![]() |
Wie gebruikt de vorige-volgende optie?
Onderaan dit topic, boven dat "Spring naar.." menuutje, staan 2 links.
<Vorige Volgende> Je "zapt" dan naar 1 topic hoger of lager. Wie gebruikt dat wel eens? Ik niet, want de volgorde van de topics wisselt telkens, omdat mensen erin reageren. En bovendien wil ik niet alle topics lezen :) |
Dat is meer sier dan nut IMHO. Ik heb er wel eens per ongeluk op geklikt, maar nooit met opzet. :p
|
echt nooit.
|
ik gebruik dat helemaal nooit :)
maar wel de vorige/volgende knop bij de standaardknoppen bovenaan het scherm ;) |
Ik niet. Ik open altijd een topic met Shift+linker muisknop, als ik heb gereageerd op het topic sluit ik het en ga ik weer naar het volgende topic waarop ik wil reageren. Ik klik dus alleen op de topics waarop ik wil reageren en dat zijn ze niet allemaal, dus de vorige-volgende-optie is voor mij nogal ongebruikelijk.
|
Nooit. Ik wil niet alle topics lezen dus vandaar..
|
Nooit.
|
Boei-end :o
|
Citaat:
|
vroeger wel...dan bladerde ik gewoon snel door het forum als ik wou lezen (was toen'k nog geen lid was en tijd teveel had :o)
Nu gewoon dat spring-ding onderaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik nog nooit gebruikt. Ik vind ook niet alle topics interessant om te lezen.
|
Ik klik nog wel regelmatig mis, als ik op Go! wil klikken :o
[en nou niet zeggen dat m'n motorische ontwikkeling achterstand heeft opgelopen, want ik ben gewoon vaak moe als ik hier kom :) ) |
Ik gebruik het, en het is zeer nuttig in tegenstelling wat Koen zegt.
|
Nope.
|
ik wel
|
nee, is irritant als je vaak reageert op iets oudere topics, want dan staan ze bovenaan en dat werkt gewoon niet
als je begrijpt wat ik bedoel :o;) |
Citaat:
|
vin ze onhandig.... alleen die helemaal boven in je scherm staan gebruik ik dan wel weer vaker die zijn wel handig... vaag maar goed
|
Ik had niet eens gezien dat die opties er waren... oftewel: ik gebruik het nooit
|
Citaat:
|
ik niet, alleen maar onhandig!
|
nee want ik ben een Apart Figuur
|
Nooit.
|
zuigt toch sommige dingen wil je helemaal niet lezen
;) |
Citaat:
|
En alweer een eenduidig antwoord:
Nooit. :) |
Nooit.
|
Wel eens per ongeluk gebruikt.
|
algemene conclusie ?
weg met die toetsen kosten alleen maar serverload :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
héél soms, als ik weet dat er onder de topic waarin ik sta, een topic staat die ik ook wil lezen. mjah meestal klopt dan die volgorde niet meer omdat erop gereageerd is
|
Heb het weleens per ongeluk gebruikt.
|
volgende topic
wie GEEFT er wat om of iemand de vorige-> volgende optie gebruikt? |
met andere woorden, alleen tofke_h gebruikt het
|
Alleen per ongeluk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik wil nl. niet alles lezen? :)
|
Citaat:
|
Ik ook nooit...Had t nog niet eens zien staan :o want ik dacht dat je die daar boven aan bedoelde, die ik wel vaak gebruik...
|
Nooit gebruikt
|
Nooit,
khad eignelijk ok nog nooit gezien dat dat er stond, of ik had er gewoon nooit echt op gelet. |
never
|
Valt bij mij in de categorie Nutteloze Zaken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38. |