![]() |
Bang
Terwijl sussende woorden,
uit mijn mond, het doel bereiken, weven de klanken van jouw verdriet, een deken van angst om mijn hart. Een verscheurende pijn, klinkt door in jouw stem, waarna het ook mijn hart treft. Gisteren heel snel getypt in mn telefoon, omdat ik geen papier bij de hand had.. :D |
Ik vind hem mooi .. hij loopt ook lekker. Eigenlijk jammer dat hij niet langer is :)
De eerste strofe klopt gewoon, heel mooi beschreven. De tweede vind ik ook goed, ik mis alleen iets .. maar ik kan niet zo goed omschrijven wat. En heel herkenbaar dat het ineens in je hoofd zit, en dat je geen papier bij de hand hebt :) |
Ja, dat heb ik nou ook. Ga nog ffies op de tweede sleutelen :)
|
Ik weet het .. er mist gewoon een echt einde. Na je laatste regel kun je namelijk nog makkelijk verder dichten als je zou willen. Er zit niet echt een afsluiting in.
|
heb je een optie?
|
Eigenlijk maar 1: net zo verder gaan als je begonnen was :)
Nou, ik zou zorgen dat je laatste strofe ongeveer even lang is als je eerste. Dus even een goed einde eraan breien, dan is het echt mooi! Ik kan wel wat zinnen bedenken .. maar dat zou zonde zijn, dan is het jouw gedicht niet meer :) |
Keej thnx.. Vond ook wel dat ie even lang moest worden..
Ik ga vanavond in mn bedje (dan kan t t best :D) ffies breien en zal dan t resultaat wel posten. iig heel erg bedankt voor je commentaar. Kus |
Daarom heb ik ook altijd papier en pen bij de hand haha. Kvind hem leuk! ik zou de zinnen alleen niet telkens eindigen met een komma, dat remt het geheel een beetje af. De woordkeus is mooi en het loopt inderdaad erg goed!
|
ja heb je gelijk in. heb er drie verwijderd.
dank je wel voor t compliment. naja, ik dicht bijna nooit dus heb niet altijd pen en papier bij me :D |
hmmm ik weet niet wat er veranderd is mar ik vind het niet echt lekker lopen, mis ook een stukje voor de laatste twee zinnen..
|
heb drie komma's weggehaald.
had eerst achter elk stukje een komma.. en aan die laatste paar zinnen wordt gewerkt.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |