![]() |
Probleem met brandprogramma NERO
Ik heb dus nero hier op mijn computer, werkt helemaal goed, totdat ik wil beginnen met het branden van een cd, wat voor cd ik er ook instop hij geeft bij allemaal een fout dat de cd niet goed is, terwijl de cd's recht nieuw uit een hoesje komen,
Is dat dan misschieni ets met de instellingen???.... |
Vieze lens? Slechte batch CD's?
|
Citaat:
|
nu zegtie dat welgoede cd is maar er geen genoeg ruimte is, maar de cd is leeg. en ik zit ook onder de 700 mb
|
Installeer eerst eens de laatste versie van Nero (Express).
|
Als je Windows XP op je pc hebt staan, kun je proberen om met Windows XP zelf te branden. Gaat dat goed dan weet je iig zeker dat er niks mis is met je hardware en je cd's, maar met Nero. Nieuwe versie downloaden dus.
|
Citaat:
|
Ik heb precies dezelfde problemen met nero, maar heb de laatste versie gedownload en de problemen zijn er nog steeds bij mij.
|
Heb ik ook al een paar keer gehad dat er dan zo'n rood ding kwam met een kruisje erdoor zeker he? :confused:
|
\ja dus veel mensen hebben dat ook, maar zijn er ook oplossingen voor?
|
Lijkt me zinvol om eerst te kijken of het aan de software of aan de brander ligt.
Probeer eens aan Clone CD of EasyCD creator te komen en probeer daar eens mee te branden. Ik weet dat ik je eigenlijk geen tips mag geven om illegaal te downen maar beide progs zijn via Kazaa binnen te halen en als het alleen voor een test is moet dat een keer kunnen. Mocht je dan nog geen cd kunnen branden dan zou het altijd nog in Windows zelf kunnen zitten. Is moeilijk zoniet onmogelijk om je hier een pasklare oplossing voor te geven. Uitproberen dus iets anders zit er niet in. |
Rotprogramma, het was laatst bij mij zo dat hij na het branden dataverificatie wilde gaan doen en pas dan gaf hij een error, dat het mounten mislukt was.
Maar jah, ik heb eigenlijk nog nooit een goed win32 brandprogramma gevonden. Jah, ooit 1 open source programma, maar die kan ik nergens meer krijgen voor win32. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|