![]() |
Vervolg op....telefoongesprek!!
Beste mensen,
Weten jullie het nog na vorige keer toen ik mijn leuke collega het voorstel had gedaan om haar werk over te nemen als we iets zouden gaan doen.....ja?? Nou goed, nu hoorde ik dus van een collega ( het schaapje heeft het gelijk rond lopen bazuinen ), dat ze het niet leuk vond, op deze manier dan (niet dat ik weet of ze überhaupt wel "ja" had gezegd, waarschijnlijk toch niet maar enfin..) Wat denken jullie hier nou van? :D Ik hoor het wel, Jer |
Hmm, als ze het leuk zou vinden om iets met jou te doen, dan zou ze gewoon een afspraakje met je gemaakt hebben. Dat heeft ze niet gedaan. Ze zou dan ook iets met je gaan doen als je niks voor haar zou doen, maar nu wilde je zelfs in haar plaats gaan werken.
Volgens mij is ze, helaas, niet in je geinterreseerd. Trouwens waarom zou ze zo iets gaan rond bazuinen, op een negatieve manier (iig achter jou rug om), op je werk. Daarmee probeert ze volgens mij jou in een slechtere positie te brengen en zo iets doe je niet als je iemand leuk vind. |
Een beetje achterbaks van haar om het gelijk door te gaan zitten "roddelen". Misschien maar goed dat ze nee heeft gezegd :D
|
De volgende keer als je iemand uitvraagt of dat probeert, biedt dan niet gelijk een 'vergoeding' aan. Zo doe je het lijken alsof het erg is met jou iets af te spreken..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |