuld is want jij hebt mij hier gebracht ookal was het niet verwacht maar als je me niet had gekregen was het nu makkelijk geweest dan had je me niet op hoeven vegen nee, want dan had ik niet geleeft |
Soms grammaticaal niet helemaal verantwoord
Recht door zee, dat wel :( Oei... |
Citaat:
naja zo is het een beetje anders, ik heb wat woorden veranderd om het ritme een beetje beter te laten lopen, en de grammaticale fouten eruit gehaald(kweet niet of ik ze allemaal heb) |
Ik vind je slotzin sterk.
|
gelukkig heb ik een hele lieve vriend en diens familie maar toch mis ik ook een eigen papa en mama en een familie
|
Citaat:
|
ik vind het eerlijk gezegd niet denderend... het klinkt me te gerijmd. en de woordkeus vind ik ook niet echt origineel... > je zou met deze inhoud imo veel meer kanten op kunnen
|
Citaat:
tis meer een gedicht voor jezelf om iets te verwerken dan dat t bij andere lezers insprirend werkt, denk ik succes tho |
au...:(
Xit op dit moment met een meisje op de afdeling, die net zo denkt. Ik vind het mooi verwoord, echt goed! Jah, aantal grammatica foutjes, maar verder heel mooi! |
Ik vind het moeilijk hier op te reageren, omdat het zo duidelijk puur gevoelsmatig is geschreven: de inhoud is echt aangrijpend, maar om over het gedicht wat te zeggen:
ik vind dat je iets te veel het woordje 'maar' hebt gebruikt, en er zitten nog een paar foutjes in, zoals 'is' in plaats van 'eens'. Het gedicht is direct en mooi vind ik: het is zo vanuit het hart geschreven... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |