![]() |
een leuke rpg-dinges, hoe noem je het ookalweer
Een 'adventure'? Iets als outcast, dungeonsiege of morrowwind, voor een duron 900 met 128 mb 100mhz ram en een Riva TNT2 M64? Dungeonsiege trek ik net, op laagste resolutie enzo, maar zit verder helemaal niet in dat soort spellen. Ben van huis uit meer strategy en dan FPS, maar die avontuurdingesen boeiden me zeer toen ik ze speelde.
Het liefst met een uitgebreide ontwikkeling, veel mogelijkheden en zo min mogelijk kosten :) dank schön, t |
Diablo (2)
dark earth |
Onze p3 350 trekt Dungeon Siege goed ...
DIABLO I en II ...LOD ..ook wel |
ik weet niet veel van systeemeisen maar goed:
Neverwinter Nights Morrowind -tribunal - Bloodmoon Tibia (een old-school zelda achtige MMORGP) oucast 2 bestaat toch ook.....? en dr zijn er nog veel meer! :rolleyes: (die ik niet ff zo snel weet ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neverwinter nights.
diaab2 + LoD is ook een goede keus, ben je nog wel ff mee zoet :) en ditch die tnt2. een geforce 3 kost geen kont meer. ook lastig te vinden. en anders een geforce 2 mxje ofzo, die kan je voor 70 euro op de kop tikken. en het scheelt ECHT. for the record mijn ouwe p2-350, 128 mb met geforce 1 trok dungeon siege makkelijk. |
Citaat:
Man wat was dat een goed spel!! Jammergenoeg zat er of een bug in het spel of, omdat het een illegale copy was van Dark Earth, dat er een file miste van het spel dat tijdens het kopiëren niet mee is gegaan. Kon ook geen patch vinden. |
dark earth is oud spel.
=lastig te vinden :) |
Citaat:
|
Persoonlijk vind ik Marrowind erg goed, maar als je je erg druk maakt over de prijs dan kan je nog altijd naar een online game gaan.
|
Probeer gothic 1 eens, is zeker de moeite waard :)
|
Citaat:
|
ik zou fallout 1 en 2 halen, kosten haast niks meer in de winkel, doen het makkelijk op je computer en het zijn de vetste spellen ooit :)
|
Citaat:
trouwens bouwt gothic 2 weer verder op 1. En 1 vind ik persoonlijk leuker ;) Citaat:
|
Dink Smallwood :o dat vond ik altijd zo'n gaaf spel :p :D
|
Citaat:
|
Divine Divinity
System Requirements Divine Divinity's renderer supports Direct3D, Glide, DirectDraw and Software modes. Minimal system requirements:
|
baldur's gate 2 :)
|
Citaat:
|
gothic 2 is een zuper geil spel :o
|
Mensen hij wil een uitgebreide ontwikkeling, waaronder ik versta: character development en een sterk verhaal. Ga dan dus niet voor Diablo maar voor Baldur's Gate II.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, P3 350 ja, lol.
Maar, ik heb diablo2 gekocht, Baldurs Gate leek me teveel gezeur, er schijnen suffe puzzels in te zitten en daar hou ik niet zo van. Wel een beetje jammer dat diablo2 zo'n suffe bedoening is, je kunt weinig zelf invullen aan je route. En ik word, na twee uur spelen, al weer helemaal niet goed van de suffe monsters. Toch maar baldurs gate 2 halen een keer. Pluspunt is wel dat je mannetje er leuk uitziet, ik ben nu een L6 Paladin, met een 5-6 damage knuppel, HP=73. Ik geloof niet dat het verstandig is me online te vertonen, of heb ik nu wat gemist? ^^ Na morgen heb ik vakantie, kan ik eens lekker een paar uur gaan doorbrengen met het zoeken van de een of andere boom, die me moet vertellen waar Cain is... |
Heroes of Albion, gratis www.lionsource.de relaxed spel en géén Spam
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'magic find runs'?
Magoed, niet vragen, maar spelen. Ga ik nu maar doen dan. |
Wie weet wat 'infernal' dingen zijn? En word je een duivel als je de hele set aanhebt?
gr, t |
Baldur's Gate 1 en 2, en Fallout 1 en 2. Daar ben je geheid een paar maanden zoet mee :)
|
Citaat:
|
Nox, oud spel maar was ook vet!
Evil Islands, de eerste twee werelden zijn ook super vet verder Diablo 1,2 en Morrowind |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |