Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Nieuwe hasj achtige rotzooi (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=55526)

Internationalist 14-04-2002 21:01

Nieuwe hasj achtige rotzooi

Ik heb vandaag voor het eerst hasj gekocht met ingevroren THC oid. Het kost 20 euro per gram en ik heb geen flauw idee hoe het werkt. Het schijnt een trippend effect te geven.

Ik post strax, of misschien morgen wel hoe het geweest is. K ben benieuwd of anderen het ook kebben. Het is zover ik weet alleen in groningen te koop bij de Metha :)

Doc 15-04-2002 00:07

Leef je nog??? ;)

ick 15-04-2002 01:15

Citaat:

Doc schreef:
Leef je nog??? ;)
denk 't wel.... eerst legt hij tot in de punten uit dat 't gevaarlijk is... daarna zichzelf kapot smoken? denk 't niet...

Günther 15-04-2002 07:40

Citaat:

Doc schreef:
Leef je nog??? ;)

*volgende ochtend* hmmmmmm....begint ernstig te twijfelen:D

Internationalist 15-04-2002 07:48

Citaat:

black angel schreef:

*volgende ochtend* hmmmmmm....begint ernstig te twijfelen:D

ja, leeft nog/alweer

Jezus, wat een raar spul. Ik werd er best lijp van en errug moe, (en het is typisch mtb seks :o). Ik ben al snel daarna gaan slapen en toen ik vannochtend het balkon zag waar ik gerookt heb: jezus, wat een teringzooi. Alles ligt door elkaar gegooid, de asbak ligt over de grond, her en der peuken en resten van jointjes. Joost mag weten hoe dat gebeurd is..............

Gustav 15-04-2002 08:13

Citaat:

Internationalist schreef:

ja, leeft nog/alweer

..........

Joost mag weten hoe dat gebeurd is..............

Ik weet het niet :rolleyes: :confused:

Internationalist 15-04-2002 08:16

Citaat:

SecreT-JunkY schreef:

hmmm, :eek: *er zijn waarschijnlijk meerder joosten, misschien bedoelde ik jou helemaal niet* :eek: :p

Günther 15-04-2002 14:11

Citaat:

ja, leeft nog/alweer

Jezus, wat een raar spul. Ik werd er best lijp van en errug moe, (en het is typisch mtb seks :o). Ik ben al snel daarna gaan slapen en toen ik vannochtend het balkon zag waar ik gerookt heb: jezus, wat een teringzooi. Alles ligt door elkaar gegooid, de asbak ligt over de grond, her en der peuken en resten van jointjes. Joost mag weten hoe dat gebeurd is..............

kewl hahah :D

Gustav 16-04-2002 10:23

Citaat:

hmmm, :eek: *er zijn waarschijnlijk meerder joosten, misschien bedoelde ik jou helemaal niet* :eek: :p

ok.... :rolleyes: zeg dan voortaan welke Joost je bedoelt :p

psilo 16-04-2002 10:40

hmm ik zal het zo ook ff proberen.. wel vrij prijzig :)

hoe heette het eigenlijk?
ik had ook een keer hele vreemde hasj, was ook wreed duur en werd je ook veel anders lijp van.. een paar seconden na het roken begon alles een paar minuten lang te vibreren, een beetje als bij een lage dosis salvia

Internationalist 16-04-2002 10:44

Citaat:

psilo schreef:
hmm ik zal het zo ook ff proberen.. wel vrij prijzig :)

hoe heette het eigenlijk?
ik had ook een keer hele vreemde hasj, was ook wreed duur en werd je ook veel anders lijp van.. een paar seconden na het roken begon alles een paar minuten lang te vibreren, een beetje als bij een lage dosis salvia

geen idee, iets met een q. Het is de enige soort van 20 euro per gram, bij de metamaphose. Kom je daar btw vaak? ik nl. wel, en de glory kom ik elke dag e.d.

Kunnen we een mini-D en A-meeting in Groningen houden :o

basje! 16-04-2002 20:29

Citaat:

ja inderdaad dat doen we nou nooit...:rolleyes:

]{ing 16-04-2002 20:34

kewl die wil ik ook :p

ehm... mja 20 euro per gram is fokking duur :confused:

psilo 16-04-2002 20:56

Citaat:

geen idee, iets met een q. Het is de enige soort van 20 euro per gram, bij de metamaphose. Kom je daar btw vaak? ik nl. wel, en de glory kom ik elke dag e.d.

toch geen enscriptie (geen idee hoe je het schrijft) ofzo he?

vandaag ff geen tijd gehad om langs de meta te gaan..

mwah kom er niet echt vaak.. zit er af en toe wel eens na school met wat vrienden

hehe groningen meeting lijkt me wel kewl :)

Locke 17-04-2002 06:55

Citaat:

]{ing schreef:

Ik gebruik dingen die per gram nog duurder zijn ;)

Internationalist 17-04-2002 07:27

Citaat:

]{ing schreef:

dat is voor hasj idd behoorlijk prijzif, maar af en toe zeker de moeite waard :)

K 17-04-2002 10:10

Citaat:

SecreT-JunkY schreef:

secret junky is niet secret meer

Gustav 17-04-2002 12:11

Citaat:

K schreef:

secret junky is niet secret meer

ech wel :p

]{ing 17-04-2002 16:21

Citaat:

Locke schreef:

Lijkt mij dat er nogal wat verschillen zijn tussen hash en coke/speed/wat je ook door je neus jaagt.

]{ing 17-04-2002 16:22

Citaat:

dat is voor hasj idd behoorlijk prijzif, maar af en toe zeker de moeite waard :)

ik heb nooit geld teveel ;)

bambykill 17-04-2002 18:28

Grumbel grumbel...

Verdomme, ik weet precies welke hash je bedoelt en het heet eigelijk skuff. De echte naam weet ik niet, hebben ze het nog steeds, ik moet dat ook eens effe proberen.
Weet je zeker dat de naam met een Q begon, ik dacht dat het iets met "ice" was ofzo.:confused:

maar in ieder geval. Je mag er vrijdag weer een grammetje van kopen:D

bambykill 17-04-2002 18:32

Oh ja, en vliegh.

IK VIND JE ECHT EEN CONJO

psilo 17-04-2002 19:24

ow is het skuff?
das dus geen hasj, maar skuff :)
naja 't zal wel niet want skuff kun je wel in meer shops halen

Internationalist 17-04-2002 19:58

Citaat:

bambykill schreef:
Grumbel grumbel...

Verdomme, ik weet precies welke hash je bedoelt en het heet eigelijk skuff. De echte naam weet ik niet, hebben ze het nog steeds, ik moet dat ook eens effe proberen.
Weet je zeker dat de naam met een Q begon, ik dacht dat het iets met "ice" was ofzo.:confused:

maar in ieder geval. Je mag er vrijdag weer een grammetje van kopen:D

ice o'later, zo heet het, k heb gisteren weer 20 euro op gerookt met Iotje, en ik was lijp................................

:eek: *moe even kijken of ik vrijdag weer van die shit koop :p* :eek:

Internationalist 17-04-2002 20:01

Ik weet niet of het nu al dan niet skuf is, ik weet echter wel hoe het gemaakt wordt:

ER wordt weed afval (een behoorlijke hoeveelheid, maar ook topjes ertussen) in een bak water gegooid waarvan de tempratuur exact 0 graden is, ijswater dus. Je laat de weed er even in weken en zet er dan de mixer op (een electronische) de takjes en shit drijven, maar de THC houdende shit zinkt. Als je dan het afval en het water eruit haalt heb je een hele zuivere weed/hasj/skuff :)

basje! 17-04-2002 20:16

Citaat:

Locke schreef:

patser!

p-chez 17-04-2002 20:31

K vond de metha altijd n beetje een kutshop.. maargoed ;)

Internationalist 18-04-2002 06:54

Citaat:

p-chez schreef:
K vond de metha altijd n beetje een kutshop.. maargoed ;)
welke Groninger shop zit jij vaak dan...............

Locke 18-04-2002 06:59

Citaat:

psilo schreef:
ow is het skuff?
das dus geen hasj, maar skuff :)
naja 't zal wel niet want skuff kun je wel in meer shops halen

Skuff is niet zo heel sterk dus lijkt me sterk ..

psilo 18-04-2002 15:41

Citaat:

Locke schreef:

Skuff is niet zo heel sterk dus lijkt me sterk ..

nou de meeste skuff die ik ken is wel degelijk sterk.. o.a. Ducaat

kom net van de meta, het heette idd ice'o'lator, vet lamme naam :) scheen dus wel een soort skuff te zijn.. had het wel ff willen proberen maar had geen 20 euro bij me.. arme sloeber die ik ben :)

Locke 18-04-2002 18:11

Citaat:

psilo schreef:

nou de meeste skuff die ik ken is wel degelijk sterk.. o.a. Ducaat

kom net van de meta, het heette idd ice'o'lator, vet lamme naam :) scheen dus wel een soort skuff te zijn.. had het wel ff willen proberen maar had geen 20 euro bij me.. arme sloeber die ik ben :)

Jah maar kan nou niet echt zeggen dat het trippend werkt tis wel vet spul daar niet van ..

bambykill 18-04-2002 18:54

Citaat:

Ik weet niet of het nu al dan niet skuf is, ik weet echter wel hoe het gemaakt wordt:

ER wordt weed afval (een behoorlijke hoeveelheid, maar ook topjes ertussen) in een bak water gegooid waarvan de tempratuur exact 0 graden is, ijswater dus. Je laat de weed er even in weken en zet er dan de mixer op (een electronische) de takjes en shit drijven, maar de THC houdende shit zinkt. Als je dan het afval en het water eruit haalt heb je een hele zuivere weed/hasj/skuff :)

Nou het klinkt echt zwaar geweldig, ik heb het inderdaad even grondig bekeken. Ziet er pikant uit hoor. En oh ja Ice'o later.
Nu weet ik het weer. 'k zie je morgen, als ik je tenminste vind.
:)

oh ja morgen is vrijdag...

basje! 18-04-2002 20:18

Citaat:

bambykill schreef:

oh ja morgen is vrijdag...

waaahaaaaa bambykill kan denken! dat had ik niet verwacht.

bambykill 20-04-2002 11:22

Citaat:

basje! schreef:
waaahaaaaa bambykill kan denken! dat had ik niet verwacht.
Ik wist het zelf ook nog niet. Maar als jij het zegt moet het haast wel waar zijn. :D

Kruymeldtje 20-04-2002 14:00

he conjo.....die hash, Ice'o'lator is best wel erg sterk spul......vooral als je er 40 Euro van opsmoked :p :o http://www.smilies.nl/nut.gif

is niet echt halucinerend.....maar toch wordt je er leeeeeeeiiiiiiiiiip van :p

psilo 20-04-2002 18:57

ik ga het zo ff halen :)

Iotje 21-04-2002 08:32

Citaat:

psilo schreef:
ik ga het zo ff halen :)
:cool:

psilo 21-04-2002 14:51

Citaat:

Iotje schreef:

:cool:

nou heb het gisteren ff geprobeerd, was zeker de moeite waard :)
het is best een raar goedje, geen hasj maar ook niet echt skuff ofzo.. het proefde naar hasj olie.. naja. het rookte verder wel relaxed, niet echt hard aan je strot ofzo.. :)
verder gewoon de hele avond zwaar lijp geweest van die shit, werd alleen wel heel erg moe op den duur

Iotje 21-04-2002 15:21

Citaat:

psilo schreef:

nou heb het gisteren ff geprobeerd, was zeker de moeite waard :)
het is best een raar goedje, geen hasj maar ook niet echt skuff ofzo.. het proefde naar hasj olie.. naja. het rookte verder wel relaxed, niet echt hard aan je strot ofzo.. :)
verder gewoon de hele avond zwaar lijp geweest van die shit, werd alleen wel heel erg moe op den duur

wij hebben er laatst met z'n drieen 40 euro van geerookt maar ik was wel leip maar zo ongveer twee joints met drie personen leip. Het werkt bij mij bijna niet. :(

Jantje het Zonnekind 21-04-2002 16:54

Citaat:

Iotje schreef:

wij hebben er laatst met z'n drieen 40 euro van geerookt maar ik was wel leip maar zo ongveer twee joints met drie personen leip. Het werkt bij mij bijna niet. :(

INHALEREN DAN! :D

Iotje 21-04-2002 17:45

Citaat:

Jantje het Zonnekind schreef:

INHALEREN DAN! :D

:rolleyes:

:p, en dat zegt een zonnekind :o

Günther 22-04-2002 15:05

Citaat:

Iotje schreef:
:rolleyes:

:p, en dat zegt een zonnekind :o

1-0 :D netjes gedist :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.