![]() |
Diepgang
Ik heb nou sinds ongeveer 2,5 maand een vriend en ik vind hem nog steeds superleuk en lief enzo en alles gaat hardstikke goed, maar af en toe heb ik het idee dat ik wat mis.
We hebben namelijk bijna nooit echte serieuze gesprekken en als we het over een serieus onderwerp hebben begint hij (maar ik zelf ook vaak) er weer grapjes bij te maken zodat het allemaal vrij oppervlakkig blijft. Ik wil dus eigenlijk wat meer diepgang in onze relatie brengen maar ik weet niet goed hoe ik dat aan moet pakken :confused: , het ligt namelijk niet alleen aan hem, ook aan mij.Heeft er iemand tips???? |
Als je met hem praat over iets waar je meej zit of waar je het met hem wil hebben (diepgaande gesprekken of nou ja je begrijpt wat ik bedoel) en hij maakt een grapje, zou je kunnen zeggen dat je effe serieus wilt zijn en dat je even er over wilt praten... ik bedoel zo zou ik het ongeveer doen...
greetzzz LittleLucille |
Gewoon laten merken dat je iets serieus wilt zeggen. Het helpt al als jij er niet bij lacht he ;)
Grtz, F |
Citaat:
maar tis wel et beste gewoon laten merken dat je serieus bent en niet grappig probeert te doen! |
gewoon zeggen dat je serieus wilt praten. eerlijk zijn, weetik veel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |