![]() |
Dit ben jij...
Dit ben jij...
Dit was jij, die in mijn hart gestorven is voor het heengaan. Het verhaal dat zoveel kanten heeft, maar geen van allen jou doorstond. Het hart. En in duizenden stukjes kon je het breken, maar lijmen duurde je te lang. Dit was jij, voordat je iets te zeggen had, en sprak, je zei: Ik dacht dat we iets hadden, maar al wat ik had, was jij. |
echt mooi :)
alleen vind ik het nogal raar afgebroken, ik kan er geen ritme in terugvinden |
het is idd ene wat vreemde schrijfstijl maar er zit wel ritme in, het punt is alleen dat je het op deze manier rustiger moet lezen zodat er ook een verhaalvorm in komt...
|
Prachtig... Geniaal... je moet een site beginnen met al je gedichten.. zodat ik ze makkelijk elke dag kan lezen, en er intens van kan genieten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
het is wel moeilijk lezen zo, ik moest kijken naar de interpunctie omdat ik gewoon ben dat de zin na een regel stopt :) verder echt mooi gedicht (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel mooi! (y)
|
Weten jullie eigenlijk wel wat ritme is?
Zit hier ritme in? Volgens mij niet. |
Ik vind dat er wel een ritme in zit,
als je het rustig leest.. Alleen vind ik af en toe de zinnen niet mooi afgebroken.. |
Citaat:
|
Ja. Ik weet wat ritme is. Ik vind alleen dat het dit gedicht daaraan ontbreekt.
|
ik vind em op zich wel koel, alleen een beetje jammer om voor de verandering weer es te lezen over een hart in duizend stukjes, en dat soort cliches
|
Citaat:
|
Ik vind het echt supergoed!! Zo mooi; het is zo kloppend. het raakt me echt, en de woordkeus is niet te moeilijk maar toch heel erg treffend. het loopt goed...eigenlijk niets op aan te merken (Y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |