![]() |
Navelpiercing
En ja hoor, eindelijk zit ie erin!!! :cool:
Vertel: Piercings/Tattoos waar en wat? Ik begin Navelpiercing, ringetje (wel minder maar ik moest beginnen met een ring) |
Helemaal niets. :cool:
|
nee
|
Niks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In elk oor een oorbel, telt dat ook? :)
|
Citaat:
|
hm, ik geloof dat ik nu iets afwijk :o
8 oorbellen neus, wenkbrauw en navelpiercing een bevlieging van heel vroeger, waardoor ik nu de rest van mijn leven een groen sterretje op mijn linkeronderarm heb |
Citaat:
|
Een ringetje aan de rechterzijkant van mn onderlip :)
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Ik wil ook een bellypiercing! En een industrial, maar kost allemaal te veel geld, dus ik wacht wel even..
|
Citaat:
Edit: ik ben wél een lief klein meisje! |
ik heb wel in beide oren een gaatje, maar ik draag geen oorbellen meer.
|
Citaat:
Jij graagt. Wij gragen. :confused: |
Als oorbellen wel meetellen:
Links: 3 Rechts:4 |
Citaat:
Jij skroelt Wij skroelen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij is hij is wij is jullie is hullie is ( = afrikaans :cool: ) |
Citaat:
|
* lip piercing (links, ringetje)
* neus piercing (rechts) * neusbrug (tussen je ogen zegmaar) * industrial rechteroor (lange staaf door 2 gaatjes, bovenaan) * stretch ring linkeroor * en nog 3 veiligheidsspelden (2 in m'n linkeroor, 1 in m'n rechteroor) |
Citaat:
*Jaloers :p* Ik wou dat ik er een mocht... |
Citaat:
Ik ben het aan het leren :) (voor zover er iets te leren valt), ik heb al een cursus op vakantie gehad :cool: Wat heeft dit met navelpiercings te maken? |
Citaat:
Ik heb er ook lang om moeten zeuren tot ik het mocht.. Maar gelukkig vinden ze het thuis toch wel mooi en ik heb er ook gelukkig geen spijt van ofzo :) Khoop voor je dat je t ook mag binnenkort ofzo |
ik heb een eikelpiercing... voor de dames die 't niet geloven... PM me voor foto's :)
|
Citaat:
|
2 oorbellen
1 wenkbrauwpiercing |
6 gaatjes in mijn oren..
En als het aan mij ligt nog voor het einde van de vakantie een lippiercing... |
4 gaatjes in mn oren, en daar blijft t bij :)
|
Citaat:
ik heb dus 2 gaatjes in mn oren wil nu al anderhalf jaar een neuspiercing maar dat mag voorl;opig toch niet:( |
Maar dat zoent toch helemaal niet lekker, zo'n brok metaal door je lip?
Voor de piercing fans kan ik return of the living dead deel vier aanraden. Daar is een heel knap meisje wat besmet is met het dood virus, en de enige manier om haar honger naar hersenen te onderdrukken is pijn. Dus ze jonast een hele ijzerwinkel, spijkers, springveren, door zichzelf heen, en glasscherven. Het enige beschikbare nog levende hersenpannetje is namelijk haar vriendje, en die wil ze niet doodmaken. Gruwelijk, maar het staat haar wel! |
oeh, piercings......
Dat wekt altijd ruzies op :p Ik ben nooit zo'n fan van piercings geweest. Ik weet niet waarom. Ik vind het gewoon niet mooi. Er zijn eigenlijk maar 2 mensen die ik ken waar ik het echt mooi vind. En dan op een manier dat ze er beter door zijn gaan uit zien. Mijn nichtje heeft nu een navel piercing, en echt waar......zelfs ik vind dat ze nu veel sexier is. Maar ja, zij heeft dan ook een mooi buikje ervoor en een mooi huidje. En een oude vriend heeft nu al een jaar een oorbel. En dan niet een ringetje, maar echt een knopje met een diamantje erin. Maar dat staat zo goed bij hem. Echt net een gentleman :p. naja.......meer een player maar ok Maar het is duidelijk....ik ben er niet zo weg van. |
bah
zo'n vieze wegzwerende piercing (n) |
4 gaatjes in m'n oren en tot voor kort een navelpiercing, die helaas altijd onstoken was en ik er dan ook een paar weken geleden uitgehaald heb.
|
Citaat:
|
Had oorbel linker oor :o
of telt dat niet mee :confused: |
Citaat:
|
Al die wandelende ijzerfabrieken vind ik maar niks. :) :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het sowieso al onzin, al die zogenaamde 'versieringen'. Je wordt er namelijk een stuk lelijker door. :) |
Voor vrouwen vind ik het wel kunnen, maar mannen dienen piercingsvrij te zijn. :)
|
Citaat:
Daar ben ik het wel mee eens. Puur natuur is alles veel mooier. :) |
Oorbellen vind ik trouwens wel geweldig. :o
Maximaal twee dan hè, in ieder oor maar eentje. |
navel en 3 in m'n oor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: