![]() |
Bromer verzekere via je ouwe..
Waarom kan dit niet?? hoe kunnen ze je pakken als jij op jou brommer rijd.. en verzekerd is door je pa (om geld te besparen) je kan toch zeggen dat jij toevallig vandaag ff zijn brommer had geleend? rekenen ze het niet gewoon met je pa af.. (en hij daarna met mij :D ) of gaan ze dingen controleren???
|
*kokhalst*
'je ouwe'? Je kijkt te veel Amerikaanse films, jongen. |
Ja, maar met een écht verzekering kan je tot 14 miljoen euro (of gulden :o geen zin om mijn verzeking erbij te pakken) schade laten vergoeden en dat kan jouw pa niet geloof ik...
|
Citaat:
|
maar wat als het nou ECHT zo is.. je hebt nog geen eigen brommer..(wel al een certificaat) je vader een scootertje ofzo.. je leent 1 x het scootertje van je vader.. en je krijgt een ongeluk.. schrijven ze je dan meteen op als fraude?? hoe kunnen ze controleren of dat de enigste keer is dat je erop zit.. of dat je dat vaker doet?? :confused:
|
---> Werk & Geld
|
Verzeker em dan gwoon bij Univé, hebben ze geen verschillende premie groepen voor verschillende leeftijden..
Is overigens wel naai actie, aangezien de normale verzekerden van middelbare leeftijd volgend jaar dan een hogere premie gepresenteerd krijgen ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |