![]() |
Hoeveel sexpartners?!
Met hoeveel mannen of/en vrouwen heb je de liefde bedreven en in hoeveel jaar?
|
Ik ben nu 16 over een maand over 3.5 maand 17 en tot nu toe nog maar met 1 iemand... :)
|
2. in n jaar.
|
22 en 1 partner.
|
<------ Ben 19 en heb in ruim een jaar tijd 1 sexpartner gehad, mijn huidige vriend.
|
Ben nu 24, op m'n 18e ontmaagd.
In 6 jaar tijd 4 partners gehad nu. |
Ik heb "het" nog nooit gedaan, maar met 2 jongens heb ik (naar mijn definitie van sex ;)) toch wel sex gehad. :)
|
2 jaar- 3,5
|
euhm, dit jaar met 1 persoon (en de enigste persoon ooit), mijn huidige vriend (1e keer vrijdag de 13e.. :) ) En ik ben bijna 18 (24 september)
|
All the way? Dat zijn er 7.
Eerste keer was twee maanden voordat ik 16 werd.. ergens in oktober 2000. Effe rekenen... in iets minder dan 3 jaar tijd dus. Ohwja.. en al de 7 zijn meiden :) Die eene jongen van vorig jaar tel ik maar ff niet mee :p :D |
2 in twee jaar
|
In vier oh nee drie maanden tijd twee stuks, maar sindsdien alleen nog maar met die tweede.
|
1 in 19 jaar....
mja... *denkt* ja 1 Laat ik het zo zeggen op de tiltel van het topic zeg ik 2, maar als ik liefde bedreven moet tellen dan maar 1 :) Dus ik vind 1. |
2 in bijna 2 jaar.
|
ehmmm fff mn rekenmachine erbij pakken ... 0 :D
|
2 in 1,5 jaar, wordt dat dan ongeveer. Of 2 in 18 jaar en 3 maanden, 't is maar net hoe je het bekijkt. 2 in 7 maanden zou je ook kunnen zeggen. want zo lang zat er tussen de laatste keer met m'n ex-vriend en de eerste keer met m'n vriend. Beetje onduidelijk gevraagd dus.
|
6 in 1.5 jaar
|
Al weer twee jaar lang 10 (give or take a few), sinds m'n 16e :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3 in 3 jaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb met 1 jongen gerommeld en met m'n vriend sex gehad in iets meer dan een jaar.
|
1 in 17 jaar (mun ex)
kheb nou een nieuwe vriendin dus het zou kunnen veranderen |
in 3 jaar tijd 1 partner,en al 3 jaar dezelfde...
|
ben op mijn 19e ontmaagd en heb sindsdien 1 sexpartner gehad
|
in 15 jaar -1
ontmaagd op m'n 15de |
5 in 1 jaar / 5 in 19 jaar
|
Ontmaagd op 16e, ben nu 18 en heb er totaal 2 gehad:)
|
4 in 2 jaar
|
in 3-4 jaar: 3 jongens, waarvan ik met twee jongens anderhalf jaar of langer samen was.
|
in mijn jonge dagen was ik een enorme don juan dus ik geloof wel meer dan 40!!! tot ik mijn vrouwtje tegenkwam
daarna zijn er nog maar 3 bij gekomen! |
En nog steeds slaat het dood?
|
Citaat:
mijn vrouwtje is er al aan gewend hoor die komt na 40 of 50 minutne wel klaar als ik dat volhoud! |
Op mijn 18e voor het eerst, daarna 4 in 2 jaar.
|
Citaat:
|
in 4 maanden tijd 8, maar met de laatste ben ik nu 20 maand samen.
|
deze topic lijkt me om te vergelijken.
ik ben er niet trots op, eerder vind ik t jammer dat ik zo vroeg was en zo wild heb geleefd,... ik kom uit op ongeveer 15 meisjes in 6 jaar tijd sinds mn 14e |
1 in 2 jaar? Dat is dus all the way. Als de rest geld... 2 in 3 jaar? *denkt even na* Ja, 2.
|
Het woord "sekspartner" is wat mij betreft een contradictio in terminis.
Maar als je wilt weten met hoeveel vrouwen hetzij mannen ik geneukt heb hetzij de liefde bedreven heb dan kan ik volstaan te antwoorden met een brede glimlach die mijn mond in de vorm van een cirkel profileert. |
De liefde bedreven? Eentje, namelijk mijn vriendje. :)
En ik heb daarvoor nog een aantal jaren wat geflikflooit en zo. Dus dat tel ik niet mee met hoe vaak ik de liefde heb bedreven. |
Citaat:
Liefde kan invloed op seks hebben, maar nooit kan seks invloed uitoefenen op de liefde! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3 in 3 jaar
|
3 in 2 jaar
|
Citaat:
|