![]() |
1 jaar later, helemaal terug de oude!!
Hallo mensen,
Ik ben al een tijd niet meer hier geweest. Eindelijk eens van mijn vakantie genoten. Ik ben inmiddels ontslagen bij het GGZ enkele weken geleden. Alles gaat weer kei goed met me. Als ik terug kijk naar een jaar geleden toen ik totaal in elkaar was gestort. Niks meer zag zitten. Angst kreeg voor veel dingen. En als ik nou kijk hoe ik me nu voel, sterk, zin in het leven, probleemoplossend denken. Alles is er bij me op vooruit gedaan ik kan mijn leven weer een beetje ordenen enzow. En daarom wil ik ook zeker iedereen hier bedanken voor zijn/haar hulp!!! Ik zal ook zeker op dit forum aktief blijven misschien dat ik anderen nog wat tips kan geven of zow. Ik wens iedereen nog een prettige vakantie, Groeten, Rob. |
Fijn dat het zo goed gaat met je!
|
Citaat:
wat ben ik blij dit te horen jongen! enne... ja, met mij gaat het dus ook goed, zoals in mijn topic staat. en ik ben blij dat er meerdere hier zijn :D |
Ontzettend fijn om te lezen, zeker als ik denk
aan een paar posts van je een hele tijd geleden. :) Hou dit vast! (y) |
Super om te lezen! Hou dit vast, blijf het positieve in alles zien!
|
Citaat:
Het is inderdaad weer een hele tijd geleden dat we je hier gezien hebben. Fijn dat je inderdaad in staat bent om van je vakantie te genieten. Daar is vakantie per slot van rekening voor bedoeld. Citaat:
*Sorry, was even een flauwe woordspeling tussendoor... :D* Goed, weer even serieus: hopelijk kun je op een positieve manier terugkijken op de periode waarin je door het GGZ begeleid bent. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Groeten van Arno *die op 18 maart eindelijk de officiële beschrijving van zijn handicap (het syndroom van Asperger) te horen heeft gekregen, met dank aan "zijn" psychiater bij het RIAGG in Helmond* |
Pffff ik ben der helemaal sprakeloos van.........
|
Ik ken je dan wel niet, maar ik ben toch blij om te lezen dat het goed gaat. Hopelijk blijft dat zo.
Liefs San |
fijn om te horen!
hoop dat t goed blijft gaan met je. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |