![]() |
Paard vermoord
Ik liep dus onderlaatst in de duinen in katwijk 's nachts. We hadden al aardig wat op en we besloten de paarden achterna te gaan zitten. Maar op het laatst heeft dus een vriend van mij een paaltje dat normaal in de grond staat zover mogelijk door dat paard heen geboord. Het was echt smerig. Twee dagen later stond het dus in de krant. Hij wist het de volgende dag zelfs niet meer!!!! Ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet, het is best een goede vriend van me. Help me!!
|
aangeven die hap.
Hem hetzelfde aandoen als dat paard (als ik er even vanuit ga dat dit echt is gebeurd) |
Citaat:
|
vermoord hem met een paaltje, kijken of dat leuk is. Is wel zijn verdiende loon. maar dan voel je je daarna waarschijnlijk zo kut dat je maar zelfmoord moet plegen. Forum ook weer blij :)
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
Je bent medeplichtige dus ik zou jezelf maar aangeven en anders doe ik dat wel voor je. |
oke wie is er undercover? :p
|
Jemig, wie gelooft dit nou?
Denk je echt dat zo`n half bezopen sulletje van 17 een paard aan kan? Hahaha hou toch op man. Die paarden zijn al weg voordat ze "a" gezegd hebben. En als ze toch bij de paarden gekomen zijn en ze pijn doen, liggen ze zo in verwegistan door een goeie trap van een paard. |
Citaat:
|
eeueuhhmmzz, moet ik dit serieus nemen, zeg eens in welke krant dat stond en welke datum stond het erin????
|
owjeej,de topicstarter is de weg naar de zandbak alweer kwijt...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |