Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   waarom willen de meeste meisjes nooit een trio (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=555075)

l00k At Me 31-07-2003 14:42

waarom willen de meeste meisjes nooit een trio

dat vraag ik me af?

sinsere 31-07-2003 14:43

Eh .. ontzettend vooroordeel :confused:

pessimistje 31-07-2003 14:44

ja waarom niet?

3307 31-07-2003 14:56

Omdat sommige meiden er moeite mee hebben om de 'emoties' te delen met een derde persoon?
Wanneer ik een hele serieuze relatie hebt zou ik het ook niet prettig vinden wanneer er een derde vent in bed zou liggen. En ik zou er heel veel moeite mee hebben om haar te zien genieten van een andere vent, ook al is het pure lust en geilheid. Daarbij komt ook kijken dat ik bang bent dat hij beter is dan mij en zij zich meer aangetrokken gaat voelen tot de ander persoon. De angst dat mijn o zo geweldige serieuze relatie, waarmee ik dolgelukkig ben, kapot zal gaan is dus heel groot.

Zo denk ik erover, en de "meeste" meiden zullen er vast en zeker ook ongeveer zo over denken

Een trio met extra jongen waarbij ik verder geen gevoelens hebt voor het meisje , daar heb ik trouwens totaal geen moeite

Tsu 31-07-2003 15:10

Citaat:

terror koe schreef op 31-07-2003 @ 16:08:
Omdat ik alle aandacht wil. Het lijkt me zo lullig met 2 mensen in bed te liggen die meer aandacht hebben voor elkaar dan voor mij.
Haha, dan voel je je niet prettig nee... maar dan is het ook opeens geen echte trio meer, als er twee mensen meer aandacht voor elkaar hebben, toch?

Sarah 31-07-2003 15:11

Ik ken niet erg veel meisjes die nóóit een trio willen, alleen wel een hoop die het niet willen in een relatie. Waarom niet? Nou hm... hoe zou jij je voelen als je toezag hoe je vriendin met een andere jongen lag te neuken?

miro 31-07-2003 15:19

Ik ben zelf een meisje wat nooit een trio zou willen, waarom niet? Bij 2 mannen zou ik niet weten hoe aandacht te verdelen enz. Bovendien voel ik me alleen echt vertrouwd bij mn vriend. Door 2 vrouwen zou ik me onzeker gaan voelen. En waarom zou mijn vriend naast mij nog iemand dr bij willen?

Das dus mijn reden.

Maar ik denk dat jij een beetje voorbarig bent met meisjes die NOOIT een trio willen. Ten eerste omdat er ook jongens zijn wie het niks lijkt en ten tweede omdat er zat meisjes zijn die een trio wel spannend vinden. Misschien durven meisjes dr niet zo makkelijk voor uit te komen.

-niels- 31-07-2003 15:52

Omdat vrouwen jaloerse krengen zijn :rolleyes:

rock gek 31-07-2003 15:58

jullie kennen gewoon de verkeerde vrouwen :D

Optima 31-07-2003 16:16

ik wil een trio, als mijn vriend ook een trio met een man wil :)

and that's never gonna happen

Optima 31-07-2003 16:17

en daarbij: als ik ooit besluit seks te hebben met een meisje, dan ga ik daar zeker niet mijn vriend bij uitnodigen

Freyja 31-07-2003 16:39

Omdat jongens het al niet af kunnen als ze zich maar op een meisje moeten richten, laat staan als ze 2 meisjes hebben die ze moeten bevredigen. :p
2 jongens, daar valt over te discussieren :P

3307 31-07-2003 16:44

Citaat:

Optima schreef op 31-07-2003 @ 17:17:
en daarbij: als ik ooit besluit seks te hebben met een meisje, dan ga ik daar zeker niet mijn vriend bij uitnodigen
Hoezo niet? Gun je het je eigen vriend zelf niet eens om gewoon mee te kijken?

Jadis 31-07-2003 17:04

Ik zou best een trio willen maar niet als ik in een relatie zit. Het eerst wat door m'n hoofd zou schieten: "Heej, ik krijg niet genoeg aandacht. Opzouten jij!"

Seks met een meisje lijkt me ook leuk om te proberen. Ik ben wel nieuwsgierig. :D

DEChengst 31-07-2003 18:50

Citaat:

terror koe schreef op 31-07-2003 @ 16:08:
Omdat ik alle aandacht wil. Het lijkt me zo lullig met 2 mensen in bed te liggen die meer aandacht hebben voor elkaar dan voor mij.
Een trio betekent ook kans op dubbele aandacht :)

deesmees 31-07-2003 19:12

ik sta er in principe wel voor open maar ben bang dak erg jaloers zou worden :rolleyes: misschien ooit nog eens maar ik weet het nu echt nie of het er ooit van zal komen (als ik eerlijk ben denk ik van nie hoor vind seks spreciaal en met degene waarvan je houdt dus nie met een meisje erbij :o )

kleinmeisje 31-07-2003 19:34

omdat de meeste jongens er perse een ander meisje bij willen hebben en ze niet eens na willen denken over een jongen erbij.. dus jongens zijn net zo erg als meisjes wat dat betreft volgens mij..

skaapie 31-07-2003 20:29

ik heb er geen enkel probleem mee....maar mijn vriend wil het niet (zegt hij) heb het hem een keertje voor gesteld (voor de lol) maar hij zei dat hij dat liever niet deed om dat ik dan jaloers werd omdat hij ook aan een ander zat!

Katje 31-07-2003 20:43

ik wil best een trio. maar niet als ik een relatie heb, want dan wil je iemand gewoon niet delen. (dacht ik mij te herinneren)

kastdeur 31-07-2003 20:50

Omdat ik gewoon geen seks wil met een vrouw of met een andere man. :confused:

dolliefijntje 31-07-2003 20:52

omdat veel meisjes egoistisch zijn in bed en hun man/ vrouw niet willen delen

Dark Angel 31-07-2003 21:05

Ik wil best een trio. De mannen springen op! Ze struikelen bijna over hun eigen voeten om JA! te roepen! Maar ik wil een trio met een andere man erbij, en als de man in kwestie daar voor in is, wil ik ook best een keer een VVM trio.

Maar vaak zijn het de mannen die alleen maar met twee meisjes willen. Dat heeft ook iets luis, dat idee dat ze achterover kunnen zitten en zich laten vermaken/bevredigen door twee vrouwen. Als die vrouwen zouden eisen dat hij hen bevredigd zou het beeld denk ik al heel anders zijn...

Briseïs 31-07-2003 21:17

Trio ja, maar niet in een relatie en zeker niet met twee mannen, liever twee vrouwen.

Elmo19 31-07-2003 21:49

Citaat:

Dark Angel schreef op 31-07-2003 @ 22:05:

Maar vaak zijn het de mannen die alleen maar met twee meisjes willen. Dat heeft ook iets luis, dat idee dat ze achterover kunnen zitten en zich laten vermaken/bevredigen door twee vrouwen. Als die vrouwen zouden eisen dat hij hen bevredigd zou het beeld denk ik al heel anders zijn...

Hahahaha wat een onzin zeg! Alsof mannen tijdens een trio alleen maar achterover hangen! :rolleyes:
Ik heb ook een keer een trio gehad en heb beide meisjes bevredigd. Heerlijk toch? Dat hoeven ze echt niet te "eisen". Dat doe ik wel gewoon uit mijzelf... net als dat de meeste andere mannen dat zouden doen...

Thomas 31-07-2003 22:04

Omdat een trio niets met liefde te maken heeft, maar meer met lustgevoelens. :)

KiMZz 31-07-2003 22:15

Citaat:

3307 schreef op 31-07-2003 @ 15:56:
Omdat sommige meiden er moeite mee hebben om de 'emoties' te delen met een derde persoon?
Wanneer ik een hele serieuze relatie hebt zou ik het ook niet prettig vinden wanneer er een derde vent in bed zou liggen. En ik zou er heel veel moeite mee hebben om haar te zien genieten van een andere vent, ook al is het pure lust en geilheid. Daarbij komt ook kijken dat ik bang bent dat hij beter is dan mij en zij zich meer aangetrokken gaat voelen tot de ander persoon. De angst dat mijn o zo geweldige serieuze relatie, waarmee ik dolgelukkig ben, kapot zal gaan is dus heel groot.

Zo denk ik erover, en de "meeste" meiden zullen er vast en zeker ook ongeveer zo over denken

Een trio met extra jongen waarbij ik verder geen gevoelens hebt voor het meisje , daar heb ik trouwens totaal geen moeite

Same here, dan vanuit vrouwelijk gezichtspunt:)

Esmée 02-08-2003 16:19

Met 2 mannen zou ik me echt een soort hoer voelen (weet ook niet waarom, maar lijkt me niks), en mijn vriend mag geen enkel vrouwelijk persoon met zn vingers aanraken behalve mijzelf :D Nee, ik zou echt superjaloers worden, vriendje is van mij, seks is iets van ons 2 samen, hoeft geen andere vrouw bij, bah...

~Sjeherazade~ 02-08-2003 16:27

Ik zou het eigenlijk wel zien zitten.
Maar dan met twee mannen. Dat lijkt me nu echt geil: je begeerd voelen door twee mannen tegelijk. En ik zie ook graag mannen met elkaar kussen en knuffelen.

Met een andere vrouw erbij, zou ik mezelf niet gemakkelijk kunnen blootgeven. De meisjes die het ons al aangeboden hebben, daar voel ik me niet tot aangetrokken.

Maar ik vrees dat m'n vriend een man niet ziet zitten. Tenzij misschien om te kijken.

Ach zo per sé wil ik het nu ook niet, het zal er wel eens van komen. Zeker als ik nog op rare feestjes beland.

snoopy 02-08-2003 16:49

tsja... das nou t stomme. Ik zou best s een trio willen, als ik niet zo godvergeten jaloers was. :mad:
hm.... :(

freakje 02-08-2003 20:00

Met 2 meisjes:

Ik zou me een beetje verwaarloosd voelen als mijn vriend aan
dat andere meisje begint te prullen en dan ben ik volgens mij
helemaal geen fijn gezelschap.

Met 2 jongens:

Lijkt me wel fijn, maar mijn vriend ziet dat dan weer niet echt
zitten.

Tja, fantasietjes moeten der ook zijn en hoeven voor mij eigenlijk niet uitgevoerd worden.

blackcamel 03-08-2003 16:51

Citaat:

l00k At Me schreef op 31-07-2003 @ 15:42:
dat vraag ik me af?
alsof jij het lekker vindt om je bed te delen met je vriendin en nog een andere kerel?

xxSweetLoverxx 03-08-2003 18:58

Ik HeB OoIt EeNs EeN TrIo GeDdAaN mAaR DaN mEt 2 BoYs ... Me VrIeNd ( ToEnDeRtIjD) En EeN VrIeNd VaN MiJn VrIeNd ... AlLeEn AlLeS wAS jAmMEr gEnOeG UiT dE hAnD gElOpEn En HeT hEEft eR ZeLfS gEZoRgT dAT hEt UiTgInG tUssEn MiJ eN mE vRiEnD ... En DaT oMdAt HIJ JaLoErS WaS ....

IEMOW-KOR 03-08-2003 19:15

Citaat:

xxSweetLoverxx schreef op 03-08-2003 @ 19:58:
Ik HeB OoIt EeNs EeN TrIo GeDdAaN mAaR DaN mEt 2 BoYs ... Me VrIeNd ( ToEnDeRtIjD) En EeN VrIeNd VaN MiJn VrIeNd ... AlLeEn AlLeS wAS jAmMEr gEnOeG UiT dE hAnD gElOpEn En HeT hEEft eR ZeLfS gEZoRgT dAT hEt UiTgInG tUssEn MiJ eN mE vRiEnD ... En DaT oMdAt HIJ JaLoErS WaS ....
sjeezus :eek: ook gesandwiched of niet?

SweetGuRLie 03-08-2003 19:33

Citaat:

freakje schreef op 02-08-2003 @ 21:00:
Met 2 meisjes:

Ik zou me een beetje verwaarloosd voelen als mijn vriend aan
dat andere meisje begint te prullen en dan ben ik volgens mij
helemaal geen fijn gezelschap.

Met 2 jongens:

Lijkt me wel fijn, maar mijn vriend ziet dat dan weer niet echt
zitten.

Tja, fantasietjes moeten der ook zijn en hoeven voor mij eigenlijk niet uitgevoerd worden.

Mee eens!! (y)
Ennuh...Khoef dr nie nog een naakt meisje bij :S
Bennik te hetero voor....

Spaceboy 03-08-2003 21:06

Volgens mij zijn er genoeg meiden met die fantasie,zij op haar knieen ,en eentje van achter en een jongen van voor.

Reverend 03-08-2003 21:25

Citaat:

Spaceboy schreef op 03-08-2003 @ 22:06:
Volgens mij zijn er genoeg meiden met die fantasie,zij op haar knieen ,en eentje van achter en een jongen van voor.
vast wel, maar een fantasie hoeft nog niet altijd te betekenen dat ze het ook daadwerkelijk zou willen doen.

Toevallig sprak ik gister met een meisje, die het op zich niet erg zou vinden om eens een trio te doen met een meisje erbij.. ik heb mijn telefoon nr achtergelaten :)

Freyja 04-08-2003 00:16

Citaat:

Spaceboy schreef op 03-08-2003 @ 22:06:
Wat nou die jongen ervoor... laat ze maar samen hun best doen om mij te plezieren, zeg >:]

GRRR 04-08-2003 01:18

dus je wilt ge-DP'ed worden?

fisten
DP

het is wel een feest met jou zeg :P

Arenda 04-08-2003 02:16

Ehm, omdat sex is bedoeld voor twee mensen?

damaetas 04-08-2003 08:41

Citaat:

M|ST schreef op 31-07-2003 @ 15:43:
Eh .. ontzettend vooroordeel :confused:
mja :confused:

(maar ook wel liever: 2 mannen 1 ik dan omgekeerd en ik vermoed dat mannen dat liever anders zien ofzo)

psychobunny 04-08-2003 09:46

omdat ik veeeeeeeel te jaloers ben om mijn vriend om dat vlak met iemand anders te delen

Chimera 04-08-2003 10:21

Citaat:

Optima schreef op 31-07-2003 @ 17:16:
ik wil een trio, als mijn vriend ook een trio met een man wil :)

Precies, en volgens mij is dat juist het grootste probleem, veel jongens willen perse alleen een MVV trio, en dat is gewoon egoistisch. Volgens mij is het juist zo dat meiden sneller een trio met iemand erbij van hetzelfde geslacht overwegen dan jongens.

C'est moi 04-08-2003 10:46

zeg niet ieder meisje want ik heb al wel eens regelamtig een trio gehad.
nou ik vond het fantasties. je weet niet wat je meemaakt als vrouw! m lekker.
je moet er natuurlijk wel van houden

chretienne

blacky 06-08-2003 16:47

Citaat:

-niels- schreef op 31-07-2003 @ 16:52:
Omdat vrouwen jaloerse krengen zijn :rolleyes:
En mannen zijn dat niet wilde je zeggen, laat me niet lachen, geloof dat jij overigens dan een beetje de verkeerde vrouwen kent ennuh hoe zou jij je voelen als je meissie geneukt wordt door een ander waar jij naast ligt?

Reverend 06-08-2003 18:41

Citaat:

blacky schreef op 06-08-2003 @ 17:47:
En mannen zijn dat niet wilde je zeggen, laat me niet lachen, geloof dat jij overigens dan een beetje de verkeerde vrouwen kent ennuh hoe zou jij je voelen als je meissie geneukt wordt door een ander waar jij naast ligt?
volgens mij was zijn dialoog in de sarcastische zin des woords. :D

Kronkeltje 06-08-2003 22:16

Bij mij zou het echt geen fuck met jaloezie te maken hebben maar ik zou het eerder laten omdat het gewoon best wel eng en spannend en nieuw en vreemd en raar is.

Sha'Quessir 07-08-2003 11:45

Zou ik ook niet willen... zowel MMV als VVM niet... ik heb genoeg aan mijn vriendin, hoef ik echt niemand bij :p

/edit: en ik zou haar ook niet graag bezig zien zijn met iemand anders nee...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.