![]() |
keelpijn
Hmm ja ik heb het nu al 2/3 dagen en sinds vandaag doet eten ook pijn, en ik loop de hele dag te slikken enzo dus das ook steeds pijn
Ik ben nu al aan mn 2e bakje ijs begonnen maar dat stilt de pijn maar heel even en om nou de ehle dag ijs te blijven eten |
Is je keel rood? Dan kan het misschien een keelontsteking zijn. Anders kan het best een verkoudheidje/griepachtigiets zijn. Anders ff naar de dokter gaan ofzo;)
|
hoe zie je dat?
|
Heb je ook koorts, verder een ziek gevoel?
|
Of je keel rood is zie je door met je mond wijd open en je hoofd in je nek voor de spiegel te staan, of door even aan iemand te vragen of diegene in je keel wil kijken.
|
Citaat:
heb gister wel heel dag koppijn gehad en nu ook lichtjes ziek gevoel ja. zie constant flitsen en hallucineer ook constant.. |
Citaat:
|
ik denk dat je gewoon griep hebt dus veel drinken en lekker uitrusten is het na een week nog niet over/beter geworden ga dan even naar de dokter
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en heb terwijl ik verkouden was niet echt rustig aan gedaan, veel gezwommen enzo en heel druk gehad |
Bij de apotheek hebben ze, zonder recept, goede tabletjes tegen keelontsteking, en ik weet niet hoe die heten maar Leonoor wel:P
|
Het heerst... Mijn pa heeft er ook een week mee gelopen en ik zit er nu ookal 4 dagen mee..
Sjaal om je nek (lekker warm I know, maar het is wel lekker voor je keel) en zoveel mogelijk drinken en dropjes eten (y) |
Citaat:
bovendien stond dr niks op de bijsluiter en wat het een heel lage dosis en heb ik al vaker soortgelijke pillen gehad en dat gaf ook geen problemen toen ik daar mee stopte |
Citaat:
dropjes, hmm ga morgen weer een grote zak kopen en vreet al de hele dag thee, drop en ijs:o |
Bij mij helpen strepsels altijd
|
Citaat:
|
Bij mij helpt warme kippesoep, niet echt aan te raden in dit weer maar kom... Of een dagje aan zee, de jodium in de lucht daar schijnt goed te zijn. Beterschap!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik drink altijd heel erg veel...
Liters water... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze heten Strepsils dacht ik, maar dat is een merknaam, ze zijn er van allerlei merken.. Gewoon zuigsnoepjes met honing of eucalyptus en dat soort dingen, om de pijn te verzachten..
Trachitol kun je trouwens ook gewoon bij de drogist kopen, maar dit helpt niet tegen de keelpijn, maar verdooft als het ware alleen tijdelijk je keel. Wat misschien prettig lijkt als je het zo leest, maar ik vind het altijd een heel raar gevoel.. |
Citaat:
|
hmm, ik heb een dik opgezwollen keel gehad en kon ook moeilijk eten en drinken en praten deed ook heel erg veel pijn. ik heb toen soort keel pastilles bij de Albert Heijn gehaald en daar op gezogen. Het was echt ranzig maar het hielp wel..
|
hmm ok
maar pratem gaat nog wel begint wel meer pij te doen maar t gaat nog wel:) |
ben vannacht wakker geworden van de keelpijn :mad:
ngosteeds geen verbetering |
Citaat:
|
Citaat:
heb niet echt vertrouwen drin dat een bezoekje aan haar zoveel gaat uitmakne naja als het morgen nog erger is geworden ga ik wel naar de huisartsenpost toe |
lauwe saliethee gorgelen verzacht de keelpijn. saliethee is te halen bij een natuurvoedingswinkel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |