![]() |
waar zit ie nou?
ik kan het gaatje niet vinden waar mijn internetverbinding in moet. ik ben echt ten einde raad.
weet iemand misschien waar die in moet want ik zie echt helemaal niet. en kan het zo zijn dat je met die computer helemaal geen internetverbinding kan krijgen ofzo???? |
Heb je kabel, ADSL of inbel internet? In principe past die stekker maar in 1 gat en die zou je toch moeten kunnen vinden lijkt me. :D
|
Citaat:
|
dan zal er wel geen netwerkkaart in zitten, dus kun je er niet op internetten.
|
Citaat:
Dus ja....effe kijken of dat bij jou ook kan, en anders word het een netwerk kaartje kopen. voor 25 euro heb je er volgens mij al 1 dys valt mee :) |
|
srry maar ik moest erg lachen om deze topic
zelfs mijn oma weet waar een " internet stekker" in moet. Maar goed je kan alleen USB gebruiken als je modem daar ook voor gemaakt is je hebt dus een ethernet modem (komt binnen op je ethernet kaart) en een USB modem komt dus binnen op je USB poort maar als je dus nergens een poort ziet voor je utp kabel dan ben ik bang dan je een netwerk kaart moet gaan kopen |
Citaat:
|
Citaat:
@ ^Rambo^: Coole oma als ze dat weet... mijn oma moet helemaal niks van pc's weten.. Kan zijn dat je een inbelverbinding hebt, dat is helemaal niet zo gek hoor.. Dan moet je telefoonstekkertje in dit gaatje: http://www.palmcove.net/images/rj11.jpg Zo dus. Hopelijk begrijp je het, aan de acherkant van je pc zit 'n dergelijke aansluiting. |
Citaat:
RTL8139C, prima kaartjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn oma ript dvds en encode ze voor een release group :rolleyes:
misschien wel eens van ViTE gehoord? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke dit gaat nergens meer over.
Zou de topicstarter kunnen reageren? |
Citaat:
Slotje |
Nou ik krijg niet het idee dat die een hoax is ofzo.
En ik zou graag vernemen of ze nu haar probleem heeft kunnen oplossen. Hier is, in tegenstelling op b.v. GoT, ook ruimte voor mensen met minder kennis over computers. Wel verwacht ik dat iemand zelf ook moeite doet, duidelijk is en reageert in zijn/haar eigen topic. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |