![]() |
Drummer Foo Fighters
Hai
Ik zag gisteren op jiskefet een sketch (dat met een legerkampje), mss kent iemand het maar daar begon die dikke ineens over en groep waar de drummer van de Foo Fighters ook inzit. Hij liet een stukje hoen en k vond 't echt goeie muziek... weet iemand welke groep dit is...? of als ik helemaal verkeerd zit, welke groep het dan was? groet |
Queens of the stone age
|
ik weet wel een andere band waar de zanger van de foo fighters in ge(gast)drumt heeft op een cd.
Maar dat vroeg je niet (die band heet trouens queens of the stone age. goeie muziek (y) ) |
was dat queens of the stone age?
want ik weet wel dat dave grohl daarbij drumt, maar ik herkende het liedje niet en ik dacht dat hij zei dat het drummer van de Foo's was , niet de zanger... |
Compound :D
volgens mij was het ook QOTSA maar ik ben geen expert op dat gebied. |
Citaat:
ben k een grote liefhebber van, mr ik herkende echt die muziek niet, het leek wat meer metal te zijn, of iig wat harder... |
Citaat:
|
Citaat:
|
de drummer van de foo fighters, Taylor Hawkins, speeld bij de Foo Fighters. :P
|
Citaat:
|
ik wou net alanis zeggen, maar iemow was me voor.
maar daar speelt ie niet meer bij. |
Ja idd ook bij Alanis. maar aangezien het Jiskefet was, is het allemaal gelul. Voor zover ik weet zit Taylor helemaal niet in een andere band, maar voor de zekerheid vraag ik t even na bij m'n vrienden van het Foo Forum...
|
Citaat:
|
De Drummer van Foo Fighters speelt toch niet in Qotsa?
dat is de zanger..Dave Grohl, maar dat was een invaller, hij heeft alleen het eerste songetje meegedaan, omdat die andere ziek was...toch? |
Citaat:
Hij heeft laatst ook de nieuwe Killing Joke ingespeelt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij moet je dan bij R3V3REND zijn die weet alles van de Foo's
|
de drummer van de foo fighters doet meestal alleen op tv mee met the queen of the stone age
maar hij drumde eerst gewoon bij nirvana | die ken het ok nog zijn |
jullie verwarren de Foo Fighters met de veel minder bekende Foe Fighters
|
Citaat:
|
Wow ik heb ineens een ingeving! Misschien werd WEL Dave Grohl bedoeld. Michiel romeijn zei namelijk 'die drummer UIT de foo fighters'. En ik weet dat Dave grohl al een tijd bezig is met een metal project genaamd probot. Ik heb het nummer 'shake your blood' wel eens gehoord (met Lemmy) en dat was in dezelfde stijl als het nummer bij jiskefet. Het zou dus probot geweest kunnen zijn, maar toch is dat erg onwaarschijnlijk omdat die plaat nog helemaal niet is uitgebracht.... hmmm.
|
Citaat:
t zou zomaar kunnen..! (y) :) |
Ja ik heb 1 nummer gehoord, alleen die met lemmy was al uitgelekt. Van de rest van de plaat heb ik nooit wat kunnen vinden.
|
Compound :D
Jiskefet was weer ijzersterk gisteravond! :D |
np: Jefferson airplane-White rabbit
|
Maar het is natuurlijk wel zo dat de zanger van Nirvana nu in Immortal zingt. En de bassist zat later ook nog in Soundgarden en Rage Against The Machine. En de drummer van Slipknot zong ook nog back-up vocals in Nirvana. En de geheime back-up gitarist van Nirvana heeft zonder dat iemand het wist ook met Elvis in een band gespeeld later.
En toen Elvis voor de tweede keer dood ging en Rage Against The Machine, Slipknot en Immortal stopten fuseerden ze samen om een band van rovende straatartiesten te vormen. En zo werden alle Nirvana-leden weer herenigt. En leefden ze nog lang en gelukkig. |
Citaat:
|
De jongens van de compound zijn er trouwens helemaal gek van, van die muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
GROHL heeft het ALBUM OPGENOMEN. hij heeft op DE PROMO TOUR meegedaan, DUS EENMALIG. QOTSA HEEFT NU RANDY CASTILLIO ALS VASTE DRUMMER. ARG. KILL. DEATH. SATAN! nu duidelijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
daar heb je gelijk in. ik haal randy en joey vaak door elkaar :S
|
Heeft die drummer van Foo Fighters niet in het bandje van Alanis Morissette gedrumd? Zo iets kan ik me herinneren namelijk...
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
kwas wat laat ter plekke :( |
Iemand van het Foo forum gaf mij dit antwoord:
hes in a band called chevy metal, with wiley (his really niiceee drum tech) and i think its just covers of songs from you know back in the day i think. But they do really small venues. dus. |
Citaat:
|
Citaat:
wel sterk dat die gasten van Compound zo'n onbekende groep uitkiezen :) |
kut, jiskefet gemist
|
Citaat:
k weet er niet veel vanaf, maar k brobeerde alleen te helpen met beantwoorden op de hoofdvraag... mar als jij de eer wilt hebben met je foo fighter-kennis..krijg je dat.. HURRAY FOR CARN!!! (y) http://messenger.msn.nl/Resource/emoticons/74_74.gif |
dank u (y)
|
Citaat:
"ik ben trots op je zeun" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |