![]() |
hoeveel paar schoenen hebben mensen?
Hoeveel paar schoenen hebben jullie eigenlijk allemaal? En zet de functie van elk paar erbij.. dus casual, werk, net, whatever?
foto's kunnen ook |
ehm..even denken, ik heb 4 paar schoenen (waarvan ik er 3 gebruik) en 1 paar slippers, telt dat ook:)?
1 paar zwarte dr. martens > voor gewoon, en voor mijn vakantiewerk 1 paar rode (korte) hakken met open achterkant > had ik gekocht voor een gala, maar draag ik ook 'voor gewoon' 1 paar (nieuwe!) zwarte, hoge, leren All Stars > voor dagelijks en uitgaan enzow en dan nog 1 paar lelijke sportschoenen, maar aangezien ik te weinig sport.. :o draag ik die bijna nooit |
1 paar dr martens
1 paar all stars 1 paar teenslippers 1 paar teva sandalen :o 1 paar sportschoenen, nike geloof ik Eh, dat was het geloof ik. Ik draag eigenlijk alleen de eerste 2. |
stuk of tien :o
|
1 paar donkerblauw met witte adidas gympen, daar loop ik het meest op (en dat is te zien :o )
1 paar grijs met gele ripcurl gympen, die zijn nog best wel nieuw. 4 paar teenslippers. 1 paar adidasslippers. 1 paar zwarte docs. 1 paar kisten. 1 paar zwarte laarzen met hak, beetje voor de netheid, maar ze liggen te verrotten, ik hou niet van netjes :P 2 paar timberlands die ik al eeuwen heb en nooit meer draag. 1 paar ben ik niet maar gaan gebruiken om mee in de paardenstront te stampen en het andere paar moet ik nog maar eens verkopen. ff denken... Ik moet nog ergens een paar converse gympen hebben, maar die kan ik nergens meer vinden helaas, waren best leuk :( En dat was t volgens mij :) |
* cheape verrotte gympjes
* zwart suede naaldhakjes :cool: * zwarte afgeknipte laarzen * nepkisten * gymschoenen * hippieschoenen met spice girls zool * sandalen met kurkzool * ouwe airwalks * mislukte sandaalachtige dingen * zwarte platte werkschoenen * nog meer zwarte platte werkschoenen ik draag alleen de eerste :o |
Veel te veel :(
*zwarte boras met zilveren vlammen --> gewoon altijd *van die goedkope nep-All Stars met spijkerstof --> zie boras *groene "army" puntlaarsjes met hak van 5 cm ofzo --> als ik in een tuttige bui ben *rood/blauw/grijze/witte Nike Air --> als ik oude schoenen aan moet doen of als ik blaren/vermoeide voeten heb of als ik HEEL ver moet lopen *witte enkelhoge schoenen met roze veters --> los onder een rokje ofzo *witte "bowling"schoenen/sneakers met zwarte neus en zwart kruis erop --> zie boras *rode Adidas superstars --> zie boras en Nike *zomerschoenen met plateauzool --> draag ik eigenlijk niet meer :o *rijslaarsjes met blokhak --> voor kerst enzo *zwarte instapsneakers --> als ik vermoeide voeten heb of als ik HELE oude schoenen aan moet of onder een wijde broek (dan zijn het net dansschoentjes :D) |
Veel meer dan ik nodig heb. Ik krijg ze altijd van m'n moeder, en zij heeft 44 paar. Ik heb er ehm... 13. Slippers en skeelers meegerekend.
fotocollage:P: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=234881 Nou, van links naar rechts van boven naar beneden zijn ze voor de volgende doeleinden: - om gewoon te dragen - om gewoon te dragen en als ik er netjes uit wil zien - om gewoon te dragen en als ik er netjes uit wil zien - om gewoon te dragen en als ik sport - om te douchen op campings en dergelijke doeleinden - om gewoon te dragen - om gewoon te dragen - om gewoon te dragen - voor als ik geen zin heb ik schoenen, maar niet anders kan - om te dragen onder galajurken en om in te stijldansen - om in de kast te laten verrotten omdat ze echt niet fijn zitten; ooit gekregen omdat m'n moeder ze zo leuk vond - om gewoon te dragen - om mij sneller te voet voort te bewegen |
Ik heb er niet zoveel. Heb een paar bootschoenen, twee paar broques, twee paar sportschoenen.
|
Citaat:
kheb ook nog wel een paar skates en wat schaatsen, maar om dat nou schoenen te noemen :rolleyes: :D |
minimaal 10 paar en geen zin om alles te gaan tellen.
|
1 paar Dr.Martens -> all occasions.
|
2 paar adidas waarvan 1 te verrot voor woorden
1 paar all stars maar die heb ik nooit aan 1 paar new rocks 1 paar nette schoenen, fila dacht ik ook nooit aan t-t-t-t-t-tthat's all folks |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Uhm :D
Paar laarsjes 2 Paar hoge schoenen Zomerschoenen Sandalen Drie paar sportschoenen Berg schoenen Docter Martens Dat zijn ze wel :D |
Een paar roze Converse, een paar hoog zwart leren Converse, blauw gele etnies & mijn teenslippers.
|
nou ik weet eigenlijk nie precies hoeveel schoenen ik heb, wat ik wel weet is dat het er heel veel zijn! dat is ook niet zow gek want, ik koop elke maand 1 of 2 paar nieuwe schoenen! en dan denk je misschien dat zullen wel van die goedkope rot schoenen zijn, maar dat ook EGT NIET!! want daar houd ik helemaal niet van! ik hou van merk schoenen, maar dat geldt ook voor kleding! en wat de functie is?? ==> ik doe gewoon de schoenen aan die me op dat moment het beste lijken! en ze moeten natuurlijk altijd bij mn outfit passen!!
|
1 paar dr martens -> meestal
1 paar puntschoenen -> af en toe 1 paar hoge laarzen -> bijna nooit 1 paar laarsjes met gespjes eeeeeen nouja -> nog minder 1 paar skateschoenen -> nooit meer ehm, niet echt voor gelegenheden ofzo |
1 paar vans, heb ik altijd aan.. maar ze stinken nu zo fucking erg dat ik ze niet meer aanmag van mn moeder :D
Dr zitten ook gaten in de zolen dus ik ga binnenkort maar es nieuwe halen denk ik :cool: |
Citaat:
Stuk of 15 paar, ik heb een poosje geleden m'n kast opgeruimd. :cool: |
1 paar schattige lage zonder hak witte
3 paar lage zwarte schattige aantal paar doc martins die ik niet meer aandoe 1 paar hoge zwarte docs 2 paar punps 1 paar schoenen met hak en bandje 1 paar sandaaltjes allemaal casual vind ik. maar je kan ze natuurljk ook net gebruiken.. |
- 1 paar Lee-gympies ---> draag ik nu, in de zomer
- 1 paar K-swisstennisschoenen ---> om te tennissen:p - 1 paar Adidassportschoenen ---> voor de gymles en het werk - 1 paar halfhoge zwarte boxschoenen ---> 's winters - 1 paar zwarte 'nette' sandalen ---> meestal zondags - 1 paar slippers ---> voor de vakantie - 1 paar Dick Boons laarzen ---> ook voor de winter Nieuwste aanwinst: een paar Teva-sandalen!:o |
hmm...ook veel te veel natuurlijk;
- 3 paar sandalen - 3 paar slippers ofzo - 2 paar sportschoenen - oude converse gympen - 3 paar zomerschoenen - 2 paar winterschoenen - 1 paar klassieke schoenen die ik eigenlijk nooit draag |
*1 paar zwarte adidas met witte strepen*
*1 paar lichtblauwe allstars *1 paar zwarte allstars met een rode streep aan de onderkant *4 paar slippers [waaronder een heel schattig paar chinese slippertjes!] *1 paar slipperachtig met een hakje van D&G *1 paar adidas sneakers, wit met blauwe strepen |
1 paar Vans Rowley Oldschool
1 paar Vans Rowley skatemodel 1 paar Vans Trujillo ofzo skatemodel die draag ik. Verder heb ik 1 paar lowtops Allstars, iets te klein |
leren allstars, voor de net.
puma gympen quick sportschoenen i-path skateschoenen |
dr martens 14gt boots
airwalk vic's oldschool dvs kerry getz (circa jamie thomas 301 osiris d3 adidas superstar oldschool) laatste drie draag ik niet meer zo vaak.. |
Stuk of 15/20.. geen zin om te tellen :)
@Sarah: skeelers zijn toch geen schoenen... |
vans omdat ze heel erg goed zitten
andere skateschoenen ook hakschoenen voor net allstars voor gewoon het leuke |
*Zet kast open en kijkt*
- Hoge blauwe Puma Sparco's. - Lage grijze Puma Mostro's. - Lage blauwe Puma Sprints. - Lage zwarte Puma Sparco's. - Lage witte Go4's. - Lage blauwe Gola's. - Hoge zwarte Fila's. - Hoge zwarte Charles Jourdan. - Hoge zwarte Diesels. - Hoge zwarte Prada's. - Lage beige Prada's. Alle schoenen worden als casual gebruikt, behalve de CJBis en de hoge Prada's, die gebruik ik ook voor net, onder een pak bijvoorbeeld. De Puma sprints gebruik ik om te voetballen oid, de Fila's om op (bijvoorbeeld) te klussen. |
Citaat:
:p |
1) nike (oorspronkelijk basketbalschoenen, maar nu voor buiten gberuik)
2) nike (lage schoenen) voor met zweetpoten in te gaan naar (en na) training :) 3) new rocks, om buiten te lopen op komst: Legerkistjes desert uitvoering |
|
Citaat:
|
stuk of 10
draag er maar 4 ofzo:) |
1 paar new rocks voor het dagelijks gebruik.
1 paar laarzen met dikke zolen voor net. 1 paar sandalen (nee niet het jezusmodel, maar zeg maar het vrouwenmodel...ofzoiets..) voor net in de zomer. 1 paar dc's voor dagelijks gebruik, al heb ik ze niet zo vaak aan. 1 paar tennisschoenen. |
1 paar paarse lage docs
1 paar skateschoenen -draag ik bijna altijd 1 paar adidas 1 paar zwarte allstars -droeg ik vaak, maar loopt minder lekker als skateshoes 1 paar hoge laarzen zonder hak Ik heb niet echt "nette schoenen" ..als het nodig is draag ik die laarzen of docs. verder schoenen die ik nooit draag..die tellen niet vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 paar wandelschoenen - voor het wandelen :o
1 paar oude vertrapte sportschoenen - voor het werk 1 paar oude vertrapte sportschoenen - voor reserve 1 paar minder vertrapte sportschoenen - voor het dagelijks leven |
oke..
1 paar instap puma's (zonder veters dus) 1 paar Vans met blauwe strepen en roze veters 2 paar kisten 1 paar hoge zwarte Dr. Martens met gele stiksels en gele veters 1 paar zwarte adidasjes 1 paar teenslippers met streepjes. eerste draag ik het meest. Mijn Vans eigenlijk niet meer zo vaak, alleen als ik pijn aan m'n voeten heb ofzo. Ze lopen zo fijn!!! 1 paar kisten droeg ik alleen voor scouting (poetsen had namelijk geen zin meer :p) en ander paar kisten onder mijn schotse rokje en andere rokjes. Hoge Dr. Martens ook alleen onder rokjes Adidasjes voor de gym en teenslippers euh.. ja. voor in de zomer dus :p |
Blauwe allstars
Wit/rode diesels Wit/paarse puma sprints Geel/zwarte puma's (van die japanner Suhiro) Zwarte instappers Ab Donkers Zwarte puntige instappers Invito Zwarte pumps MiuMiu Beige ballerina's Prada Witte instappers Zoo Zwarte laarzen Dr. Adams Camelkleurige laarzen Invito Bruine Timberlands Gelige verotte Timberlands Witte puntige schoentjes met 3 klittebandjes van ?? Wit/beige golfschoenen Footjoy Wit/bruine golfschoenen Etonic Wit/blauwe golfschoenen Footjoy Witte nikes voor de fitness |
Blauwe allstars.
Rode puma advanti. Geel/zwart puma repli cat mid. 3 paar vans. |
Zwart/rood/witte puma's.
Die rode oosterse Allstars. Oranje 'Allstars' van Lady Sting. Bourdeaux achtige Timberlands. Instappers van Fila. Zwarte pumpjes van Dolcis. Bootschoenen van Van Bommel. Duikschoenen van Tommy. Lakschoentjes, rood/wit/blauw, ook van Tommy. Dat was 't wel zo'n beetje, denk ik. :) Ik heb 't niet echt ingedeeld ofzo omdat ik de schoenen aan doe onder 't geen waar ik dat onder wil doen. :o Beetje scheef allemaal, ik weet 't. [/Edit] Ik vraag me nog steeds ernstig af wat palladuims zijn. Ik ken 't niet. Foto'tje misschien voor dit domme Renéetje? :o :cool: [/Edit] |
witte vans voor in de sportclub
blauwe puma's + gestreepte allstars voor alle dagen roze en beige slippers voor alle dagen dat het mooi weer is grijze vans die al heel versleten zijn voor mijn werk sportschoenen die ik eigenlijk nooit meer gebruik |
uhmm....een paar gympies waar ik AL-TIJD op loop
een paar kistjes diek aanheb alsik in de stallen bij de paarden ben, en een paar slippers voor als ik geen zin heb steeds mn schoenen aan te doen......of ja en mn jazz-ballet schoenen :) 3, 4 paar schoenen dus |
2 zwarte zeer nette maar net niet te nette instappers.
Waarom zoveel schoenen kopen als je ze toch nauwlijks draagt.... ach ja.. meiden... |
ik denk 15 paar ofzo.
:) |
1 paar sandalen (voor op de camping), 1 paar gewone schoenen en mijn vorige paar schoenen, die voor 'vuile omstandigheden' gebruikt worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |