![]() |
SOAD kondigt nieuwe cd aan
Medio oktober/november van dit jaar, duiken de leden van System of a down weer de studio in. "Ondanks dat we het een paar jaar rustig aan wilden doen, konden we de verleiding niet weerstaan." Aldus Daron Malakian.
Daron heeft al zo'n vijftien nummers geschreven en verteld dat hij zich onder andere laat beinvloeden door muziek stijlen als black metal. Ook wil hij nog meer Oosterse klanken in de muziek laten voorkomen. De band heeft laten weten te gaan werken aan een revolutionair album. "Toen ons debuutalbum uitkwam vond iedereen dat we iets nieuws teweegbrachten in de metal-scene, met dit album willen we hetzelfde effect bereiken." Aldus Shavo in een interview met MTV. Het album ligt medio april 2004 in de winkels. Black metal :eek: als dat maar goed gaat :rolleyes: Wat vinden jullie? |
kben benieuwd, ik vind SOAD een erg plezierige band, hoewel de meerderheid van dit forum daar geloof ik anders over denkt
|
Citaat:
SOAD - Toxicity :eek: (y) |
black metal... haha
scene clowns |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben benieuwd, voorgaande albums (STA in wat mindere mate)
vond ik erg goed en blijven ook goed luisterbaar. |
Citaat:
nogal makkelijk om van te voren kritiek te geven |
Citaat:
|
black metal :
soad - speak english or die :p |
ik vond dat chop suey (ja, ik weet dat ik het verkeerd schrijf) nummer wel goed, maar verder vind ik het een k*tband, die zanger is irritant
|
Haha, zeker met corpsepaint op "WHEN AAAAANGELS DESUUUUURVE TO DAAAAAIIII" zingen :D
Ik ben totaal niet benieuwd, en tegen die tijd komen de clips toch wel op tv. |
Och Soad boeit me eigenlijk niet zo , tegen de tijd dat het album uitkomt zal ik het eens downen om een uiteindelijke mening te krijgen
|
ik vond het al drama.
cd's kopen? iemand? |
wordt dus een cradle kloon met een zingende moslim.
lache. |
dat lijkt mij flink hard lachen
|
Dr staat helemaal nergens dat ze black-metal gaan maken voor zover ik kan lezen...
|
Citaat:
Code:
Daron heeft al zo'n vijftien nummers geschreven en verteld dat hij zich onder andere laat beinvloeden door muziek stijlen als black metal. |
En ik maar denken dat ik niet al te wakker ben...
|
Citaat:
We hebben 2 gefreakte clowns die met cola lopen te rotzooien We hebben een boomlange vent die bij elk optreden zichzelf snijd op halve kinderrijmpjes en industrieel geweld, en niet voor schroomt zijn reet te laten zien We hebben een zangertje die snoep kreeg van zijn buurman (uit zijn broek) en daar nog over loopt te mekkeren We hebben een complete horde zogenaamde nieuwe 'rock and roll' jongens die nog bij hun moeder slapen en om 8 uur een beschuitje aan ontbijt eten We hebben Scene waarin bandleden elkaar gerust vermoorden om niets, en een beetje gebouwen waarin een priesters lopen te ouwehoeren platbranden. We hebben een rare Cubaanse (als goed is) minderwaardigheidsstrijder met AFro. We hebben een pseudo-politieke bierpens Etc. etc. deze hebben we nog niet |
stelletje kleuters. Als een gitarist zich door black-metal riffs laat inspireren (iets wat trouwens in moderne muziek niet veel gedaan wordt, ik doe het zelf namelijk ook en het levert redelijk verrassende melodieus gelaagde combinaties op) betekent dat niet meteen dat we een 'cradle kloon met een turkse brulaap' (of wat het dan ook was) krijgen...
|
Citaat:
|
Mhja, ben toch wel benieuwd.
Maar ik ben nogal sceptisch wat dit soort dingen betreft; van die gevestigde bands die claimen met een nieuwe cd een heel andere richting op te gaan of 'back naar hun roots' te gaan ofzo. Hoe vaak is wel niet een dooie mus gebleken... St. Anger zou bijvoorbeeld volgens Metallica op Meshuggah gaan lijken. Haha. En laat ik maar niet beginnen over al die bands die ik heb horen claimen dat hun nieuwe cd harder dan ooit zou worden, en dat je er uiteindelijk een ADHD-kind on speed nog mee in slaap zou kunnen laten vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar er wordt idd vaak gezegd dat artietsten weer terug gaan naar de roots, of naar de 'kern van onze muziek'. |
Citaat:
|
ach wil em wel even luisteren als ie uit is...op oDC dan (y)
sugar blijft nog steeds grappig en P.L.U.C.K. blijft top :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en mag ik nog genieten van de jaren waarin ik me zo kinderachtig mogelijk mag gedragen? :rolleyes: :p |
Citaat:
en SOAD is best leuk naar mijn bescheiden mening. |
dit 'nieuws' staat al best wel lang op de nederlandse soad-site.. maar ik wil m zeker hebben! ik weet niet wat vele van jullie tegen ze hebben (laat maar, hier komen reacties op) maar ik vind ze nog steeds geweldig. afwachten maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar aangezien ze muziek wel tof klinkt krijgt hij voordeel van de twijfel ofzow en geef de ik de hem gelijk en dan moet gij niet gelijk gaan :rolleyes:-gen naar de mij, want anders stuur ik een Cradle of Filth cd naar uw muziekapparatuur :rolleyes: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
:D en zeg eens hoi op msn stombo |
haha het woord stombo is een klassieker
die houden we erin zeg maar |
stombo
MOSH! |
wat is de diepzinnige betekenis van je signature?
|
Citaat:
verspilde moeite is pas de BBQ buiten zetten als het 10 minuten later gaat regenen |
gaan we het nog on-topic houden of hoe zit dat? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zei je wat? :p
nee, is nog niet bekend. |
Copy This Album
|
Ik vind SOAD op ceedee idd best gaaf...:).....kheb ze twee keer live gezien en dat was twee keer totale bagger :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |